wacht even.. misschien ontaard het nog in een reltopicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rot op met dat mocro bashen dwaas!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
automobilisten zijn zo 20ste eeuwen sinds wanneer maken mensen zich druk om andermans spullen??? Je lijkt me net zo'n onverschillig mensje als 99% van je generatie)
rotjoch
Dat zou ik nou ook hebben als ik jou op straat tegen zou komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef gelly het volgende:
Met zo'n auto vraag je er ook om natuurlijk.
Met een bordje lijpe mocro op hun shirt gespeld he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Huismerk? Ze hebben smaak. Ik vind de naturel chips van de eMTe goed te eten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Psst.. je auto is gejatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
En nee dat is niet mijn auto, ik heb er gelijk een nieuw raampje in laten zetten.
[afbeelding]
wel tof dat je niet zo'n mietje bent danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weleens een hele straat afgewerkt met zo een lifehammer maar dat was gewoon om stoer te doen voor mn homies ze zeiden dat ik het niet durfde
Wat een ongelovelijke, kontneukhomiedwaas ben jij zegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weleens een hele straat afgewerkt met zo een lifehammer maar dat was gewoon om stoer te doen voor mn homies ze zeiden dat ik het niet durfde
volgens mij mag je nog helemaal niet rijden kerel....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
En nee dat is niet mijn auto, ik heb er gelijk een nieuw raampje in laten zetten.
[afbeelding]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Slappy het volgende:
Hoe kan je nou je nou weten dat het een Marokaan was?
Hier is echt een doodsverwensing op zn plaatsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
niet generaliseren: misschien is dat gewoon toevalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..
was toch maar een grapjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hier is echt een doodsverwensing op zn plaats![]()
Dat kan niet, het moeten lijpe mocro´s zijn, want anders kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik heb het gedaan en ik ben een Nederlander.
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..
Waarom heb je het gedaan? Vond het leuk? He? Heeft je moeder je nooit opgevoed? He? Waarom heb je het gedaan? Zeg op! Waarom? He?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
Amsterdam zuid-oost of Osdorp zo te zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef bacon_264 het volgende:
Herkent iemand misschien de straten op de foto's? Zoekt wat makkelijker...
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.quote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??
Ik woon in een straat met 389 Polen en 6 Nederlanders.
En mijn auto is gejat en dan geef ik Nederlanders de schuld
Kom dan maar ff het geld bregen voor de reparatiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
nou dat zijn tenminste 16 goede argumenten aangenomen dat je evengoed kan tellen als beargumenterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Als dat jouw waarnemingen zijn wil dat nog niet zeggen dat jij er per definitie feiten van mag maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.
Ach ik was gefrustreerd, en zo weet je tenminste dat er veel mensen reageren in je topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
helaas dit keer een slecht topic van de meest toch wel goed topic makende Roi
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.
topic openenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijn
moet ik nu elke Nederlander voor een dief zijn
ik doe jou ff Na
VIEZE KANKER NEDERLANDERS .....
Nee - dit waren opgeschoten jongeren en die moeten aangepakt worden - Maar ga nou geen grote fout maken om zo een hele Bevolkingsgroep kanker te wensen .
je moet hem niet zo complimenteren...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef NX het volgende:
You're an idiot!
En als hij er nou van maakt "Alle in nederland wonende marokkanen"? Dan klopt het wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijn
moet ik nu elke Nederlander voor een dief zijn
ik doe jou ff Na
Nee - dit waren opgeschoten jongeren en die moeten aangepakt worden - Maar ga nou geen grote fout maken om zo een hele Bevolkingsgroep kanker te wensen .
Nee hoeft niet , zie er geen nut van .quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??
Ik woon in een straat cel met 389 landgenoten uit de rifgebergte.
En mijn auto scooter is gejat teruggenomen en dan geef ik Nederlanders de schuld gil ik dizkriminazie
nee het klopt het nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef splendor het volgende:
[..]
En als hij er nou van maakt "Alle in nederland wonende marokkanen"? Dan klopt het wel.![]()
Geef je je moeder nachtzoenen met die mond, Méki?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
ik doe jou ff Na
Jongen, doe even niet moeilijk en zoek even shiratski in Amsterdam Oost opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
ik doe jou ff Na
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangerichtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
nohhh kanker mocro's altijdhet land uit zetten.
Heef meki al gereageerd (gezegd dat het alles over 1 kam scheren is!!!)
Pfft, marokkanen op excursie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangericht
oow nee het zijn Nederlanders
![]()
--:SAMENVATTING:--quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, laten we eerlijk zijn.Statistische is de kans dat Marokkanen het hebben gedaan in de huidige situatie heel erg hoog.
Iemand is onschuldig tot anders bewezen, dat is ook waar. Maar gezien de toestand is het emotioneel toegestaan dat de topicstarter zegt dat Marokkanen het hebben gedaan. En aangezien de Nederlandse samenleving min of meer wordt geterroriseerd mag dus ook eenieder zeggen dat een bepaalde daad door Marokkanen is gedaan als de situatie er naar is. In dat geval is het trauma en de daaruitvloeiende meningsvorming van groter gewicht dan een mogelijke verwijs van klacht naar generalisatie.
Daaruit sluit ik mij dus volledig rechtstoegankelijk en met de vrijheid van meningsuiting aan bij de topicstarter dat het gedaan is door Marokkanen. Gezien de situatie van Nederland als land algemeen beroep ik mij dan ook op een trauma wat mij in staat stelt een conclusie te trekken die los staat van enige vorm van generalisatie.
Jep nederlanders zijn niet zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
--:SAMENVATTING:--
Het was dus weer een Marokkaan![]()
Jij bent zeker de rest van al die problemen rond Marokkanen vergetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangericht
![]()
preciesquote:
Bedankt, het is zooo frustrerend dat voor de 2e keer een ruitje wordt ingetikt. En dit keer gewoon voor de lol!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, laten we eerlijk zijn.Statistische is de kans dat Marokkanen het hebben gedaan in de huidige situatie heel erg hoog.
Iemand is onschuldig tot anders bewezen, dat is ook waar. Maar gezien de toestand is het emotioneel toegestaan dat de topicstarter zegt dat Marokkanen het hebben gedaan. En aangezien de Nederlandse samenleving min of meer wordt geterroriseerd mag dus ook eenieder zeggen dat een bepaalde daad door Marokkanen is gedaan als de situatie er naar is. In dat geval is het trauma en de daaruitvloeiende meningsvorming van groter gewicht dan een mogelijke verwijs van klacht naar generalisatie.
Daaruit sluit ik mij dus volledig rechtstoegankelijk en met de vrijheid van meningsuiting aan bij de topicstarter dat het gedaan is door Marokkanen. Gezien de situatie van Nederland als land algemeen beroep ik mij dan ook op een trauma wat mij in staat stelt een conclusie te trekken die los staat van enige vorm van generalisatie.
Of zijn we de Nederlandse Hooligans nog vergeten ???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Jij bent zeker de rest van al die problemen rond Marokkanen vergeten![]()
Nee, daar zeg ik niets over, want het zijn Marokkanen en die moeten we knuffelen, anders krijg ik een hele famlie achter me aan![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef djenneke het volgende:
De fiets van een vriendin van me is een keer recht voor mijn deur gejat geweest.
Ik woonde in een behoorlijk allochtone wijk.
Mijn vriendelijke Nederlandse onderbuurman wist ons te vertellen, dat het marokkanen waren geweest in een wit busje. Ja, hij had het zelf gezien met zijn zatte kop.
Vreemd genoeg had hij het even later over een stel negers in een zwart busje (geen grapje, het is echt zo gegaan).
Er kwam een buurtbewoonster zich mee bemoeien, die opperde dat het misschien aardig zou zijn als we in het souterrain van mijn vriendelijke onderbuurman mochten komen kijken. Meneer vond dit uiteraard kwetsend en onnodig.
Terwijl mijn vriend mijn vriendin even naar huis bracht, kwam mijn vriendelijke onderbuurman 10 minuten later aan mijn deur aanbellen. Ik mocht nu gerust een kijkje in zijn souterrain nemen. Ik heb hem vriendelijk bedankt, maar toch geweigerd. Rara, wie waren het nou: die marokkanen, of die negers?
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef NX het volgende:
hoe lang gaat dit nog duren? Wanneer stoppen jullie met lullen en ondernemen jullie actie?
Nee hoor, maar dit weegt gewoon niet op tegen de problemen van Marokkanenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Of zijn we de Nederlandse Hooligans nog vergeten ???
![]()
Ik ben voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?![]()
Denk om je hart....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaadquote:
[sarcasme modus]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan meneer blokkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaad
Nederlanders zijn geen criminelen
Alleen Allochtonen zijn criminelen
ben jij crimineel bezig dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom mij maar persoonlijk ophalen dan![]()
Onder anderequote:
Doe ons een lol en werk mee aan een klein cultureel-maatschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaad
Nederlanders zijn geen criminelen
Alleen Allochtonen zijn criminelen
Als je niet buiten de streep gaat, vind ik het niet erg dat je hier woont hoorquote:
Ja maakt een grapje he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
btw, je bent niet goed geïntegreerd, want het is Auswitch![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kortzinnig kun je ook zijn he... blijven jullie domoren alles interpreteren zoals jullie dat zelf willen...quote:
we moeten ze vergassen tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Auschwitzquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Zeg dat dan gewoon, is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Hoe kortzinnig kun je ook zijn he... blijven jullie domoren alles interpreteren zoals jullie dat zelf willen...
Met "iets" ondernemen heb ik het niet over opsluiten van mensen.
In plaats van modder heen en weer te gooien; pak eerst de echte daders op, zonder te zitten vooroordelen over de afkomst van de daders!
Ach, het heeft ook weinig nut, het Nederlands gerecht systeem is toch niets waard...
we hebben een nieuwe hitlerquote:
+5 scherpquote:
je bent ook zooooo makkelijk op de kast te jagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
we moeten ze vergassen toch
Alle allochtonen uitroeien he ?![]()
ja een 2609 "grapje", wat heb jij een rare vorm van humorquote:
Kan jij soms denken wat ik denk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
ja een 2609 "grapje", wat heb jij een rare vorm van humor![]()
Echt als ik jou zou tegenkomen en ik wist dat jij 2609 was, zou ik echt niet voor de gevolgen instaan, mannetje![]()
En de Nederlandse criminelen en maffiabazen en hooligans en dieven en verkrachters etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je bent ook zooooo makkelijk op de kast te jagen![]()
tuurlijk niet, alleen de mocro's![]()
Nee, die sturen we naar Marokkoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
En de Nederlandse criminelen en maffiabazen en hooligans en dieven en verkrachters etc.
die krijgen een speldje en een steunbetoging of niet
Marokko heeft geen criminelen nodigquote:
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zitten wij daarmee opgescheept![]()
Ik denk dat je voor de verandering eens rond moet kijken! vriend....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef beertenderrr het volgende:
Ja, in Amsterdam komen ze beter tot hun recht, in Marokko zitten tenminste de goede Marokkanen![]()
Want? omdat de marokkaanse cultuur een zeer laagdrempelige is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NX het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...
En ik maar denken dat ik al grof en politiek incorrect was....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NX het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...
Ik kom dagelijks in A'damquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor de verandering eens rond moet kijken! vriend....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he, iets met great minds![]()
Dan komen wij op verschillende plaatsenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, en ik zie meer negers dan mocro´s
ik wil het graag geloven maar iemand die allochtonen afschuwt zal zeker uit de buurt blijven van allochtonenquote:
Jij ziet waarschijnlijk ieder mens met een kleurtje aan voor marokkaan net als de ts?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Dan komen wij op verschillende plaatsen
Gaat lastig als ik daar op school zitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil het graag geloven maar iemand die allochtonen afschuwt zal zeker uit de buurt blijven van allochtonen
Doe toch eensch normaaaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Goed topic, lekkuhhh marokanuhhh bashuhhhhhh![]()
Nee, ik weet prima het verschil tussen een neger en een mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij ziet waarschijnlijk ieder mens met een kleurtje aan voor marokkaan net als de ts?
Nee chef. Serieus, stel je eens voor... 10 criminele Nederlanders, met een of ander reden verscheept naar Marokko en de bewoners van Marokko zijn op de hoogte van het feit... Denk je nou echt dat ze het daar 10 dagen volhouden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want? omdat de marokkaanse cultuur een zeer laagdrempelige is?
ohw, das hier niet de bedoeling?quote:
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse respectloze gedoe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef NX het volgende:
[..]
Nee chef. Serieus, stel je eens voor... 10 criminele Nederlanders, met een of ander reden verscheept naar Marokko en de bewoners van Marokko zijn op de hoogte van het feit... Denk je nou echt dat ze het daar 10 dagen volhouden...
Goed ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Pizza, je moet af en toe ff in POL komen daar kun je ook altijd lachen met kortzichtige stigmatiserende kneuzen.
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse respectloze gedoe.
Jij komt zeker alleen in Amsterdam Zuid Oost/quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, en ik zie meer negers dan mocro´s
ze blijven toch alleen maar respawnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef Fatality het volgende:
er moet gewoon meer geschoten worden!
geeft dat de aanleiding om ALLE Marokkanen te bashen ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef anisubs het volgende:
Tsja, ik heb zelf ook niet mijn altebeste ervaringen met Marokaanen gehad.
Ik wil toch even terug komen over dat "onrespectvolle gedoe"...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse onrespectvolle gedoe.
Mijn auto is:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Kom dan maar ff het geld bregen voor de reparatie![]()
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:11 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wil toch even terug komen over dat "onrespectvolle gedoe"...
Dat heeft zeer weinig te maken met de Marrokaanse cultuur die we hier treffen, die is zelfs in sommige situaties veel onrespectvoller dan de Nederlandse. De cultuur die we in Marrokko treffen, is natuurlijk heel anders...
Dat de Nederlandse mensen, sommige situaties niet begrijpen en of respect voor hebben heeft te maken met het feit dat ze dat niet kennen en ook niet in hun eigen cultuur voorkomt. Vergeet niet, Nederland is een individualistisch land, en niet een collectivistisch land zoals Marokko
kritiek hebben is slecht he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...
Nederlanders doen dit nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
8* opengebroken, complete sloten eruit getrokken
2* overlopen (dikke deuken i.d. motorkap en dak)
1* gepoogd geheel te jatten, (contactslot a/d stuurkolom afgebroken)
2* banden lek geprikt
1* gereedschap uit de auto gejat
3 * bekrast van voor tot achter
Op een bepaald moment heb ik er geen nieuwe sloten meer ingezet, werd er doodmoe van.
Dat resulteerde erin dat ik in Italie plots verdacht werd van autodiefstal en 3 uur ben staandegehouden om erachter te komen dat dit toch echt mijn auto was.
![]()
P.s. er wonen 0 marokkanen in mijn buurt?? wie o wie??![]()
Mocro´s natuurlijk dat is toch logisch? die uit amsterdam weetjewel die heeeeele engequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
2* banden lek geprikt
Op een bepaald moment heb ik er geen nieuwe sloten meer ingezet, werd er doodmoe van.
Dat resulteerde erin dat ik in Italie plots verdacht werd van autodiefstal en 3 uur ben staandegehouden om erachter te komen dat dit toch echt mijn auto was.
![]()
Raad eens hoe dat komtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!
Wat is volgens jouw visie, de Nederlandse cultuur (synoniem: Aardappel Cultuur)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!
kakkerlakken verdelgen gaat makkelijker...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...
Mekiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders doen dit niet
Marokkanen wel dus Marokkanen ook al bestaan er geen Marokkanen . toch zijn het DE Marokkanen
ze hoeven toch ook niet uit de buurt te komen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
2* banden lek geprikt
![]()
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef NX het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw visie, die Nederlandse cultuur (synoniem: Aardappel Cultuur)
Moet ik respect hebben voor een land dat mij uitkotst om mijn haarkleur?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Raad eens hoe dat komt![]()
*mompelt iets over geen respect en geen oor voor het land![]()
Nee, juist niet. Zeggen dat nederlanders dit, of marokkanen dat, ... daar hou ik niet zo van...quote:
das niet zo heel aardig Pizzaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.
In dit topic, heb je tot nu toe niets nuttigs gezegd wat van waarde is. Helaas is het voor mij niet mogelijk om je een keer goed op de donder te geven om je te laten realiseren dat je alleen maar poep praat...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Mrln het volgende:
[..]
kakkerlakken verdelgen gaat makkelijker...![]()
![]()
Oow jij kent zeker elke afkomst van de man zeker ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ze hoeven toch ook niet uit de buurt te komen....vaak reizen ze wel een stukje hoor ...hebben we hier ook last van gehad... .groepjes Marokkanen die vanuit een andere stad hier door de buurt kwamen struinen om auto-radio's te jatten etc..
totdat we een soort buurtwacht hadden opgezet![]()
![]()
Nee maar dat is ook maar mijn andere helftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
das niet zo heel aardig Pizza![]()
Italianen zijn ook niet altijd lief geweest.![]()
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Moet ik respect hebben voor een land dat mij uitkotst om mijn haarkleur?
Dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook maar mijn andere helft![]()
Italianen zijn een stelletje moederskindjes![]()
Daar heb je gelijk in en ik geef je ook gelijk maar vergeet niet, er bestaat degelijk een Nederlandse cultuur... Het is ook niet 1,2,3 uit te leggen... maar ach jah...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.
Ja, ik zie duidelijk hun handtekening!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lijkt inderdaad op het werk van Marokkanen
Nee ik weet het hoor, maar dat dagje volendam andere keer dan maar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar niet gaan ouwehoeren over Nederlandse Cultuur. Die is er wel degelijk en is meer als de punten die jij noemt. Ga eens een dagje in volendam of urk kijken
alhoewel ik me afvraag hoe trots ik als nederlander daarop moet zijn
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef NX het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en ik geef je ook gelijk maar vergeet niet, er bestaat degelijk een Nederlandse cultuur... Het is ook hier niet eigenlijk uit te leggen wat het is, maar ach jah...
Helaas is de Nederlandse cultuur niet meer puur... It Is The New America!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...
ok prima.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik weet het hoor, maar dat dagje volendam andere keer dan maar?
Voeg daar egocentrisme er nog maar bij...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuur![]()
Psssst, 106 Rallye kopen >?quote:
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan moeilijk gaan als je van elke kant wordt uitgekost
Ach, wat is er nou toch over van onze cultuur? We stonden zo bekend om onze tolerantie. Dat is er dan laatste jaren wel erg snel afgegaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuur![]()
Helaas waar inderdaad, 1 voor allen, allen voorzichzelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef NX het volgende:
[..]
Voeg daar egocentrisme er nog maar bij...
Is meki ook mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even deze discussie een andere richting op schoppen:
Wat was er eerst, Teveel werk, of de arme arbeider uit marokko/turkije?
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.quote:
En wat gebeurde er vervolgens? kregen de arbeiders normaal betaald? normale plek om te wonen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef BYM het volgende:
[..]
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.
Ach, zo is de nederlandse cultuur dan weer wel. Zolang het ons uitkomt zijn we tolerant. Komen er problemen door, dan ligt dat niet aan ons, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even deze discussie een andere richting op schoppen:
Wat was er eerst, Teveel werk, of de arme arbeider uit marokko/turkije?
Jij blijft mijn enige fok vriendjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.
En bij voorkeur laag/niet opgeleid want die klagen wat minder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef BYM het volgende:
[..]
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.
Daarom lieten ze ook geen briefje achter denk ik...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Arendt het volgende:
Ja, dat kapotte raam, dat schreeuwt gewoon "Marokkanen", jongen.
![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor twee...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.
Uiteraard niet. Immers, ze kregen minder in hun eigen land, en de bedoeling was wel dat ze na het gedane werk weer zouden teruggaan. Dus stopten we ze in de meest goedkope kutwijken. Zodat we nu kunnen klagen over alles wat links is, want die hebben het gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wat gebeurde er vervolgens? kregen de arbeiders normaal betaald? normale plek om te wonen?
is allang weer ingedut, je bent te laat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:31 schreef Syytön het volgende:
RELTOPIC.
dat weet ik - maar ik spreek over het gehele groep Marokkanen en allochtonenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.
Ben je echt mocro? waar kom je vandaan dan? tangier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik - maar ik spreek over het gehele groep Marokkanen en allochtonen
Wat zeg je daarover dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
En de gehele groep autochtonen. En dat is precies waar u de mist in gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn vandaag 3 autochtonen aangehouden wegens diefstalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
En de gehele groep autochtonen. En dat is precies waar u de mist in gaat.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben je echt mocro? waar kom je vandaan dan? tangier?
Niks - die groep wordt uitgekost in deze samenlevingquote:
U spreekt over DE nederlanders vs DE allochtonen. En ik me maar afvragen tot welke groep ik behoor. Ik ben geen allochtoon, maar ik voel me toch ook niet thuis tussen DE Nederlanders... Dus zegt u het maar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn vandaag 3 autochtonen aangehouden wegens diefstal
heb ik daardoor elke Nederlander erop aangesproken
Oops, you did it againquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks - die groep wordt uitgekost in deze samenleving
Dat heeft de samenleving ernaar toe gemaakt . de Allochtonen ( Maroc,Turk etc. ) en Nederlanders ( Autochtonen ).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
U spreekt over DE nederlanders vs DE allochtonen. En ik me maar afvragen tot welke groep ik behoor. Ik ben geen allochtoon, maar ik voel me toch ook niet thuis tussen DE Nederlanders... Dus zegt u het maar...
DE samenleving bestaat alleen wel uit zowel autochtonen als allochtonen. Jij dicht mij eigenschappen en meningen toe, waarvan ik niet in het bezit ben. Dus wat maakt dat van jou, en wat maakt dat van mij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat heeft de samenleving ernaar toe gemaakt . de Allochtonen ( Maroc,Turk etc. ) en Nederlanders ( Autochtonen ).
jij behoort denk ik tot de groep Autochtonen
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
DE samenleving bestaat alleen wel uit zowel autochtonen als allochtonen. Jij dicht mij eigenschappen en meningen toe, waarvan ik niet in het bezit ben. Dus wat maakt dat van jou, en wat maakt dat van mij?
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks - die groep wordt uitgekost in deze samenleving
Eh... ik neem aan dat de TS z'n broek aanhield?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef Devrim_ het volgende:
Whehehe...lekker voor je eikel!
Ali B is leipe mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
En het woord 'mocro' is echt zo nep getto.
diemen zuid is vet yowquote:
'Imbecieltje' noemen wij hem thuis.quote:
En daarom hou ik van je kareltje, ik ben het honderd procent met je eens, maar het is kut om aangestaard/achtervolgd te worden door beveiligingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.
maar heb ballen en bewijs het tegendeel, ik ken zat allochtonen die het prima doen in de samenleving. Ik zal niet ontkennen dat het voor hen moeilijker is maar zie er zat die zich prima redden.
Probeer het tegendeel te bewijzen als dat er over je gezegt wordt, streef je doel na en bega niet dezelfde fout waar je anderen van beschuldigd.
daar ben ik het 100 % mee eens. en daarvan gebruik ik de voordeel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.
maar heb ballen en bewijs het tegendeel, ik ken zat allochtonen die het prima doen in de samenleving. Ik zal niet ontkennen dat het voor hen moeilijker is maar zie er zat die zich prima redden.
Probeer het tegendeel te bewijzen als dat er over je gezegt wordt, streef je doel na en bega niet dezelfde fout waar je anderen van beschuldigd.
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
daar ben ik het 100 % mee eens. en daarvan gebruik ik de voordeel mee
maar het is toch moeilijk als Marokkaan de samenleving in te gaan
zoals in deze topic wordt je de kanker geprezen en niet in deze topic alleen maar ook in de samenleving![]()
Je geeft me een warm gevoel van binnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.
Ik reageer bijna zelden, maar moet toch even kwijt dat jij echt een ENORME BOSJOSTI bent. Jij kan echt geen zin normaal spellen. Vergeet grote delen van woorden, en neemt het altijd op voor de marokkanen. Het gaat er mij niet om wie er gelijk heeft, maar jij bent net zo erg als die mensen die tegen marokkanen zijn. Neem een LOI cursus nederlands en kom dan eens terug. Zwakzinnig type.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan moeilijk gaan als je van elke kant wordt uitgekost
Ik ben een Josti omdat ik het opneem voor Marokkanenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik reageer bijna zelden, maar moet toch even kwijt dat jij echt een ENORME BOSJOSTI bent. Jij kan echt geen zin normaal spellen. Vergeet grote delen van woorden, en neemt het altijd op voor de marokkanen. Het gaat er mij niet om wie er gelijk heeft, maar jij bent net zo erg als die mensen die tegen marokkanen zijn. Neem een LOI cursus nederlands en kom dat eens terug. Zwakzinnig type.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.
Meki, ik laat het niet altijd merken, maar ik hou ècht van Marokkanen en jullie cultuur.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Meki, ik laat het niet altijd merken, maar ik hou ècht van Marokkanen en jullie cultuur.
Ik zou het liefst alle Marokkanen knuffelen, maar niet iedereen is zo gesteld op fysiek contact.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dank je wel
Ik hou ook van de Nederlandse cultuur![]()
ook mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zou het liefst alle Marokkanen knuffelen, maar niet iedereen is zo gesteld op fysiek contact.
Ja, jullie zijn best over één kam te scheren soms.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |