abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36177947
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Mjah, zes lolly's en een tjop tjop erachteraan is ook niks he. Beetje afstand doet wel goed

En die stukken zitten er toch altijd wel tussen de leuke stukken.

Maar hij heeft zich kranig geweerd hoor! Ik vond het leuk dat hij mee was.

Alleen, normaal gesproken denk ik wel dat het rijden met een choppert en een buikschuiver idd een wereld van verschil is. Ik kan me voorstellen dat het met een choppert niet zo leuk is tussen de buikschuivers en andersom ook niet met een buikschuiver tussen de chopperts.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_36177976
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...

Flauwe bochten en af en toe een lekker recht stukje is toch ook lekker
Ieder diertje z'n pleziertje

Ik heb geen zin om langzaam door een bocht te gaan omdat iemand anders er traag doorheen gaat. Dat is ook geen reden om dan maar niet samen te meeten Aangezien we uiteindelijk toch wel op elkaar wachten

Lees ook maar eens de startpost
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
En je bent zeker niet de enige 'beginner' hoor, Roderick heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijs
pi_36177979
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..

pi_36178014
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]

En je bent zeker niet de enige 'beginner' hoor, Roderick heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijs
Die kon best meekomen toen

Das ook al een tijdje geleden trouwens
pi_36178035
Ik ga effe uitloggen en zo dadelijk weer inloggen.Even kijken of ik nog kan lezen wat ik opgeschreven heb.Mocht het echt lang duren dan zal ik wel weer op een verkeerd knoppje hebben zitten drukken.
pi_36178094
quote:

[..]

Ieder diertje z'n pleziertje

Ik heb geen zin om langzaam door een bocht te gaan omdat iemand anders er traag doorheen gaat. Dat is ook geen reden om dan maar niet samen te meeten Aangezien we uiteindelijk toch wel op elkaar wachten

Lees ook maar eens de startpost
[..]

Daar heb je helemaal gelijk in
pi_36178096
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef richardgie het volgende:

[..]

<<knip>> maar moet van het jaar wel iets vaker gaan meeten
Goed voornemenen
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:

het was wél leuk gisteren
Daar zijn alle meeters het wel over eens denk ik
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

ASFDADFDSADFASSDFDFSFASFF
Ik bespeur een patroon
pi_36178111
quote:

ik heb inmiddels al wel 10x zo veel gereden als toen met mijn eerste meet
jaja, ik heb al iets meer als 1000 km op de teller erbij gezet
pi_36178121
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Maar hij heeft zich kranig geweerd hoor! Ik vond het leuk dat hij mee was.
Jullie rijden gewoon veel te langzaam met die SS's van jullie
pi_36178136
Tja eerlijk gezegd ben ik al vanaf dag 1 dat ik motoren ben gaan uitzoeken aan het twijfelen .. Misschien als mijn financiele situatie het toelaat ga ik halverwege dit jaar m'n tjoppert inruilen voor een buikschuiver ..

Komt ook omdat een paar argumenten voor de tjoptjop zijn komen te vervallen .. Mja boeie ik kan in ieder geval lekker toeren en kilometers maken
pi_36178160
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
Tja eerlijk gezegd ben ik al vanaf dag 1 dat ik motoren ben gaan uitzoeken aan het twijfelen .. Misschien als mijn financiele situatie het toelaat ga ik halverwege dit jaar m'n tjoppert inruilen voor een buikschuiver ..

Komt ook omdat een paar argumenten voor de tjoptjop zijn komen te vervallen .. Mja boeie ik kan in ieder geval lekker toeren en kilometers maken
Oh heeft dat te maken met een meerijdster?
pi_36178243
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef richardgie het volgende:
Ik ga effe uitloggen en zo dadelijk weer inloggen.Even kijken of ik nog kan lezen wat ik opgeschreven heb.Mocht het echt lang duren dan zal ik wel weer op een verkeerd knoppje hebben zitten drukken.
Tot over drie maanden

quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ik heb inmiddels al wel 10x zo veel gereden als toen met mijn eerste meet
jaja, ik heb al iets meer als 1000 km op de teller erbij gezet
Laat ik het maar anders formuleren dan. Je bent niet de eerste die als beginner meegaat met een meet
pi_36178266
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Oh nee hoor dat gaat juist heel erg goed !

Maar ik heb ooit last van mijn rug gehad en comfortabel is de tjoptjop zeker wel, maar bij snelheden van 100+ heb ik (teveel) last van druk op m'n rug door de luchtweerstand .. Dan hang ik als het ware aan m'n stuur ..
Ik was niet voor de supersport gegaan omdat ik bang was dat ik teveel voorover zou hangen aan het stuur, maar dat valt in vergelijking dus wel reuze mee ..

Mja beter laat dan nooit he
pi_36178270
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Faithy
pi_36178302
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:

[..]

Tot over drie maanden

[..]

Laat ik het maar anders formuleren dan. Je bent niet de eerste die als beginner meegaat met een meet
ik heb het toen ook overleefd, dus kan geen kwaad om als beginner mee te rijden
pi_36178329
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Ik heb het ook overleefd
pi_36178341
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Faithy
Mag ook
pi_36178361
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Moet je wel vooraan kunnen komen
  zondag 19 maart 2006 @ 20:29:58 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36178367
quote:

Dam'n dude

maar nu heb je des te meer reden om lekker veel motor te rijden en te meeten

edit verkeerd iets aangenomen

[ Bericht 8% gewijzigd door Mercy_symbol op 19-03-2006 20:44:19 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_36178371
quote:

Waarom geen Fazer of iets in die richting?Stuurt behoorlijk en het comfort is ook van een behoorlijk acceptabel niveau .
pi_36178489
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Moet je wel vooraan kunnen komen
als je lang genoeg uit de spiegels verdwijnt stoppen ze vanzelf
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Oh nee hoor dat gaat juist heel erg goed !

Maar ik heb ooit last van mijn rug gehad en comfortabel is de tjoptjop zeker wel, maar bij snelheden van 100+ heb ik (teveel) last van druk op m'n rug door de luchtweerstand .. Dan hang ik als het ware aan m'n stuur ..
Ik was niet voor de supersport gegaan omdat ik bang was dat ik teveel voorover zou hangen aan het stuur, maar dat valt in vergelijking dus wel reuze mee ..

Mja beter laat dan nooit he
dat is minder.... goed excuus om veel proefritjes te gaan maken
pi_36178506
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef richardgie het volgende:

[..]

Waarom geen Fazer of iets in die richting?Stuurt behoorlijk en het comfort is ook van een behoorlijk acceptabel niveau .
Ik heb laatst toevallig op een Fazer 600 '04 een proefrit gemaakt, bij dezelfde dealer als waar m'n tjoppert vandaan komt .. Maar die vond ik te hoog/lomp ... Had echt het idee dat ik 'm door de bocht heen moest sleuren waar de Aprilia waar ik toen ook op proefreed echt als een mes door boter bochten nam .. Verwend denk ik, maar ik vond het geen fijne motor en ook het uiterlijk vond ik niet zo spannend ...

Ik heb in ieder geval een aantal maanden om de tjopper te gebruiken voordat ik wellicht kan inruilen, dus we zullen zien
pi_36178516
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef richardgie het volgende:

[..]

nou ben ik trouwens ook niet meer de enige zonder avater welkom terug
pi_36178612
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Scheelde anders niet veel ...
pi_36178708
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Scheelde anders niet veel ...