correctquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
gewoon verplicht naar een afvalkamp sturen natuurlijk![]()
Candera voor presidentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef Candera het volgende:
Bij natuurrampen moet de regering dikke mensen in plaats van geld sturen. Op deze manier kunnen ze daar afvallen en die mensen helpen en als ze terug zijn ons een hoop ergernissen besparen. Win-win situatie lijkt mij!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
gewoon verplicht naar een afvalkamp sturen natuurlijk![]()
quote:Dikke mensen zouden gewoon 2 kaartjes moeten kopen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef J_CDA het volgende:
Voor dikke mensen moeten ze wegenbelasting gaan invoeren.
Als ze zo'n systeem in Amerika invoeren hebben ze helemaal geen staatsschuld meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
een extra treinkaartje voor elke 5 kilo dat je boven het landelijk gemiddelde zit
Crapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef boekenworm het volgende:
Het gemiddelde is in Amerika eenmaal hoger
Leuk, maar waarom zetten ze dan anderhalve bankjes neer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Een kaartje is een vervoersbewijs ... geen plaatsbewijs!
ze hebben ook altijd zo'n aparte geur, die vrouwen danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Loontjah het volgende:
Weet je wat pas irritant is..
Als er zo'n stinkneger naast je gaat zitten, en dan helemaal tegen je aan. En dan ook nog eens over je been heen gaat aaien !
ze zouden gewoon geen gebruik van het OV mogen maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef carmen_hk het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Zouden ze de bankjes nou extra breed moeten maken? Of zouden dikke mensen gewoon een kaartje voor 2 moeten kopen...?
en wel minstens 20 keer zoveel wegenbelasting betalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ze zouden gewoon geen gebruik van het OV mogen maken.
Jij bent zelf dik he?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
TS heeft nu al karma dat ie zelf mega dik wordt later of zijn vrouw!
![]()
Daarna mogen ze ook 2 stoelen bezet houden uiteraard.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef sig000 het volgende:
Ik vind dat ze voor 2 stoelen moeten betalen.
Iedereen heeft recht op dik zijn, zolang er ook voor betaald wordt. Zo werkt dat in onze maatschappij.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:26 schreef Steijn het volgende:
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, dat is gezond en ook nog fijn voor de mensen om hun heen.
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk alleen wil ik dan ook smartegeld voor het ranzige uitzicht dat je soms hebt op die lui.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op dik zijn, zolang er ook voor betaald wordt. Zo werkt dat in onze maatschappij.![]()
pwned by dWc!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Loontjah het volgende:
Weet je wat pas irritant is..
Als er zo'n stinkneger naast je gaat zitten, en dan helemaal tegen je aan. En dan ook nog eens over je been heen gaat aaien !
Ik vind niet dat je kan klagen over 't uitzicht maar wel over de plel die ze innemenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk alleen wil ik dan ook smartegeld voor het ranzige uitzicht dat je soms hebt op die lui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |