Hap.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzin
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
November Rain is een walgelijk zeiknummer.
Tong, je hebt helemaal gelijk.
Dat dan weer wel ja. net als One van Metallica OOK al zo geniaal, maar kan het niet meer horen...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het op zich geen slecht nummer, maar hij is zo kapotgedraaid dat je bij de eerste tonen al zin krijgt om de radio uit te zetten, net als bijv. bij Hotel California, Bohemian Rhapsody of Paradise by the Dashboard Light.
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.quote:
Dat is de clip van Patiencequote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En vent met een hoed op ligt met z'n laarzen aan, maar met onbloot bovenlijf, op een bed z'n slangen te aaien.
Hoewel dat ontblote bovenlijf bij die vent volgens mij bij alle clips voorkomt...quote:
Lood om oud ijzerquote:
Het gaat er mij om dat dit wanproduct in ieder jaarlijstje in de top-5 staat tegenwoordig.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
kan idd wel veel betere voorbeelden bedenken om zo'n topic voor te openen..
Onzin.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef cafca het volgende:
November Rain is volgens mij het nummer van Guns 'n' Roses.
Er is nog een bandje dat een aantal draken heeft geschreven met dezelfde componenten als jij hier noemt. Komop zeg, hoe heten ze ook alweer. Queer ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Gitaarsolo's, pianospel, strijkers, achtergrondkoor, alles draagt bij aan dit prachtige nummer dat je vasthoudt en niet meer loslaat tot je de volle negen minuten uitgeluisterd hebt.
Hee, pas op he?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er is nog een bandje dat een aantal draken heeft geschreven met dezelfde componenten als jij hier noemt. Komop zeg, hoe heten ze ook alweer. Queer ofzo.
Je vergeet Baby One More Time...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het op zich geen slecht nummer, maar hij is zo kapotgedraaid dat je bij de eerste tonen al zin krijgt om de radio uit te zetten, net als bijv. bij Hotel California, Bohemian Rhapsody of Paradise by the Dashboard Light.
Daar heb je een punt, maar het kan natuurlijk ook liggen aan welke radiozenders je luistert. Als je gewoon hedendaagse muziek op de radio luistert, is een klassieker als November Rain prachtig. Dus, stelletje nostalgen, luister 3FM, dat is goed voor de genietbaarheid van de echte muziek!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |