Hm, nee, dat zou redelijk zinloos zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet dat proces nog eens doorlopen worden?
Er is nog geen enkel Westers land geweest waar men elkaar niet uitmoordt vanwege materiële zaken, dat is nóg schrijnender. Sterker nog, er is geen Westers land wat zijn "rijkdom" niet te danken heeft aan plunderingen en moordpartijen. En dan heb ik het niet over vroeger, maar over vandaag de dag. Iedere cultuur heeft zijn minpunten, maar het is onjuist dat jij juist de islamitische cultuur eruit pikt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist ALLES met mannen en met achterlijke intepretaties van een bijzonder verstikkend geloof met een nog idioter profeet te maken heeft.
Zelfs een blinde kan zien wat het islamitisch geloof de mensen een schade berokkent wereldwijd. Er is volgens mij geen enkel islamitisch bloeiend land ter wereld te vinden waar ze elkaar om dat kutgeloof niet uitmoorden.
Maar waarom kunnen vrouwen dan geen paus worden? Ik heb eens gehoord van een vrouwelijke paus en daar hoort ook een of andere mythe/verhaal bij, maar die ben ik even kwijt. Het kwam erop neer dat er sindsdien strenger werd gecontroleerd of de paus er een man was.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Het Christendom heeft vrouwen nooit als minderwaardig gezien
Geef eens wat voorbeeldenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Arendt het volgende:
[..]
Er is nog geen enkel Westers land geweest waar men elkaar niet uitmoordt vanwege materiële zaken, dat is nóg schrijnender. Sterker nog, er is geen Westers land wat zijn "rijkdom" niet te danken heeft aan plunderingen en moordpartijen. En dan heb ik het niet over vroeger, maar over vandaag de dag.
Hoofddoekjes horen toch bij het islamitisch geloof. Het is dus niet zomaar eruitgepikt.quote:Iedere cultuur heeft zijn minpunten, maar het is onjuist dat jij juist de islamitische cultuur eruit pikt.
*Verslikt zich in wijn*quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Het Christendom heeft vrouwen nooit als minderwaardig gezien, daarnaast hebben jongens en meisjes hier altijd samen op school gezeten, en samen gezwommen etc.
Sinds 1953 uit mijn hoofd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Verslikt zich in wijn*
Say what?
Vrouwen zijn nog maar enkele decennia handelingsbekwaam in Nederland....
Ik zoek het wel even na, heb nu niet de juiste boeken bij de hand.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen 1956 toch?
Maar goed, iets daaromtrent.
Voorbeelden te over. Neem bijvoorbeeld de kolonisatie van Afrika, Amerika en Azië, waar ook Nederland aan meedeed; dat had onder andere de stelselmatige uitroeiïng van de indianen tot gevolg. Of neem de recente Irak - oorlog, waarin duizenden onschuldige Irakezen stierven vanwege de economische belangen van de VS. Verbetering is trouwens ook niet zichtbaar, want men focust zich in het Westen steeds meer op de economie. Westerlingen zouden zich moeten realiseren dat de economie geen doel op zich is, maar slechts een instrument is om een betere maatschappij te bereiken. Maar goed, ik dwaal af.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden
[..]
Hoofddoekjes horen toch bij het islamitisch geloof. Het is dus niet zomaar eruitgepikt.
Dat zei hij niet, hij zei dat het Christendom vrouwen nooit als minderwaardig heeft gezien (misstanden daargelaten natuurlijk), dat is wat anders dan dat ze precies dezelfde rechten en plichten als mannen hebben, dat hebben ze nog steeds niet trouwens.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Floripas het volgende:
*Verslikt zich in wijn*
Say what?
Vrouwen zijn nog maar enkele decennia handelingsbekwaam in Nederland....
Dat is een beetje: ik vind slaven niet minderwaardig, ze hebben gewoon een andere positie.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, hij zei dat het Christendom vrouwen nooit als minderwaardig heeft gezien (misstanden daargelaten natuurlijk), dat is wat anders dan dat ze precies dezelfde rechten en plichten als mannen hebben, dat hebben ze nog steeds niet trouwens.
Enne, pssst
De islam beschouwt vrouwen helemaal niet als minderwaardig!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, hij zei dat het Christendom vrouwen nooit als minderwaardig heeft gezien (misstanden daargelaten natuurlijk), dat is wat anders dan dat ze precies dezelfde rechten en plichten als mannen hebben, dat hebben ze nog steeds niet trouwens.
Enne, pssst
Wat is "minderwaardig" dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Enne, pssst
Is de westerse wereld daar aan het roven nu wat je net nog beweerde?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef Arendt het volgende:
Voorbeelden te over. Neem bijvoorbeeld de kolonisatie van Afrika, Amerika en Azië, waar ook Nederland aan meedeed, of de recente Irak - oorlog.
na ja, het scheelt niet veel meerquote:Ik doelde erop dat jij de islamitische cultuur zo'n beetje de gehele wereldproblematiek in de schoenen schuift.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
na ja, het scheelt niet veel meer
De Westerse wereld is daar in zekere zin aan het roven. De economische belangen van het Westen (lees: de olie) worden veiliggesteld over de rug van de Irakezen. Ik neem aan dat je dat niet goedkeurt...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is de westerse wereld daar aan het roven nu wat je net nog beweerde?
[..]
na ja, het scheelt niet veel meer
De Islamitische denkbeelden zijn superieur.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, tenslotte kun je het alleen met me eens zijn. Als je vanuit onze superieure westerse denkbeelden naar hem kijkt is het een monster, en zou hij nu direct veroordeeld worden voor misdaden tegen de menselijkheid en pedofielie.
Overigens geloof ik niet dat jij een marokkaan bent, je bent een reljongere
Vandaar dat ze elkaar uitmoorden................quote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
De Islamitische denkbeelden zijn superieur.
"Nee, míjn vader heeft een grotere pik!"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
De Islamitische denkbeelden zijn superieur.
Alsof dat een criterium is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vandaar dat ze elkaar uitmoorden................
Waar zeg ik iets over de Islam?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Arendt het volgende:
De islam beschouwt vrouwen helemaal niet als minderwaardig!
Hodiecentristisch bekeken wel ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is een beetje: ik vind slaven niet minderwaardig, ze hebben gewoon een andere positie.
Ja, precies, dat bedoel ik, wat is minderwaardig?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Floripas het volgende:
Wat is "minderwaardig" dan?
Geef anders de Bijbelteksten er even bij?quote:Niet gelijk mogen getuigen in de rechtbank?
Geen zeggenschap over de eigen sexualiteit?
Er zijn weinig tot geen cijfers bekent over verkrachtingen in islamitische landen, de vrouwen doen geen aangifte doen ze dit wel zijn zij de hoer en niet de man.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef dvdk het volgende:
Ik vind dat alle vrouwen op de hele wereld waar dan ook vanaf hun geboorte een hoofdoek moeten dragen.
Verplicht, als ze de straat op komen.
En het verplichten hiervan heeft alleen maar voordelen!
namellijk:
- verkachtingen dalen. In moslim landen heb je bijna geen verkrachtingen omdat mannen niet in de verleiding komen omdat vrouwen bedekt zijn. Het is gewoon een feit.
De rede dat er zo weinig echtscheidingen zijn komt door meerdere redenen. Ten eerste mogen vrouwen in veel landen geen scheiding aanvragen dat man dan alleen de man. De man heeft vaak meerdere vrouwen dus vindt het wel goed zo.quote:- Er zijn minder echtscheidingen, net als in moslim landen...weer voor dezelfde reden, mannen komen niet in de verleiding om te gaan rotzooien met een getrouwde vrouw als ze bedekt is...en de vrouw op haar beurt hoeft niet meer bang te zijn verleidt te worden door players.
quote:
- hoofddoeken zijn bevordelijk voor de volksgezondheid! Met dit koude weer als je gesport hebt bijvoorbeeld en je komt op straat zonder hoofdoek, met je natte kop, kan je kou vatten!
Dus het dragen van een hoofddoek zorgt er ook voor dat het zorgstelsel minder wordt belast!
quote:
Er zijn gewoon geen nadelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |