Ja maakt een grapje he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
btw, je bent niet goed geïntegreerd, want het is Auswitch![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?![]()
Hoe kortzinnig kun je ook zijn he... blijven jullie domoren alles interpreteren zoals jullie dat zelf willen...quote:
we moeten ze vergassen tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Auschwitzquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Zeg dat dan gewoon, is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Hoe kortzinnig kun je ook zijn he... blijven jullie domoren alles interpreteren zoals jullie dat zelf willen...
Met "iets" ondernemen heb ik het niet over opsluiten van mensen.
In plaats van modder heen en weer te gooien; pak eerst de echte daders op, zonder te zitten vooroordelen over de afkomst van de daders!
Ach, het heeft ook weinig nut, het Nederlands gerecht systeem is toch niets waard...
we hebben een nieuwe hitlerquote:
+5 scherpquote:
je bent ook zooooo makkelijk op de kast te jagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
we moeten ze vergassen toch
Alle allochtonen uitroeien he ?![]()
ja een 2609 "grapje", wat heb jij een rare vorm van humorquote:
Kan jij soms denken wat ik denk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
ja een 2609 "grapje", wat heb jij een rare vorm van humor![]()
Echt als ik jou zou tegenkomen en ik wist dat jij 2609 was, zou ik echt niet voor de gevolgen instaan, mannetje![]()
En de Nederlandse criminelen en maffiabazen en hooligans en dieven en verkrachters etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je bent ook zooooo makkelijk op de kast te jagen![]()
tuurlijk niet, alleen de mocro's![]()
Nee, die sturen we naar Marokkoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
En de Nederlandse criminelen en maffiabazen en hooligans en dieven en verkrachters etc.
die krijgen een speldje en een steunbetoging of niet
Marokko heeft geen criminelen nodigquote:
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zitten wij daarmee opgescheept![]()
Ik denk dat je voor de verandering eens rond moet kijken! vriend....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef beertenderrr het volgende:
Ja, in Amsterdam komen ze beter tot hun recht, in Marokko zitten tenminste de goede Marokkanen![]()
Want? omdat de marokkaanse cultuur een zeer laagdrempelige is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NX het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...
En ik maar denken dat ik al grof en politiek incorrect was....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NX het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voordat ze zijn geintegreerd...
Ik kom dagelijks in A'damquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor de verandering eens rond moet kijken! vriend....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he, iets met great minds![]()
Dan komen wij op verschillende plaatsenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, en ik zie meer negers dan mocro´s
ik wil het graag geloven maar iemand die allochtonen afschuwt zal zeker uit de buurt blijven van allochtonenquote:
Jij ziet waarschijnlijk ieder mens met een kleurtje aan voor marokkaan net als de ts?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Dan komen wij op verschillende plaatsen
Gaat lastig als ik daar op school zitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil het graag geloven maar iemand die allochtonen afschuwt zal zeker uit de buurt blijven van allochtonen
Doe toch eensch normaaaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Goed topic, lekkuhhh marokanuhhh bashuhhhhhh![]()
Nee, ik weet prima het verschil tussen een neger en een mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij ziet waarschijnlijk ieder mens met een kleurtje aan voor marokkaan net als de ts?
Nee chef. Serieus, stel je eens voor... 10 criminele Nederlanders, met een of ander reden verscheept naar Marokko en de bewoners van Marokko zijn op de hoogte van het feit... Denk je nou echt dat ze het daar 10 dagen volhouden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want? omdat de marokkaanse cultuur een zeer laagdrempelige is?
ohw, das hier niet de bedoeling?quote:
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse respectloze gedoe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef NX het volgende:
[..]
Nee chef. Serieus, stel je eens voor... 10 criminele Nederlanders, met een of ander reden verscheept naar Marokko en de bewoners van Marokko zijn op de hoogte van het feit... Denk je nou echt dat ze het daar 10 dagen volhouden...
Goed ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Pizza, je moet af en toe ff in POL komen daar kun je ook altijd lachen met kortzichtige stigmatiserende kneuzen.
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse respectloze gedoe.
Jij komt zeker alleen in Amsterdam Zuid Oost/quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, en ik zie meer negers dan mocro´s
ze blijven toch alleen maar respawnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef Fatality het volgende:
er moet gewoon meer geschoten worden!
geeft dat de aanleiding om ALLE Marokkanen te bashen ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef anisubs het volgende:
Tsja, ik heb zelf ook niet mijn altebeste ervaringen met Marokaanen gehad.
Ik wil toch even terug komen over dat "onrespectvolle gedoe"...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee en alleen daarom zouden ze daarheen gestuurd moeten worden, voor de rest is de marokkaanse cultuur een heel stuk beter dan dit nederlandse onrespectvolle gedoe.
Mijn auto is:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Kom dan maar ff het geld bregen voor de reparatie![]()
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:11 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wil toch even terug komen over dat "onrespectvolle gedoe"...
Dat heeft zeer weinig te maken met de Marrokaanse cultuur die we hier treffen, die is zelfs in sommige situaties veel onrespectvoller dan de Nederlandse. De cultuur die we in Marrokko treffen, is natuurlijk heel anders...
Dat de Nederlandse mensen, sommige situaties niet begrijpen en of respect voor hebben heeft te maken met het feit dat ze dat niet kennen en ook niet in hun eigen cultuur voorkomt. Vergeet niet, Nederland is een individualistisch land, en niet een collectivistisch land zoals Marokko
kritiek hebben is slecht he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...
Nederlanders doen dit nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
8* opengebroken, complete sloten eruit getrokken
2* overlopen (dikke deuken i.d. motorkap en dak)
1* gepoogd geheel te jatten, (contactslot a/d stuurkolom afgebroken)
2* banden lek geprikt
1* gereedschap uit de auto gejat
3 * bekrast van voor tot achter
Op een bepaald moment heb ik er geen nieuwe sloten meer ingezet, werd er doodmoe van.
Dat resulteerde erin dat ik in Italie plots verdacht werd van autodiefstal en 3 uur ben staandegehouden om erachter te komen dat dit toch echt mijn auto was.
![]()
P.s. er wonen 0 marokkanen in mijn buurt?? wie o wie??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |