Pilletje niet gehad vandaag?quote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef JAM het volgende:
LET OP DAMES EN HEREN, JAM ZAL EVEN DE WAARHEID, DE HELE WAARHEID EN NIETS ANDERS DAN DE WAARHEID SPREKEN.
Chicklit is niets anders dan het saaie kankergeneuzel van saaie kankerhoeren over saaie kankerzooi wat een saaie kankeruitgever dan weer doorverkoopt aan nóg saaiere kankerhoeren omdat die al lezende denken: 'Hey! Deze slet is ook een saaie kankerhoer! I can relate to this...', en daarom commercieël héél interessant, want er zijn een hoop, echt een strontlading saaie kankerhoeren op de wereld.
CASE FUCKING CLOSED.
Daar is een reden voor. Dergelijk drama is dusdanig goed verfilmbaar dat het niet de moeite is om er bladzijden voor om te slaan. Dinsdag Net5 kijken is meer dan voldoendequote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef flipsen het volgende:
Weinig mannen in dit topic die toegeven chick lit te lezen
Die heb ik ook pas gelezen, is idd niks aanquote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef Aventura het volgende:
Ben nu toevallig bezig in 'Kus me Kate' van Melissa Nathan. Helaas kan het boek me niet echt bekoren. Het is onsamenhangend geschreven, er zitten teveel gemeenplaatsen in, en de schrijfster probeert geforceerd grappig te zijn. Maar goed, het kan ook zijn dat de vertaling matig is. Wat dat betreft had ik beter een Engelstalige versie kunnen nemen
Chicklit is één grote opeenstapeling van cliché's, stereotyperingen en meningbevestigende platitudes. Daarom is zij ook zo aantrekkelijk voor vrouwen: 'Héél herkenbaar allemaal'quote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef JAM het volgende:
LET OP DAMES EN HEREN, JAM ZAL EVEN DE WAARHEID, DE HELE WAARHEID EN NIETS ANDERS DAN DE WAARHEID SPREKEN.
Chicklit is niets anders dan het saaie kankergeneuzel van saaie kankerhoeren over saaie kankerzooi wat een saaie kankeruitgever dan weer doorverkoopt aan nóg saaiere kankerhoeren omdat die al lezende denken: 'Hey! Deze slet is ook een saaie kankerhoer! I can relate to this...', en daarom commercieël héél interessant, want er zijn een hoop, echt een strontlading saaie kankerhoeren op de wereld.
CASE FUCKING CLOSED.
dank jequote:Op zondag 2 juli 2006 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is het:
- Confessions of a shopaholic
- Shopaholic takes Manhattan
- Shopaholic ties the knot
- Shopaholic and sister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |