Nu durft niemand meer iets te postenquote:
Ik geloof dat jij er geen moeite mee hebt. Integendeel, jij hebt al heel wat posts in dit topic gewijd aan het overbrengen van je standpunt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee natuurlijk niet, het topic is door zelf geproclameerde intellectuelen al verneukt.
Stel je voor dat je nog durft te verkondigen dat je iets anders dan Oorlog en Vrede van Tolstoj prettig vind.
En ik lees niet eens chicklit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij er geen moeite mee hebt. Integendeel, jij hebt al heel wat posts in dit topic gewijd aan het overbrengen van je standpunt..
Ja, dan moet je in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee natuurlijk niet, het topic is door zelf geproclameerde intellectuelen al verneukt.
Stel je voor dat je nog durft te verkondigen dat je iets anders dan Oorlog en Vrede van Tolstoj prettig vind.
Niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik lees niet eens chicklit.
Je bent paranoide.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond de Da Vinci code tof (die heb ik in het Engels gelezen). Het Bernini mysterie ben ik in begonnen (NL vertaling), maar dat vond ik echt helemaal niet leuk geschreven. Ik was halverwege ofzo, zal hem in de zomer ergens wel uitlezen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:58 schreef Leah het volgende:
[..]
Niet?
Maar nou we het er toch over hebben, ik vind de DaVinciCode ook een soort van chick lit eigenlijk. Het heeft geen roze kaft, maar verder leest het zo makkelijk weg dat het imo ook niet in de literatuur sectie valt. "Mag" dat dan weer wel, of is sowieso alles wat makkelijk leesbaar is per definitie not done?
Nee, het topic is verneukt door een idioot die de wereldliteratuur op een grote hoop gooit, de fik erin zet en met een beetje koeioneren daarmee weg denkt te komen. Wat ben je toch een fuckin' dombo Swetsenegger, niet te filmen gewoon.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan dan natuurlijk ook niet aan jouw enorme intellect tippenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee, het topic is verneukt door een idioot die de wereldliteratuur op een grote hoop gooit, de fik erin zet en met een beetje koeioneren daarmee weg denkt te komen. Wat ben je toch een fuckin' dombo Swetsenegger, niet te filmen gewoon.
En wij niet aan jouw enorm geweldige argumenten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan dan natuurlijk ook niet aan jouw enorme intellect tippen
Zit je dwars he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
En wij niet aan jouw enorm geweldige argumenten.
Chicklit is pulp.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zit je dwars he?
Maar goed, zowel jij als zodiakk lezen niet goed.
Een zeker persoon in dit topic schoof zonder blikken of blozen alles wat NIET onder de noemer literatuur valt onder de noemer 'pulp'
quote:Ow, vind je het erg wanneer ik dit topic vanaf heden negeer. Na 5 jaar begint zodiakks stupide kortzichtigheid en zelfingenomenheid en zijn simpel weg grote domme teringmuil me lichtelijk te irriteren eigenlijk.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat toe te geven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:59 schreef MrBean het volgende:
Chicklit is pulp.
Net als zwarte mensen negers heten.
Welke visualisatie? Je hebt niks gevisualiseerd, stomkop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ter visualisatie hoe knullig dat is schoof ik alle literatuur onder noemer 'langdraderig'.
Je bedoelt 'self proclaimed'. Ik vraag me af wat je hebt willen zeggen met die in onbegrepen cynisme doordrenkte denkbeelden van je. Laten we gewoon de koe bij de horens vatten: je had gewoon weer eens zin dat ik je alle hoeken van het topic liet zien.quote:Blijkbaar drong dat wel door tot de zelf geproclameerde intellectuelen. Alleen jammer dat het cynisme hen ontgaat.
Kom op zeg, dit soort uit-de-hoogte-doen is echt al lang en breed bij vuilnis gezet door iedereen die de MAVO heeft afgemaakt. Maar blijkbaar vind je het wel fijn om te verkeren in het intellectueel stimulerende gezelschap van Shanaynay uit de Jerry Springer show. Talk to the hand, baby.quote:Ow, vind je het erg wanneer ik dit topic vanaf heden negeer. Na 5 jaar begint zodiakks stupide kortzichtigheid en zelfingenomenheid en zijn simpel weg grote domme teringmuil me lichtelijk te irriteren eigenlijk.
Okay, ik begin:quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat toe te geven?
Ik ben een neger.
Ik lees pulp.
Pilletje niet gehad vandaag?quote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef JAM het volgende:
LET OP DAMES EN HEREN, JAM ZAL EVEN DE WAARHEID, DE HELE WAARHEID EN NIETS ANDERS DAN DE WAARHEID SPREKEN.
Chicklit is niets anders dan het saaie kankergeneuzel van saaie kankerhoeren over saaie kankerzooi wat een saaie kankeruitgever dan weer doorverkoopt aan nóg saaiere kankerhoeren omdat die al lezende denken: 'Hey! Deze slet is ook een saaie kankerhoer! I can relate to this...', en daarom commercieël héél interessant, want er zijn een hoop, echt een strontlading saaie kankerhoeren op de wereld.
CASE FUCKING CLOSED.
Daar is een reden voor. Dergelijk drama is dusdanig goed verfilmbaar dat het niet de moeite is om er bladzijden voor om te slaan. Dinsdag Net5 kijken is meer dan voldoendequote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef flipsen het volgende:
Weinig mannen in dit topic die toegeven chick lit te lezen
Die heb ik ook pas gelezen, is idd niks aanquote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef Aventura het volgende:
Ben nu toevallig bezig in 'Kus me Kate' van Melissa Nathan. Helaas kan het boek me niet echt bekoren. Het is onsamenhangend geschreven, er zitten teveel gemeenplaatsen in, en de schrijfster probeert geforceerd grappig te zijn. Maar goed, het kan ook zijn dat de vertaling matig is. Wat dat betreft had ik beter een Engelstalige versie kunnen nemen
Chicklit is één grote opeenstapeling van cliché's, stereotyperingen en meningbevestigende platitudes. Daarom is zij ook zo aantrekkelijk voor vrouwen: 'Héél herkenbaar allemaal'quote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef JAM het volgende:
LET OP DAMES EN HEREN, JAM ZAL EVEN DE WAARHEID, DE HELE WAARHEID EN NIETS ANDERS DAN DE WAARHEID SPREKEN.
Chicklit is niets anders dan het saaie kankergeneuzel van saaie kankerhoeren over saaie kankerzooi wat een saaie kankeruitgever dan weer doorverkoopt aan nóg saaiere kankerhoeren omdat die al lezende denken: 'Hey! Deze slet is ook een saaie kankerhoer! I can relate to this...', en daarom commercieël héél interessant, want er zijn een hoop, echt een strontlading saaie kankerhoeren op de wereld.
CASE FUCKING CLOSED.
dank jequote:Op zondag 2 juli 2006 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is het:
- Confessions of a shopaholic
- Shopaholic takes Manhattan
- Shopaholic ties the knot
- Shopaholic and sister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |