Ik wil een motor waar ik blij mee ben .. Ik heb toen op die RSV Mille gereden, en afgezien van de zithouding wassie verder echt 100% naar mijn smaak, inclusief het rijden (= gashendel) ..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
Je hebt net je rijbewijs, waarom wil je zo graag 900 cc? Als je net je rijbewijs hebt kom je al aardig uit de voeten met 600 cc hoor. Sterker nog, je zult de eerste keren wel schrikken als je het gas opentrekt
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef bwt het volgende:- dag allemaal.
Dag Richard Gie, lang geleden, goed om je weer te zien posten.
Moet er ook gelijk weer vandoor.
Voor de bosschebollen die me op de snelweg denken te hebben gezien, dat kan kloppen, ben bij me zus op bezoek geweest. Mijn neefje bezoeken en me zwager gefeliciteerd met z'n verjaardag.
"Spreek"je later nog welquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef bwt het volgende:- dag allemaal.
Dag Richard Gie, lang geleden, goed om je weer te zien posten.
Moet er ook gelijk weer vandoor.
Voor de bosschebollen die me op de snelweg denken te hebben gezien, dat kan kloppen, ben bij me zus op bezoek geweest. Mijn neefje bezoeken en me zwager gefeliciteerd met z'n verjaardag.
Denk toch echt dat je dat verschil in geluid niet zomaar hoortquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
Verder is het ook gewoon een kwestie van smaak .. Ik vind het geluid van een 900+ vaak mooier dan een 600'er![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Waarom meeten jullie in 2006 zonder Pimber?![]()
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
En die nieuwere 600 cc motoren doen qua prestaties nauwelijks onder voor een 700 of 900.Ze sturen alleen een stuk makkelijker en verrassen je niet zo direct.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
Goeie meet geweest dus![]()
Note:
@ RichardGie
De enige Digibeet die kan internetten![]()
![]()
![]()
Ja had je niet gedacht he?Met heel veel dank aan de operator.Hoe gaat het met jou en je Zuid Afrika perikkelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Note:
@ RichardGie
![]()
![]()
we wilde een keer lekker kunnen doorrijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Note:
@ RichardGie
![]()
![]()
heb ik nou nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezen)
quote:
Bedankt voor de samenvattingquote:
Het zijn de laatste dagen in NLquote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja had je niet gedacht he?Met heel veel dank aan de operator.Hoe gaat het met jou en je Zuid Afrika perikkelen?![]()
O ja en gefeliciteerd met je verjaardag(was het geloof ik he?).![]()
Je hebt 'm helemaal door.Voor het beter stuurwerk op een dijk of wat dan ook is een lichte motorfiets meestal in het voordeel,het enige waarop je het moet ontberen is topsnelheid,maar ook die mannen met een GSX R 1100 gaan niet vol gas over een dijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezen)
26 geworden vandaag he?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bedankt voor de samenvatting![]()
Lekker he rijden, neem je dan "after-pain" maar op de koop toe![]()
Nr1 Bikkelsteresse![]()
[..]
Het zijn de laatste dagen in NL![]()
![]()
![]()
![]()
.
Even de oplader van de laptop zoeken![]()
Kawaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
Oeh ik zie een mooie ZX-9R bij de dealer van me staan op internet ...
Hoef ik niet zoveel bij te leggen als ik 'm mag ruilen ..........![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bedankt voor de samenvatting![]()
Lekker he rijden, neem je dan "after-pain" maar op de koop toe![]()
Nr1 Bikkelsteresse![]()
[..]
Het zijn de laatste dagen in NL![]()
![]()
![]()
![]()
.
Even de oplader van de laptop zoeken![]()
en het viel me vandaag op dat er best veel olie en andere troep op de binnenwegen liggenquote:
Van harte R2-D2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
En in het voor en na jaar stront van het gieren.Eigenlijk is het alleen 's zomers geschikt om te rijden.Ik heb een plan,we gaan naar Zuid Afrika.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het viel me vandaag op dat er best veel olie en andere troep op de binnenwegen liggen
Gewoon onder het mom: "één keer, maar nooit weerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jammer dat we niet uitgenodigd waren konden komen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
aahhh dat meen je niet echtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon onder het mom: "één keer, maar nooit weer"
Dinsdag ben ik wegquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
tnx! Zeker die after-pain neem ik op de koop toe. De roes van de adrenaline na het rijden is nog steeds groter gelukkig.
Ik klim echt wel weer op de motor, desnoods bind ik mezelf vast.
Echt lekker om weer te rijden!
De laatste daagjes??![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Van harte R2-D2, ik zal 'm voor altijd onthouden
Da's het meest avontuurlijke kind danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Zegt Gawaine met de slagroom nog op z'n neusquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's het meest avontuurlijke kind danTenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
![]()
Heddu gij un webkem of zo ?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zegt Gawaine met de slagroom nog op z'n neus![]()
![]()
![]()
Moet jij je koffers niet gaan pakken dan?Of heb je dat al gedaan?Hier beginnen ze er een week van te voren al mee,behalve Ries.Die begint de avond vooraf pasquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weg![]()
Je had het al gezegd van het boek, die ga ik zeker kopenGeen boeken meer gelezen sinds ik FOK! MC ken
![]()
[..]
Da's het meest avontuurlijke kind danTenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er is niks mis met boogschutters hoor
![]()
Zijn alleen een beetje eigenwijs.M'n vader is ook een boogschutter.Hoewel Steenbokken er ook wat van kunnen.Kijk maar naar mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er is niks mis met boogschutters hoor
![]()
ik ken wel meer woorden met een A hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk niet![]()
Woordenboek van de boogschutter:
A
Aanjagen
B
Bejagen
C
jaCht
D
d'rachteraanjagen
E
Erachteraanjagen
...
![]()
ik ben niet eigenwijsquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn alleen een beetje eigenwijs.M'n vader is ook een boogschutter.Hoewel Steenbokken er ook wat van kunnen.Kijk maar naar mij.
..........en over 4 jaar een herhaling tuurlijkquote:
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealertquote:
Auwquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
..........en over 4 jaar een herhaling tuurlijk, want dan is R2-D2 weer terug en wordt ze 30
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt voor die bloemen:
[afbeelding]
Bedankt voor de felicitaties FOK!-ers
![]()
De kleurquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealert![]()
Mooie blauwe ZX-9R uut '00 .. Voor de nieuwsgierigen onder ons: klik![]()
O ja,hoe ga ik dit nu weer verklarenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Deed pijn hequote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Auw![]()
Ik mag het hopen en jullie allemaal in goeie gezondheid terugzie![]()
Ik weet niet of je het nieuws wel een leest....maar die op de foto staat is al vervangen hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/125583quote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealert![]()
Ik hou niet zo van de groene ...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/125583
Die vonnik wel mooi, dik
Wil je jouw sjoppert nu al weer kwijt?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de groene ...![]()
En daarbij wil die dealert misschien voor weinig bijleggen wel inruilen omdat ik 'm nog geen 3 weken geleden bij 'm gekocht heb![]()
Twijfelaarquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef kratjuh het volgende:
En daarbij wil die dealert misschien voor weinig bijleggen wel inruilen omdat ik 'm nog geen 3 weken geleden bij 'm gekocht heb![]()
Ohjajohquote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws wel een leest....maar die op de foto staat is al vervangen hoor![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/125583
Die vonnik wel mooi, dik
Mooi ding maar groen blijft snellerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maybe .. Na een (eindelijk) degelijke rit vind ik het rijgedrag op de snelweg (althans 80+ wegen) niet voldoen aan m'n verwachting en zijn er daardoor wat argumenten t.o.v. een supersport komen te verschuiven ....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm ik ben niet helemaal up-to-date van de laatste pagina's![]()
[..]
Wil je jouw sjoppert nu al weer kwijt?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,hoe ga ik dit nu weer verklaren:Sinterklaas op 19 Maart al weer in het land,en ik maar vertellen dat ie al lang op gehoepeld was
![]()
En over 4 jaar ben ik 41,dus waar maak je je druk om.
Het verstand komt met de jaren tochquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Deed pijn he![]()
![]()
valt reuze mee heur.......![]()
quote:Duzzzzzz.....19.03.2010 meet @ R2-D2's place.....wel irl
![]()
Ehm..ehm.. leuk gedaan.. 3 keer dezelfde hoek, zelfde achtergrond.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Gawaine het volgende:
vanmiddag op diverse dijken geweest, 't was er best druk met motorkes
gelijk maar wat (klikbare) natuur foto's geschoten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ga je daar op letten .. en of het 10 of 20.000 kilometer wordt?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
Moest wel even letten op de distributieketting, die zal waarschijnlijk over zo'n 10.000 - 20.000 km aan vervanging toezijn aangezien er momenteel al een klein beetje speling in zit
Respect voor onderhoud.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
mooi verhaal
en goed bezig jij
je besteed er tenminste de zorg aan die hij verdient
en nu weet je zeker dat hij je voorlopig niet in de steek zal laten. en mocht het gebeuren is het tenminste geen achterstallig onderhoud,
respect dude![]()
Tja dat heb je op een dijk, dijk rechts, dijk links, dijk voor je, dijk achter je.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ehm..ehm.. leuk gedaan.. 3 keer dezelfde hoek, zelfde achtergrond.![]()
![]()
[..]
Hoe ga je daar op letten .. en of het 10 of 20.000 kilometer wordt?![]()
[..]
Respect voor onderhoud.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ehm..ehm.. leuk gedaan.. 3 keer dezelfde hoek, zelfde achtergrond.![]()
![]()
[..]
Hoe ga je daar op letten .. en of het 10 of 20.000 kilometer wordt?![]()
[..]
Respect voor onderhoud.![]()
Ik neem aan dat je op de leeftijd doelt!En verstand komt niet met de jaren maar is een aangeboren gave(kijk maar naar m'n zuster).Gevoel komt later,en ik draai op gevoel,en niet op verstand.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Het verstand komt met de jaren toch![]()
[..]
![]()
Edit:
Had er overheen gelezen![]()
Totaaal niet offtopicquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 zit met een half oog naar een film te kijken
Voor de FOK! MC-ers met acteer aspiraties:
Als je wordt gecast voor de rol van een beveiliger wordt je doodgeschoten![]()
Da's nl. altijd zo![]()
Wat ben je ook een wijf cq verwijfde homo.quote:
boeiequote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Pepijn zag, kwam en overwon.
Boh, allemaal gedissed, verworden tot miezerige miskbaksels
Denk je dan dat 1 foto niet genoeg is?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Tja dat heb je op een dijk, dijk rechts, dijk links, dijk voor je, dijk achter je.![]()
De dijk op de achtergrond kom je vandaan en ziet er hetzelfde uit als het gedeelte waar je nog naartoe moet er lijkt wel geen einde aan te komen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef BazzieK het volgende:
Kan je nagaan hoe laag het niveau hier normaal is
Heb ik van jullie geleerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef worldpimber het volgende:![]()
Pepijn zag, kwam en overwon.
Boh, allemaal gedissed, verworden tot miezerige miskbaksels
Vond het wel grappig 3 nagenoeg dezelfde pics.quote:
Ik vind die drie foto´s mooier dan die 2 van jou met een achterkant erop van een auto.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk je dan dat 1 foto niet genoeg is?![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Heb ik van jullie geleerd.![]()
Motorclubje is schelden of uitgescholden worden, je moet vechten voor je positie.![]()
![]()
[..]
Vond het wel grappig 3 nagenoeg dezelfde pics.![]()
Dat jij ze post moet je zelf weten.![]()
Nu leg ik weer teveel uit, dus laat ik maar gaan maffen.![]()
Morgen eerste werkdag.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Heb ik van jullie geleerd.![]()
Motorclubje is schelden of uitgescholden worden, je moet vechten voor je positie.![]()
![]()
Grappig, ben vanmiddag ook nog op verjaardagsvisite geweest bij een neefje van mequote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het regent verjaardagen momenteel.
Je hebt gelijkquote:
Niet?Ik dacht dat ik jou ook een mailtje had gestuurd?Zo niet mijn oprechte verontschuldigingen.Heb je E-Mail adres wel dus wat er eventueel mis is gegaan weet ik niet.Maar je weet wel hoe ik over de zaken denkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef hollander172 het volgende:
He Richard, nooit meer een mailtje terug ontvangen...
Dan moet je het zoals Raus gedaan heeftquote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maybe .. Na een (eindelijk) degelijke rit vind ik het rijgedrag op de snelweg (althans 80+ wegen) niet voldoen aan m'n verwachting en zijn er daardoor wat argumenten t.o.v. een supersport komen te verschuiven ....![]()
Eerst proefrit, dan zie ik nog wel wat ik doe![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tja dat heb je op een dijk, dijk rechts, dijk links, dijk voor je, dijk achter je.![]()
De dijk op de achtergrond kom je vandaan en ziet er hetzelfde uit als het gedeelte waar je nog naartoe moet er lijkt wel geen einde aan te komen![]()
Me too.. vind het wel jammer dat die Kawa's steeds rondere vormen krijgenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ben benieuwd naar de uitslag van de 600CC - test![]()
[afbeelding]
![]()
Dinsdag, Dienstag, Lundi, Tuesdayquote:Op zondag 19 maart 2006 23:00 schreef richardgie het volgende:
@R2-D2:wanneer ga je nou ook al weer precies weg?En aan alle Mod's:heel erg bedankt dat het jullie toch gelukt is om mij weer te kunnen laten posten.
Richard gaat nog even een biertje zitten te drinken en dan naar bedje.
Weltrusten allemaal
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Me too.. vind het wel jammer dat die Kawa's steeds rondere vormen krijgen![]()
Geef mij maar lekker agressief en hoekig![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja toch, laat hem even na zichzelf kijken...... de wijsneus![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Niet tegen pimber zeggen maar de Suzuki... "Makes me wanna dance" [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Niet tegen pimber zeggen maar de Suzuki... "Makes me wanna dance" [afbeelding]![]()
Edit:
Kawasaki blijft wel Nr. 1 van de supersports [afbeelding]
[afbeelding]
Ik weiger die edit te lezenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat... [afbeelding naar..........
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga ook maar eens slapen... waar weer eens een keer een beetje normale tijd erin liggen
Keurigquote:
ik ookquote:
Altijd vooruit denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke dit is voor iedereen die nog weg gaat![]()
Wat een hokquote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef ikookhier het volgende:
Nog een foto voor het slapen gaan
[afbeelding]
welterusten.
OH niks gezegtquote:
Ziet er best wel leuk uitquote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef ikookhier het volgende:
Nog een foto voor het slapen gaan
[afbeelding]
welterusten.
vind het wel een apart studie modelquote:
sorryquote:
Ach ja zou nu genoegen nemen met zon beetje allesquote:Op maandag 20 maart 2006 00:40 schreef ikookhier het volgende:
Hijis van 2003heb wel zin om een rondje op te rijden
![]()
of karre![]()
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 20 maart 2006 00:49 schreef ikookhier het volgende:
zit hier naast een glimende fiets maar kan er niks mee![]()
![]()
8 mei theorie examen + eerste rijlesquote:Op maandag 20 maart 2006 00:54 schreef ikookhier het volgende:
waneer mag je ?
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef ikookhier het volgende:
kan je je rijbewijs net halen voor de winter![]()
![]()
Nee aleen verdwaalde gekkenquote:
Het is opzich best te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben van plan 1 of 2 lessen per week te nemen, voorkeur gaat uit naar 2 maarja ff financieel regelen.
bij gekken voel jeje wel thuisquote:
Rustig afwachten. Doe ik al sinds mijn 8e ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is opzich best te doen![]()
en tot dan rustig afwachten![]()
Het leven is een wachtkamer tot dat je aan de beurt ben.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rustig afwachten. Doe ik al sinds mijn 8e ofzoHet wordt met de dag erger
![]()
Ook aangeschoten?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het leven is een wachtkamer tot dat je aan de beurt ben.
aan de beurt ben snapjem![]()
sorry![]()
'vrouwen'quote:Op maandag 20 maart 2006 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enige manier waarop vrouwen mij kunnen verdragen over het algemeenNiks mis mee dus
![]()
![]()
Nee zo ben ik al nuchterquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
'vrouwen'
ja, ik ben een vrouw voor jou BazzieKkleintje, jonkie
je MAG nog niet eens motorrijden![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
'vrouwen'
ja, ik ben een vrouw voor jou BazzieKkleintje, jonkie