Ok, bedankt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef Woutey het volgende:
Voor de mensen die net als ik hier geen reet van snapten:
TS moest vaak naar het ziekenhuis, maar de laatste tijd niet meer. Maar nu ineens wel.
Tja ik hoop voor je dat die onzin snel ophoudt, lijkt me aardig kut.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef boekenworm het volgende:
Doodgaan was ik niet van plan en ook niet bang voorJammer voor jouw dus.
Hoe het komt weten ze niet, het is wel vaker gebeurt, gewoon een beetje vreemd levertje. Het ding funcioneerde zowieso al nooit goed, maar goed genoeg om mee te leven. Tja, het is altijd wat en nu ben ik het wel zat... Maar goed, even doorzetten maar weer.
En nee, god bestaat niet (en als hij bestond dan zou ik naar mijn dood er eens een behoorlijk hartig woordje mee spreken)
Zo ingewikkeld vond ik die OP toch niet...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef Woutey het volgende:
Voor de mensen die net als ik hier geen reet van snapten:
TS moest vaak naar het ziekenhuis, maar de laatste tijd niet meer. Maar nu ineens wel.
Helemaal mee eens. Iemand afbranden die blijkbaar ernstig ziek is (het begeven van je lever is bepaald geen griepje) is nogal misselijk..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als dit waar is, dan reageren sommigen hier wel erg ongepast in dit topic.
Een geintje moet kunnen, maar sommige dingen gaan te ver....![]()
maar als je geen (goeie) lever hebt, kan je toch geen alcohol drinken?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef boekenworm het volgende:
Doodgaan was ik niet van plan en ook niet bang voorJammer voor jouw dus.
Hoe het komt weten ze niet, het is wel vaker gebeurt, gewoon een beetje vreemd levertje. Het ding funcioneerde zowieso al nooit goed, maar goed genoeg om mee te leven. Tja, het is altijd wat en nu ben ik het wel zat... Maar goed, even doorzetten maar weer.
En nee, god bestaat niet (en als hij bestond dan zou ik naar mijn dood er eens een behoorlijk hartig woordje mee spreken)
Of je bent juist altijd goedkoop klaar bij avondjes uit.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar als je geen (goeie) lever hebt, kan je toch geen alcohol drinken?
Dat zal het zijn, je mist de antioxidanten van bier!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:05 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb nog nooit een slok alcohol in mijn leven gehad, dus dat kan niet het gevolg zijn.
Groot gelijk!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef boekenworm het volgende:
(En laat ik het er maar bij houden dat mensen die dit door de zeik halen, niet zoveel in het leven gewend zijn... En daarom niet weten te reageren)...
Shit! Ging die hendig sjieke slip toch niet helemaal fijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Vet genaaid, de enige keer dat ik in het ziekenuis lach was toen ik geboren werd, en toen ik me pols brak toen ik keihard tegen een stoep knalde
Dus je eerste contact met de aarde was een stoeprand?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Woutey het volgende:
[..]
Shit! Ging die hendig sjieke slip toch niet helemaal fijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |