Ja maar November rain sucksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
Guns N' Roses is ok.
wat is der nou weeer mis met radiohead?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Na alles van Radiohead is dit wel het meest walgelijke dat een muzikant ooit heeft opgenomen.
jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk eigenlijk...
Jij heiden.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken t niet
Vet overschat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:12 schreef Radjesh het volgende:
November Rain is vet
Neej; geweldig nummer; alleen veel te vaak op rtv... wordt je dr snel flauw van; zoals bij mij ook met 'Stairway to heaven' is gebeurd...quote:
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....quote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef ScottTracy het volgende:
Tegen November Rain aanschoppen vind ik niet zo erg, maar Radiohead walgelijk noemen gaat té ver.
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzinquote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....
Maar radiohead; of kopieen ervan hoor je ook veel te veel op de Radio-TV; en ja, daar bedoel ik ook (en vooral) Muse mee..
Hap.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzin
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
November Rain is een walgelijk zeiknummer.
Tong, je hebt helemaal gelijk.
Dat dan weer wel ja. net als One van Metallica OOK al zo geniaal, maar kan het niet meer horen...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het op zich geen slecht nummer, maar hij is zo kapotgedraaid dat je bij de eerste tonen al zin krijgt om de radio uit te zetten, net als bijv. bij Hotel California, Bohemian Rhapsody of Paradise by the Dashboard Light.
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.quote:
Dat is de clip van Patiencequote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.
Hoewel dat ontblote bovenlijf bij die vent volgens mij bij alle clips voorkomt...quote:
Lood om oud ijzerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |