quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je dan ook ongeveer een kilo per dag eten?.
Wat een werk...
1 Kilo per dag is niks, ga maar is na dat er in een bakje kwark al 500 gram zit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je dan ook ongeveer een kilo per dag eten?.
Wat een werk...
dat is ook wel zo maar ik ben van mening dat er te veel dingen uitgebracht wordt voor dikke mensen dan voor dunne.. sla een tijdschrift open.. kijk televisie... allemaal tips enzo voor dunner te worden.. begrijp je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik ben van mening dat dunne en dikke mensen die ontevreden zijn over hun postuur, tenzij ze een ziekte hebben, gewoon niet moeten drammen en iets moeten doen aan hun doorzettingsvermogen.
okee, jij ben niet dik of dun..;) maar was je dat voordat je trainde wel dun of had je er altijd wel aanleg voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef ivosnivo het volgende:
Zware mensen zijn daarintegen vaak wel veel zwaarder dan dunne
[..]
1 Kilo per dag is niks, ga maar is na dat er in een bakje kwark al 500 gram zit.
Logisch, die spelen in op de markt. Dikkerds zijn nou eenmaal sneller ontevreden dan het dunnere volk. Bovendien heeft het geen nut om televisieprogramma's te kijken, tijdschriften te lezen en middeltjes te kopen als je iets aan je postuur wilt doen. Daar helpen maar twee dingen bij: (streven naar) gezond eten en bewegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
dat is ook wel zo maar ik ben van mening dat er te veel dingen uitgebracht wordt voor dikke mensen dan voor dunne.. sla een tijdschrift open.. kijk televisie... allemaal tips enzo voor dunner te worden.. begrijp je wat ik bedoel?
amenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
als je iets aan je postuur wilt doen. Daar helpen maar twee dingen bij: (streven naar) gezond eten en bewegen
er zijn toch ook genoeg dunne mensen? en dunne mensen zijn ook ontevreden over hun gewicht!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch, die spelen in op de markt. Dikkerds zijn nou eenmaal sneller ontevreden dan het dunnere volk.
Wat heet dun. Een vriend van mij is 1.88 en weegt 64 kilo. Die is al ruim 3 jaar aan het kickboksen, eet gewoon gezond en is ontzettend explosief. Alleen z'n conditie moet nog wat verbeteren, maar verder is ie tevreden over z'n postuur. Gebrek aan aandacht van de dames heeft ie ook beslist niet. Dus waarom zou hij dan klagen? Toch is hij volgens een hoop van die welzijnswerkers statistiekjes te dun, maar daar heeft hij bout aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef murp het volgende:
[..]
er zijn toch ook genoeg dunne mensen? en dunne mensen zijn ook ontevreden over hun gewicht!
niet.? ik moet zeggen vind het toch niet verkeerd om even op je los te meppen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:39 schreef murp het volgende:
maar weetje.. ik heb gewoon ging zin om aan die gewichten te hangen... dat is zo saai!
en contactsport is helemaal niets voor mij..
Vorige topic begon met:quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
JA, dunne mensen hebben het zwaar.... en ja ik ben te dun... overal zijn producten te koop om dunner te worden.. kijk maar: tell sell en al die kutprogramma's ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
krijg ik als reacte: dan eet je toch veel meer.... kan ik ook makkelijk zeggen tegen dikkers... dan vreet je toch minder??
dit wou ik effe kwijt...bedankt
Omdat er meer dikke mensen zijn als té dunne... en wat zoek je nou eigelijk?quote:
dit is klaagbaak... er zijn te veel spullen voor dikkerts en te weinig voor dunnersquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Omdat er meer dikke mensen zijn als té dunne... en wat zoek je nou eigelijk?
afvalproducten kan je kopen
verdikkingsproducten ook..
voor dunners is er ook genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef murp het volgende:
[..]
dit is klaagbaak... er zijn te veel spullen voor dikkerts en te weinig voor dunners
Zo te lezen ben je het er vooral zelf mee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Lees het topic nog is goed door, we zijn er over uit dat dik of dun voor 99,9% aan jezelf ligt. Bij de andere gevallen komt het door een ziekte.
en jij zou eens na moeten denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
voor dunners is er ook genoeg
vette vleeswaren
chips/snacks
fast food
magnetron voedsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |