wacht even.. misschien ontaard het nog in een reltopicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rot op met dat mocro bashen dwaas!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
automobilisten zijn zo 20ste eeuwen sinds wanneer maken mensen zich druk om andermans spullen??? Je lijkt me net zo'n onverschillig mensje als 99% van je generatie)
rotjoch
Dat zou ik nou ook hebben als ik jou op straat tegen zou komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef gelly het volgende:
Met zo'n auto vraag je er ook om natuurlijk.
Met een bordje lijpe mocro op hun shirt gespeld he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Huismerk? Ze hebben smaak. Ik vind de naturel chips van de eMTe goed te eten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Psst.. je auto is gejatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
En nee dat is niet mijn auto, ik heb er gelijk een nieuw raampje in laten zetten.
[afbeelding]
wel tof dat je niet zo'n mietje bent danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weleens een hele straat afgewerkt met zo een lifehammer maar dat was gewoon om stoer te doen voor mn homies ze zeiden dat ik het niet durfde
Wat een ongelovelijke, kontneukhomiedwaas ben jij zegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weleens een hele straat afgewerkt met zo een lifehammer maar dat was gewoon om stoer te doen voor mn homies ze zeiden dat ik het niet durfde
volgens mij mag je nog helemaal niet rijden kerel....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
En nee dat is niet mijn auto, ik heb er gelijk een nieuw raampje in laten zetten.
[afbeelding]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Slappy het volgende:
Hoe kan je nou je nou weten dat het een Marokaan was?
Hier is echt een doodsverwensing op zn plaatsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
niet generaliseren: misschien is dat gewoon toevalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..
was toch maar een grapjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hier is echt een doodsverwensing op zn plaats![]()
Dat kan niet, het moeten lijpe mocro´s zijn, want anders kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik heb het gedaan en ik ben een Nederlander.
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat ik naast een school woon vol Marokkanen, mensen in de straat vier jongens van Noord-Afrikaanse komaf hebben zien weg rennen en ik in Amsterdam Oost woon..
Waarom heb je het gedaan? Vond het leuk? He? Heeft je moeder je nooit opgevoed? He? Waarom heb je het gedaan? Zeg op! Waarom? He?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
Amsterdam zuid-oost of Osdorp zo te zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef bacon_264 het volgende:
Herkent iemand misschien de straten op de foto's? Zoekt wat makkelijker...
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.quote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??
Ik woon in een straat met 389 Polen en 6 Nederlanders.
En mijn auto is gejat en dan geef ik Nederlanders de schuld
Kom dan maar ff het geld bregen voor de reparatiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Soul_Survivor het volgende:
nou dat zijn tenminste 16 goede argumenten aangenomen dat je evengoed kan tellen als beargumenterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Als dat jouw waarnemingen zijn wil dat nog niet zeggen dat jij er per definitie feiten van mag maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.
Ach ik was gefrustreerd, en zo weet je tenminste dat er veel mensen reageren in je topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
helaas dit keer een slecht topic van de meest toch wel goed topic makende Roi
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee maar ik heb Turkse en Hindoestaanse vrienden/collega's en dat zijn gewoon normale mensen. Marokkanen zorgen altijd voor de problemen, dat zijn geen vooroordelen, dat zijn de feiten hier.
topic openenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijn
moet ik nu elke Nederlander voor een dief zijn
ik doe jou ff Na
VIEZE KANKER NEDERLANDERS .....
Nee - dit waren opgeschoten jongeren en die moeten aangepakt worden - Maar ga nou geen grote fout maken om zo een hele Bevolkingsgroep kanker te wensen .
je moet hem niet zo complimenteren...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef NX het volgende:
You're an idiot!
En als hij er nou van maakt "Alle in nederland wonende marokkanen"? Dan klopt het wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Vandaag zijn er 3 Nederlandse dieven opgepakt in Albert Heijn
moet ik nu elke Nederlander voor een dief zijn
ik doe jou ff Na
Nee - dit waren opgeschoten jongeren en die moeten aangepakt worden - Maar ga nou geen grote fout maken om zo een hele Bevolkingsgroep kanker te wensen .
Nee hoeft niet , zie er geen nut van .quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan zijn ze gelijk Marokkanen ??
Ik woon in een straat cel met 389 landgenoten uit de rifgebergte.
En mijn auto scooter is gejat teruggenomen en dan geef ik Nederlanders de schuld gil ik dizkriminazie
nee het klopt het nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef splendor het volgende:
[..]
En als hij er nou van maakt "Alle in nederland wonende marokkanen"? Dan klopt het wel.![]()
Geef je je moeder nachtzoenen met die mond, Méki?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
ik doe jou ff Na
Jongen, doe even niet moeilijk en zoek even shiratski in Amsterdam Oost opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
ik doe jou ff Na
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangerichtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
nohhh kanker mocro's altijdhet land uit zetten.
Heef meki al gereageerd (gezegd dat het alles over 1 kam scheren is!!!)
Pfft, marokkanen op excursie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangericht
oow nee het zijn Nederlanders
![]()
--:SAMENVATTING:--quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, laten we eerlijk zijn.Statistische is de kans dat Marokkanen het hebben gedaan in de huidige situatie heel erg hoog.
Iemand is onschuldig tot anders bewezen, dat is ook waar. Maar gezien de toestand is het emotioneel toegestaan dat de topicstarter zegt dat Marokkanen het hebben gedaan. En aangezien de Nederlandse samenleving min of meer wordt geterroriseerd mag dus ook eenieder zeggen dat een bepaalde daad door Marokkanen is gedaan als de situatie er naar is. In dat geval is het trauma en de daaruitvloeiende meningsvorming van groter gewicht dan een mogelijke verwijs van klacht naar generalisatie.
Daaruit sluit ik mij dus volledig rechtstoegankelijk en met de vrijheid van meningsuiting aan bij de topicstarter dat het gedaan is door Marokkanen. Gezien de situatie van Nederland als land algemeen beroep ik mij dan ook op een trauma wat mij in staat stelt een conclusie te trekken die los staat van enige vorm van generalisatie.
Jep nederlanders zijn niet zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
--:SAMENVATTING:--
Het was dus weer een Marokkaan![]()
Jij bent zeker de rest van al die problemen rond Marokkanen vergetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent zeker vergeten wat Nederlandse hooligans paar weken in Rembradtplein hebben aangericht
![]()
preciesquote:
Bedankt, het is zooo frustrerend dat voor de 2e keer een ruitje wordt ingetikt. En dit keer gewoon voor de lol!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, laten we eerlijk zijn.Statistische is de kans dat Marokkanen het hebben gedaan in de huidige situatie heel erg hoog.
Iemand is onschuldig tot anders bewezen, dat is ook waar. Maar gezien de toestand is het emotioneel toegestaan dat de topicstarter zegt dat Marokkanen het hebben gedaan. En aangezien de Nederlandse samenleving min of meer wordt geterroriseerd mag dus ook eenieder zeggen dat een bepaalde daad door Marokkanen is gedaan als de situatie er naar is. In dat geval is het trauma en de daaruitvloeiende meningsvorming van groter gewicht dan een mogelijke verwijs van klacht naar generalisatie.
Daaruit sluit ik mij dus volledig rechtstoegankelijk en met de vrijheid van meningsuiting aan bij de topicstarter dat het gedaan is door Marokkanen. Gezien de situatie van Nederland als land algemeen beroep ik mij dan ook op een trauma wat mij in staat stelt een conclusie te trekken die los staat van enige vorm van generalisatie.
Of zijn we de Nederlandse Hooligans nog vergeten ???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Jij bent zeker de rest van al die problemen rond Marokkanen vergeten![]()
Nee, daar zeg ik niets over, want het zijn Marokkanen en die moeten we knuffelen, anders krijg ik een hele famlie achter me aan![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef djenneke het volgende:
De fiets van een vriendin van me is een keer recht voor mijn deur gejat geweest.
Ik woonde in een behoorlijk allochtone wijk.
Mijn vriendelijke Nederlandse onderbuurman wist ons te vertellen, dat het marokkanen waren geweest in een wit busje. Ja, hij had het zelf gezien met zijn zatte kop.
Vreemd genoeg had hij het even later over een stel negers in een zwart busje (geen grapje, het is echt zo gegaan).
Er kwam een buurtbewoonster zich mee bemoeien, die opperde dat het misschien aardig zou zijn als we in het souterrain van mijn vriendelijke onderbuurman mochten komen kijken. Meneer vond dit uiteraard kwetsend en onnodig.
Terwijl mijn vriend mijn vriendin even naar huis bracht, kwam mijn vriendelijke onderbuurman 10 minuten later aan mijn deur aanbellen. Ik mocht nu gerust een kijkje in zijn souterrain nemen. Ik heb hem vriendelijk bedankt, maar toch geweigerd. Rara, wie waren het nou: die marokkanen, of die negers?
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef NX het volgende:
hoe lang gaat dit nog duren? Wanneer stoppen jullie met lullen en ondernemen jullie actie?
Nee hoor, maar dit weegt gewoon niet op tegen de problemen van Marokkanenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Of zijn we de Nederlandse Hooligans nog vergeten ???
![]()
Ik ben voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?![]()
Denk om je hart....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaadquote:
[sarcasme modus]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
precies laten we ze allemaal gaan vangen en in kampen stoppen he?![]()
Vraag dat maar aan meneer blokkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaad
Nederlanders zijn geen criminelen
Alleen Allochtonen zijn criminelen
ben jij crimineel bezig dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom mij maar persoonlijk ophalen dan![]()
Onder anderequote:
Doe ons een lol en werk mee aan een klein cultureel-maatschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja Nederlanders zijn erg aardig die doen niemand kwaad
Nederlanders zijn geen criminelen
Alleen Allochtonen zijn criminelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |