Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lolquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.
Mallerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwoot deze even, gewoon, voor de lol
Doei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef sararaats het volgende:
ik heb gewoon een hekel aan ONZ
en ik zie echt wel in dat ik deze keer in fout ben.
ik post vanaf nu in de serieuze fora
Ik was er een week niet en moet mn gram nog halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef sararaats het volgende:
ik verklaar met mijn hand op m'n hart dat ik me zal gedragen
ow das waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zou hier potdomme niet meer posten Sara! Moven jij! Hup! Ksssst!!
Doe je het weer! FOEI! Ik wil je hier nu echt niet meer zien hoor!quote:
Het is je vergeven, BKT!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Buup,
Mijn welgemeende excuses voor de mogelijke overlast voortvloeiende uit mijn topiques.
Ik had mezelf eventjes niet in bedwang.
![]()
Enkel in positieve zin.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar laat ik het niet wéér tegen komen, hè?
Al zes jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
Komt door het formaat van mijn neus en het formaat van mijn ego.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Snakey het volgende:
Als ze na een week nog over je praten heb je in ieder geval indruk bij de vrouwtjes gemaakt Stofje, hulde.![]()
Dat is insgelijks. Dank u voor de complimenten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef SiemeN het volgende:
Mijn complimenten aan Stofje voor zijn kordate en razendsnelle optreden in Welke fokker moet er dood?.
Ik raak zo langzamerhand aan de chronische diaree van die Maikuuul topics.. wat een ellende.
Lovin' it.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het niveau van ONZ toch bedroevend eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |