Ja maar November rain sucksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
Guns N' Roses is ok.
wat is der nou weeer mis met radiohead?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Na alles van Radiohead is dit wel het meest walgelijke dat een muzikant ooit heeft opgenomen.
jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk eigenlijk...
Jij heiden.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken t niet
Vet overschat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:12 schreef Radjesh het volgende:
November Rain is vet
Neej; geweldig nummer; alleen veel te vaak op rtv... wordt je dr snel flauw van; zoals bij mij ook met 'Stairway to heaven' is gebeurd...quote:
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....quote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef ScottTracy het volgende:
Tegen November Rain aanschoppen vind ik niet zo erg, maar Radiohead walgelijk noemen gaat té ver.
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzinquote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....
Maar radiohead; of kopieen ervan hoor je ook veel te veel op de Radio-TV; en ja, daar bedoel ik ook (en vooral) Muse mee..
Hap.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzin
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
November Rain is een walgelijk zeiknummer.
Tong, je hebt helemaal gelijk.
Dat dan weer wel ja. net als One van Metallica OOK al zo geniaal, maar kan het niet meer horen...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het op zich geen slecht nummer, maar hij is zo kapotgedraaid dat je bij de eerste tonen al zin krijgt om de radio uit te zetten, net als bijv. bij Hotel California, Bohemian Rhapsody of Paradise by the Dashboard Light.
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.quote:
Dat is de clip van Patiencequote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.
Hoewel dat ontblote bovenlijf bij die vent volgens mij bij alle clips voorkomt...quote:
Lood om oud ijzerquote:
Het gaat er mij om dat dit wanproduct in ieder jaarlijstje in de top-5 staat tegenwoordig.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
kan idd wel veel betere voorbeelden bedenken om zo'n topic voor te openen..
Onzin.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef cafca het volgende:
November Rain is volgens mij het nummer van Guns 'n' Roses.
Er is nog een bandje dat een aantal draken heeft geschreven met dezelfde componenten als jij hier noemt. Komop zeg, hoe heten ze ook alweer. Queer ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Gitaarsolo's, pianospel, strijkers, achtergrondkoor, alles draagt bij aan dit prachtige nummer dat je vasthoudt en niet meer loslaat tot je de volle negen minuten uitgeluisterd hebt.
Hee, pas op he?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er is nog een bandje dat een aantal draken heeft geschreven met dezelfde componenten als jij hier noemt. Komop zeg, hoe heten ze ook alweer. Queer ofzo.
Je vergeet Baby One More Time...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het op zich geen slecht nummer, maar hij is zo kapotgedraaid dat je bij de eerste tonen al zin krijgt om de radio uit te zetten, net als bijv. bij Hotel California, Bohemian Rhapsody of Paradise by the Dashboard Light.
Daar heb je een punt, maar het kan natuurlijk ook liggen aan welke radiozenders je luistert. Als je gewoon hedendaagse muziek op de radio luistert, is een klassieker als November Rain prachtig. Dus, stelletje nostalgen, luister 3FM, dat is goed voor de genietbaarheid van de echte muziek!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, pas op he?The Queers zijn echt wel stukken beter dan GnR
[afbeelding]
NR een kutnummer of niet, whatever, maar Slash is een wereldgitaristquote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet de supersuckers niet.Cooler vind je ze niet. Daar bij vergeleken is Slash een modelletje uit de Wehkampgids.
Zó.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef BB-King het volgende:
December Sun vond ik eerlijk gezegd beter.
Wat een achterlijke vraag.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kan jij me dan verklaren waarom dat mens ineens dood ging?
Ik heb echt een tegenovergestelde smaak van jou, Tong.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Wat een gedrocht.
Use your Illusion 1 & 2 staat vol met goede nummers.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb echt een tegenovergestelde smaak van jou, Tong.
Geweldig nummer vind ik het. Beter dan alles wat ze verder gemaakt hebben. (op misschien Estranged na)
Betwistte ik dat dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef martinlutherking het volgende:
Use your Illusion 1 & 2 staat vol met goede nummers.![]()
Vandaar dit topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe komt dit nummer iedere keer zo hoog in de top 1000 allertijden
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef HeatWave het volgende:
En het is natuurlijk in zijn eentje beter dan het hele werk van de beatles.
*hisssssss*quote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef HeatWave het volgende:
En het is natuurlijk in zijn eentje beter dan het hele werk van de beatles.
Ach man, die laatste solo in het nummer is beter dan het hele gejengel van die fossiele kut bandquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, die laatste solo in het nummer is beter dan het hele gejengel van die fossiele kut band.
Ok ok, de een na laatste solo moet er nog bij, maar dan ben je er welquote:
Nope, met dat nummer ga je er niet komenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, de een na laatste solo moet er nog bij, maar dan ben je er wel.
Yep, heb ik met beide nummers ook wel. Het is meer een oude vriendschap met zulk soort nummers, het wordt nooit meer echt wat het was maar toch.......quote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis gewoon een goed nummer, alleen helemaal platgedraaid.
Zelfde heb ik ook met Hotel California van The Eagles. Die plaat heb ik altijd heilig verklaard maar op een gegeven moment is het wel eens genoeg geweest.
Dat zegt meer over jou muziekkennis dan over G n' R.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef SHE het volgende:
Ware het niet dat ik GnR sowieso altijd non muziek heb gevonden
Als ze alleen de goede nummers hadden geselecteerd dan hadden ze gewoon één Use you Illusion kunnen uitbrengen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Use your Illusion 1 & 2 staat vol met goede nummers.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze alleen de goede nummers hadden geselecteerd dan hadden ze gewoon één Use you Illusion kunnen uitbrengen.
Met November Rain heeft Guns 'n Roses geprobeerd een klassieker te maken. Gevolg is een veels te 'gemaakt' nummer dat zich maar voortsleept. Alleen het laatste stuk vind ik echt goed eigenlijk.
Hot like the sun!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet de supersuckers niet.Cooler vind je ze niet. Daar bij vergeleken is Slash een modelletje uit de Wehkampgids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |