correctquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
gewoon verplicht naar een afvalkamp sturen natuurlijk![]()
Candera voor presidentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef Candera het volgende:
Bij natuurrampen moet de regering dikke mensen in plaats van geld sturen. Op deze manier kunnen ze daar afvallen en die mensen helpen en als ze terug zijn ons een hoop ergernissen besparen. Win-win situatie lijkt mij!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
quote:Dikke mensen zouden gewoon 2 kaartjes moeten kopen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef J_CDA het volgende:
Voor dikke mensen moeten ze wegenbelasting gaan invoeren.
Als ze zo'n systeem in Amerika invoeren hebben ze helemaal geen staatsschuld meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
een extra treinkaartje voor elke 5 kilo dat je boven het landelijk gemiddelde zit
Crapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef boekenworm het volgende:
Het gemiddelde is in Amerika eenmaal hoger
Leuk, maar waarom zetten ze dan anderhalve bankjes neer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Een kaartje is een vervoersbewijs ... geen plaatsbewijs!
ze hebben ook altijd zo'n aparte geur, die vrouwen danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Loontjah het volgende:
Weet je wat pas irritant is..
Als er zo'n stinkneger naast je gaat zitten, en dan helemaal tegen je aan. En dan ook nog eens over je been heen gaat aaien !
ze zouden gewoon geen gebruik van het OV mogen maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef carmen_hk het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Zouden ze de bankjes nou extra breed moeten maken? Of zouden dikke mensen gewoon een kaartje voor 2 moeten kopen...?
en wel minstens 20 keer zoveel wegenbelasting betalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ze zouden gewoon geen gebruik van het OV mogen maken.
Jij bent zelf dik he?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
TS heeft nu al karma dat ie zelf mega dik wordt later of zijn vrouw!
![]()
Daarna mogen ze ook 2 stoelen bezet houden uiteraard.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef sig000 het volgende:
Ik vind dat ze voor 2 stoelen moeten betalen.
Iedereen heeft recht op dik zijn, zolang er ook voor betaald wordt. Zo werkt dat in onze maatschappij.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:26 schreef Steijn het volgende:
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, dat is gezond en ook nog fijn voor de mensen om hun heen.
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk alleen wil ik dan ook smartegeld voor het ranzige uitzicht dat je soms hebt op die lui.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op dik zijn, zolang er ook voor betaald wordt. Zo werkt dat in onze maatschappij.![]()
pwned by dWc!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Loontjah het volgende:
Weet je wat pas irritant is..
Als er zo'n stinkneger naast je gaat zitten, en dan helemaal tegen je aan. En dan ook nog eens over je been heen gaat aaien !
Ik vind niet dat je kan klagen over 't uitzicht maar wel over de plel die ze innemenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk alleen wil ik dan ook smartegeld voor het ranzige uitzicht dat je soms hebt op die lui.
Neee, die vind ik juist mooi.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef sig000 het volgende:
Ik ga ook niet lopen klagen over te dikke en ranzige auto's
Ik heb liever een ranke snelle auto maar welke types zitten er achter 't stuur van zo'n "ik wil maar maar heb 't niet" auto?quote:
Dik en snel dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb liever een ranke snelle auto maar welke types zitten er achter 't stuur van zo'n "ik wil maar maar heb 't niet" auto?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
Is het goedkoper om gewoon de ingang smaller te maken..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Weegschaal bij het instappen en die vetzakken pertinent weigeren. Als ze lang genoeg lopend de afstanden afleggen zijn ze vanzelf weer slank genoeg om de bus in te mogen.
Waarom zijn kinderen onder de 4 jaar dan gratis? Juist omdat je ze op schoot kan nemen als dat nodig is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Een kaartje is een vervoersbewijs ... geen plaatsbewijs!
Of omdat ze net zo zwaar zijn als een boodschappentas?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:21 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Waarom zijn kinderen onder de 4 jaar dan gratis? Juist omdat je ze op schoot kan nemen als dat nodig is.
Een beetje sociaal mens zet zijn boodschappentas ook niet op een bank.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Of omdat ze net zo zwaar zijn als een boodschappentas?
Ik laat me toch potjanverdulleme niet door zo'n wandelende frituurpan wegjagen!?!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef rucksichlos het volgende:
In zo'n geval sta ik op en ga desnoods in het gangpad staan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:20 schreef __droogkloot__ het volgende:
Dikke mensen moeten gediscrimineerd worden, moeten ze maar afvallen!![]()
![]()
Moet je dan de rest van je reis geërgerd platgedrukt tegen het raampje aan zitten? Ik ga dan wel staan dat is beter voor mijn humeur en gezondheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik laat me toch potjanverdulleme niet door zo'n wandelende frituurpan wegjagen!?!
In Nederland heb je ook zo'n vereniging...de vereniging Obesitas, want dikke mensen worden gediscrimineerd aldus deze vereniging. Ze krijgen bijvoorbeeld moeilijk represantieve banen.....GUT hoe zou dat toch komenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:01 schreef xFriendx het volgende:
Was een tijd terug nog op de frontpage, dat een vereniging voor de belangen van de dikke mensen ophef maakte in Amerika. Dit was om een dikke dame te steunen. Een OV bedrijf had namelijk besloten dat zij niet mee mocht met de bus, want per persoon mocht je niet meer dan x kilo wegen (waarschijnlijk is x kilo maal aantal passagiers max gewicht wat die bus kan meesleuren) en die dame woog dus 250+. Dus nu ging die vereniging er voor pleitten dat het max gewicht omhoog moest zodat ook die dame weer mee kon. Belachelijk.
Zou juist goed zijn dat die vrouw de bus niet meer kan pakken maar naar d'r werk moet rollen.
Zoiets?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:50 schreef optifree het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook zo'n vereniging...de vereniging Obesitas, want dikke mensen worden gediscrimineerd aldus deze vereniging. Ze krijgen bijvoorbeeld moeilijk represantieve banen.....GUT hoe zou dat toch komen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:23 schreef Marruk het volgende:
Eén dij van dat ding was verdomme net zo breed als mijn torso!
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven etenquote:
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten. Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn
![]()
![]()
.
Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.
Oke, maar de pest is dat er een hele grote kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
-knip-
Ja dat is heel gekquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.
Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vretenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten. Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn
![]()
![]()
.
Ik geloof dat juist ook die zeikende groep juist die opvallende groep is....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef WebForce het volgende:
[..]Maargoed dat soort mensen bestaan dus wel!
Dat stond er ook los vanquote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vreten
ROFLquote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoiets?
Almere, 19 maart 2006
Gree vind werkomstandigheden onacceptabel
Gree de Boer (32) klaagt steen en been over haar huidige werkgever. Zij is werkzaam als baliemedewerkster bij de gemeente Almere. De werkomstandigheden waarin zij haar werk moet verrichten is onacceptabel. Gree, met haar 150 kilo, kan er het volgende over zeggen: "Als ik een klant moet helpen dan doen wij dat aan een balie, wat bestaat uit een glazen hok. Voor een persoon zoals ik is dat hok te klein. Nu is het zo dat als ik een klant help mijn bolle wangetjes tegen het raam aandrukken". Dit is slechts een voorbeeld tijdens een normale kantoordag. Maar er is meer. "Twee maanden terug gingen alle baliemedewerksters op een survivaltocht, onder het mom van teambuilding. Op zo'n tocht leer je je collega's wel kennen. Niemand die mij wou helpen, nadat ik kwam vast te zitten in de modder". Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
Gree hoopt hiermee dat haar werkgever rekening houdt met haar overgewicht. Ze hoopt hem daarnaast ook met een financiele boycot tot andere gedachten te brengen. Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.
ps. bovenstaande berust niet op een waar verhaal, eventuele overeenkomsten zijn toevallig.
Inderdaad. Ik ken zelf maar weinig dikke mensen die ook werkelijk gezellig zijn....het ratio "gezellige dikke mensen" tegen over "zeikende dikke mensen", is toch echt in het nadeel van de gezellige...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat stond er ook los van.
Bij de MCDonalds eten in de pauze is gewoon jezelf vet vreten.
Vaak zeggen die dikke mensen ook van: "Ik ben dan wel fors, maar je weet wat ze zeggen...: Dikke mensen zijn wel gezellig."Die gaan dan positieve punten zoeken om het allemaal maar minder erg te laten lijken
.
Of de stoelen natuurlijk. Dan kunnen ze er niet meer zitten, omdat ze er dan niet meer in passen. Er moet dan wel een balkje geplaatst worden tussen 2 stoelen, anders kunnen er nog steeds 2 plaatsen bezet worden gehouden natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:17 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is het goedkoper om gewoon de ingang smaller te maken..
de wet van behoud van energie is idd ook van toepassing op dikke mensen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:43 schreef boekenworm het volgende:
Pffft... Men zegt van dikke mensen dat ze gezellig zijn. Het enige gedrag wat ik van hen ken is janken omdat ze dik zijn. Niks gezelligs aan. Bij mij in de klas zit ook een dik geval "ik kan er niks aan doen, wil wel afvallen, maar niks werkt" Nee, vooral zes broodjes in de pauze eten en elke dag minstens 1 frikandel of kroket tussen door...
Dat komt dan van de persoon met posts zoals deze:quote:Op zondag 19 maart 2006 14:43 schreef boekenworm het volgende:
Pffft... Men zegt van dikke mensen dat ze gezellig zijn. Het enige gedrag wat ik van hen ken is janken omdat ze dik zijn. Niks gezelligs aan. Bij mij in de klas zit ook een dik geval "ik kan er niks aan doen, wil wel afvallen, maar niks werkt" Nee, vooral zes broodjes in de pauze eten en elke dag minstens 1 frikandel of kroket tussen door...
quote:Sorry dat ik er zo schaamteloos tussen spring. Maar ik moet gewoon even mijn hart luchten bij mensen die mij niet kennen en mij wel min of meer begrijpen. Het ging vandaag, eigelijk de laatste dagen, zo ontzettend slecht. De afgelopen weken ben ik helemaal uit mijn eetschema gevallen en heb ik haast niet gegeten. Vandaag ben ik zomaar meerdere malen neer gevallen. Een keer heb ik (echt waar niet expres) zitten kotsen (ik kon niet eens zelf naar de wc komen, een goed oplettend klasgenoot heeft me gebracht). En toen ik thuis ging eten lukte het ook al niet. Ik voel me zo dik, en zo ziek. Ik durf niet te eten en het lukt gewoon niet (nog geen vier hapjes (miniformaat) kwam alles eruit)... Er zijn teveel dingen die ik belangrijker vind (ik moet en zal de beste leerling zijn). Ach... bah, ik weet het gewoon even helemaal niet meer.
Inderdaad. Ik neem dan precies mijn eigen stoel in beslag. Als zo'n varken dan niet genoeg heeft aan 1 stoel dan gaat hij of zij maar lekker staan.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef electricity het volgende:
je gaat gewoon lekker breeduit zitten, en zorgt dat die mensen vanzelf voelen dat ze niet naast je op de bank passen. je laat je toch niet wegdrukken door zo'n vetklep?
Neeh dat is het punt niet, ik heb ook wel rolletjes ergens zitten hehe, maar ik neem geen 2 plaatsen (of 1 plaats + nog een stukje van de 2e) in beslagquote:Op zondag 19 maart 2006 04:06 schreef Ole het volgende:
Een "kijk mij even slank zijn "topic..
Daar ga je al de mist inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef carmen_hk het volgende:
Laatst ging ik met een vriendin met de tram in Amsterdam.
Waarschijnlijk had ze er ook een, en daarom heeft ze nu een gebroken been, en moet ze noodgedwongen met de tramquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist ineen tram, wtf moetje daar mee. Neem een brommer
tering...dat is echt ziekquote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef MLF het volgende:
Mijn nichtje is ook een zwaargewicht, we zaten in een rollercoaster ding en de ijzeren stang kon niet helemaal naa beneden en ik zat klem tussen haar en de zijkant, dat zat niet lekker
In het vliegtuig kreeg ze haar klep (hoe heet zo'n ding waar je je bord op zet) niet naar beneden
In de auto zit ze op de versnellingspook, schakelen is onhandig
Kheb het over de TS hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze er ook een, en daarom heeft ze nu een gebroken been, en moet ze noodgedwongen met de tram![]()
2 is inderdaad overdreven, maar toch wel minimaal 1,5x de prijs van een normaal persoon laten betalenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Natalie het volgende:
't Kan hinderlijk zijn. Maar om de dikkere medemens nu twee plaatsbewijzen te laten kopen, vind ik wat overdreven. Al zou ik 't wel netjes vinden om voor iemand met een gebroken been op te staan. Maar da's weer een heel andere discussie.
En als ze dat nu besteden aan de dure kaartjes (die voor hun dan duurder zijn), dan bestenden ze minder aan eten!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef MLF het volgende:
dat ze dubbel betalen vind ik iets overdreven, ze zijn al zoveel geld kwijt aan eten
ik ookquote:
Je bent zeker zelf een dikzak van 100kg ofzo...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat komt dan van de persoon met posts zoals deze:
[..]
Kind, jij vind iedereen te dik...
pics!!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Je bent zeker zelf een dikzak van 100kg ofzo...
mwja kwoon zelf in hoorn, brommers mogen helaas niet in de trein... tis n beetje koud/ver om met de brommer van hoorn naar amsterdam te gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist ineen tram, wtf moetje daar mee. Neem een brommer
jammer dat landelijk gemiddelde op 150+ zitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
een extra treinkaartje voor elke 5 kilo dat je boven het landelijk gemiddelde zit
Ja, dat komt door die papzakken van 200+ kilo!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef T42 het volgende:
[..]
jammer dat landelijk gemiddelde op 150+ zit![]()
hoe regel je dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
Gewoon voor elke kilo boven de 90 ofzo danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:50 schreef MLF het volgende:
[..]
hoe regel je dat?
de ene persoon in 1.60 en de ander 1.90m
kun je geen landelijk gemiddelde van maken
en jij bent gestoord...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef boekenworm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Lichaampjequote:
Pffft... Heb even de behoefte om te klagen. Ik ben zo'n wankel figuurtje wat al mijn hele ziekenhuis in en ziekenhuis uit is gegaan. Nu is het eindelijk zo dat ik een half jaar lang niet naar het ziekenhuis heb gemoeten, gaat mijn lever zichzelf afbreken *Kreun* medicijnen proberen, ziekenhuis bezoeken en zo geel zien als een chinees Als er een god bestond die mensjes en diertjes knutselde, dan had hij me echt uit restjes gemaakt
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:10 schreef MLF het volgende:
niet alle dikke mensen stinken
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef boekenworm het volgende:
Het laatste, ze vullen voor twee de bankjes, ze eten voor twee, doen alles voor twee. Dus laat ze ook maar voor twee betalen...
Al zou het helemaal beter zijn als ze op de fiets gingen of lopen... Dan is het probleem ook uit de wereld.
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampje
dubbele mensen dan ook niet... (dommetje)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.
dus omdat je dikker bent ben je maar half mens?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampje
jij snapt me niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Demonix het volgende:
[..]
dus omdat je dikker bent ben je maar half mens?
Laat dat probleemkindquote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
quote:Waarschijnlijk heb ik weer eens een stom vraagje, alleen ik vroeg me af of iemand weet wat je tegen een gele huidskleur doet. De laatste tijd ben ik behoorlijk geel (terwijl mijn teint anders altijd erg in de richting van behoorlijk wit is). Mijn omgeving valt het ook op dat ik geel zie. Dus weet iemand wat je eraan kunt doen?
quote:Het is misschien een beetje vaag voor iemand van 17, maar het is mij geleerd sinds mijn 14 m'n voorgevel te controleren op vreemde bobbeltjes en knobbeltjes enzo. Omdat er best wel veel borstkanker bij ons voorkomt. Vanavond controleerde ik weer getrouw en voelde tot mijn schrik een knobbelachtig iets zitten wat er normaal niet zit.
quote:Bijna alle dames kennen wel de problemen die zich eens per maand voordoen. Buikpijn, rugpijn, zere benen e.d. Wat ik me nou af vroeg, zijn er ook middeltjes en trucjes tegen deze klachten? Wat doe jij dus als je erg last hebt van het maandelijkse ongemak?
quote:Weet iemand toevallig wat je kunt doen tegen slaapproblemen. Inplaats van slaaploosheid heb ik er veelste veel van nodig. Elke avond kan ik om 19:00 m'n ogen amper openhouden. Om 19:30 moet ik gewoon slapen. Nu ik vrij ben van school word ik de volgende ochtend om een uur of 10:30 wakker. En dan ben ik om een uur of 13:00 weer bekaf (en heb teminste 2 uur slaap nodig). En ik word er gek van (Hoevaak ben ik onderhand niet gewekt in de klas). Heeft iemand dit ook, of weer wat eraan te doen?
quote:Hoihoi,
Weet iemand wat te doen tegen "blaren" in de mond (je weet wel, die witte pijnlijke plekken; "aften")? Op het moment heb ik er acht geteld (auw) en ze blijven maar komen. De tandarts kwam niet verder dan dat ik er wel veel had, maar verder ging die er ook niet op in. Als iemand tips heeft word ik heel blij
Bedankt!
quote:Weet een van de dames misschien wat je kunt doen aan duizeligheid en misselijkheid tijdens de maandelijkse ongemakken? Elke maand is het bij mij weer bingo, zwart voor de ogen, week gevoel in de maag en overgeven, flauwvallen enzovoorts... Nu ik nog schoolgaand ben gaat het wel, alleen ik moet er niet aan denken wanneer ik later zelf voor de klas sta, om van het plaatje te gaan. Dus heeft iemand tips voor mij?
(Dankje Xebroquote:Sinds ongeveer twee weken heb ik een heel raar soort uitslag onder mijn rechter borst, over mijn ribbenkas, naar mijn oksel toe. Het ziet er rood uit en bobbelig. Rond mijn borst zijn het grote vlekken en op mijn zij meer kleine vlekjes dicht bijeen. Ik heb al vanalles geprobeert aan crème, zalf, enzovoort. Ik gebruik geen nieuwe zeep of deo, dus daar kan het niet van komen. Weet iemand misschien wat het kan zijn en wat je eraan kunt doen. Want het jeukt als de pest...
'Dubbele' mensen ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
dubbele mensen dan ook niet... (dommetje)
(ik zeg juist: als anorexia-boekenwurmpje stelt dat dikke mensen dubbel moeten betalen vind ik dat anorexia-mensjes maar de helft nodig hebben..)quote:
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.
Dan kun je stellen dat een anorexia-kippetje van 36 kilo een half mens is..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.
Iemand die me begrijpt!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?.
Volgens mij bestaan die al helemaal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?.
daar zit wat inquote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
(ik zeg juist: als anorexia-boekenwurmpje stelt dat dikke mensen dubbel moeten betalen vind ik dat anorexia-mensjes maar de helft nodig hebben..)
Dat is dus ook juist mijn stelling/mening.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Demonix het volgende:
[..]
daar zit wat in![]()
maar toch vind ik t onzin om dikke mensen om hun gewicht te beoordelen,het kunnen hartstikke lieve mensen zijn.
*ja ik heb ook een maatje meer*
ik heb iemand gekent die zo dun was dat we met zn 3en op een 2 persoon zitplaats konden zitten.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die al helemaal nietEen halve zitplaats, weet je hoe dun je dan wel niet moet zijn. Dan ben je allang dood.
Dat heet 2e klasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef kollie het volgende:
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan die dikke plofmollen in het OV. Gewoon een apart gedeelte voor dat volk maken, liefst 1 of ander klein hok.
ik had 2 jaar geleden 1.5 zitplaats nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef Nuna het volgende:
Heel veel mensen hebben een maatje meer, maar er zijn maar weinig mensen die zo dik zijn dat ze 1,5 zitplaats nodig hebben. TS zal daarom ook wel lichtelijk hebben overdreven
Wanna bet?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die al helemaal nietEen halve zitplaats, weet je hoe dun je dan wel niet moet zijn. Dan ben je allang dood.
ik ben 196cm lang en 120kg ik neem geen 2 plaatsen in hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon voor elke kilo boven de 90 ofzo dan.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
http://aoluar.blogs.sapo.pt/arquivo/414470.html
gratenkut met weerhaken...letterlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
Die zijn gesoept, ik heb de normale al een keer gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
als je het zelf doet,betaal dan maar een plaatsje meer.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef Nuna het volgende:
Dus je hebt er wat aan gedaanMaar ik blijf erbij dat mensen echt meer dan 1 zitplaats in beslag nemen best iets meer mogen betalen (net zoals in vliegtuigen). Mensen met andere 'ziektes' hebben ook wel extra kosten qua medicijnen.
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die zijn gesoept, ik heb de normale al een keer gezien.
Nee, oke. Maar dat is dan wel erg moeilijk te bepalen natuurlijk. Veel mensen met andere 'ziekten' hebben er ook niet om gevraagd.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Demonix het volgende:
[..]
als je het zelf doet,betaal dan maar een plaatsje meer.
maar als je er niks aan kan doen zie ik het nut niet,je vroeg er niet om.
nee niemand vraagt erom om ziek te wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar dat is dan wel erg moeilijk te bepalen natuurlijk. Veel mensen met andere 'ziekten' hebben er ook niet om gevraagd.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.
Hopeloos gevalquote:
gerookt vlees gaat langer meequote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hopeloos geval![]()
(jij gelooft zeker ook dat roken gezond is)
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef Demonix het volgende:
[..]
hoeft niet![]()
mn opa is 96 en rookt als een ketter.
Nee, maar je moet niet alles geloven wat je op Google vindt.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hopeloos geval![]()
(jij gelooft zeker ook dat roken gezond is)
Nee, tuurlijk niet. Maar van dat ene plaatje weet ik toevallig dat het gesoept is.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef rucksichlos het volgende:
Je hoeft niet alles te geloven nee, maar om nou te stellen dat 16.400.000 zoekresultaten allemaal gelogen zijn. Of geloof jij ook niet dat we op de maan geweest zijn.
Die is inderdaad gesoept.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.
Was tijdje terug nog zo'n topic over hier ergensquote:
Vaak is het wel slim om achterin ergens te gaan zitten, die dikke mensen zijn namelijk bang dat de bus meteen gaat rijden. Omdat ze zo langzaam zijn halen ze achterin dan meestal niet, omdat de bus inderdaad meteen gaat rijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was tijdje terug nog zo'n topic over hier ergens
Ontopic:
Dat klinkt zo bekend. Is er nog maar 1 plekje over in de hele bus/coupe en dat is naast mij (nee zo lelijk ben ik ook weer niet). Het lijkt wel alsof ze t erom doen
Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef El_Rolando het volgende:
Een aparte bus voor vetkleppen.
Nee.. da's de oplossing voor asociale rokers...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!
En geen bus op aardgas svp, goeie ouwe diesel, zonder roetfilter
misschien ruik jij jezelf welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Loontjah het volgende:
daarom vermijd ik de trein altijd in de zomer... iedereen stinkt naar zweet en sommigen gaan dan even de plafond vasthouden in het tussenstuk.... JAK!
Was het niet andersom?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
een relneger die weet waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.
Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.
Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een dietist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.
Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.
Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een diëtist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten, kans op hart en vaat ziekten, arterosclerose), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
Dat is ook waar..maar dan hebben we het nog niet over het andere probleem gehad...het zuurstof gebruik.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rucksichlos het volgende:
Zij mogen blij zijn dat ze nog met het ov meemogen voor dezelfde prijs, wat denk je dat het aan afschrijving kost die extra gewichtsbelasting op die assen, indirect zorgen zij voor een hogere afschrijving en meer onderhoud aan de bus of trein dus voor een hoger tarief voor het kaartje.
jezusquote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onderbroek het volgende:
[afbeelding]
ook weer zoiets. Kids die de Mac ingeschopt worden door pa/ma zodat ze dan niet zeuren ofzo
dan krijg je iets zoals op bovenstaand plaatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |