U spreekt over DE nederlanders vs DE allochtonen. En ik me maar afvragen tot welke groep ik behoor. Ik ben geen allochtoon, maar ik voel me toch ook niet thuis tussen DE Nederlanders... Dus zegt u het maar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn vandaag 3 autochtonen aangehouden wegens diefstal
heb ik daardoor elke Nederlander erop aangesproken
Oops, you did it againquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks - die groep wordt uitgekost in deze samenleving
Dat heeft de samenleving ernaar toe gemaakt . de Allochtonen ( Maroc,Turk etc. ) en Nederlanders ( Autochtonen ).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
U spreekt over DE nederlanders vs DE allochtonen. En ik me maar afvragen tot welke groep ik behoor. Ik ben geen allochtoon, maar ik voel me toch ook niet thuis tussen DE Nederlanders... Dus zegt u het maar...
DE samenleving bestaat alleen wel uit zowel autochtonen als allochtonen. Jij dicht mij eigenschappen en meningen toe, waarvan ik niet in het bezit ben. Dus wat maakt dat van jou, en wat maakt dat van mij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat heeft de samenleving ernaar toe gemaakt . de Allochtonen ( Maroc,Turk etc. ) en Nederlanders ( Autochtonen ).
jij behoort denk ik tot de groep Autochtonen
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
DE samenleving bestaat alleen wel uit zowel autochtonen als allochtonen. Jij dicht mij eigenschappen en meningen toe, waarvan ik niet in het bezit ben. Dus wat maakt dat van jou, en wat maakt dat van mij?
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks - die groep wordt uitgekost in deze samenleving
Eh... ik neem aan dat de TS z'n broek aanhield?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef Devrim_ het volgende:
Whehehe...lekker voor je eikel!
Ali B is leipe mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
En het woord 'mocro' is echt zo nep getto.
diemen zuid is vet yowquote:
'Imbecieltje' noemen wij hem thuis.quote:
En daarom hou ik van je kareltje, ik ben het honderd procent met je eens, maar het is kut om aangestaard/achtervolgd te worden door beveiligingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.
maar heb ballen en bewijs het tegendeel, ik ken zat allochtonen die het prima doen in de samenleving. Ik zal niet ontkennen dat het voor hen moeilijker is maar zie er zat die zich prima redden.
Probeer het tegendeel te bewijzen als dat er over je gezegt wordt, streef je doel na en bega niet dezelfde fout waar je anderen van beschuldigd.
daar ben ik het 100 % mee eens. en daarvan gebruik ik de voordeel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet te veel overdrijven Meki, er wordt te veel gestigmatiseerd, leefbare partijen worden populair door dingen zwart wit voor te spiegelen velen trappen daarin.
maar heb ballen en bewijs het tegendeel, ik ken zat allochtonen die het prima doen in de samenleving. Ik zal niet ontkennen dat het voor hen moeilijker is maar zie er zat die zich prima redden.
Probeer het tegendeel te bewijzen als dat er over je gezegt wordt, streef je doel na en bega niet dezelfde fout waar je anderen van beschuldigd.
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
daar ben ik het 100 % mee eens. en daarvan gebruik ik de voordeel mee
maar het is toch moeilijk als Marokkaan de samenleving in te gaan
zoals in deze topic wordt je de kanker geprezen en niet in deze topic alleen maar ook in de samenleving![]()
Je geeft me een warm gevoel van binnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.
Ik reageer bijna zelden, maar moet toch even kwijt dat jij echt een ENORME BOSJOSTI bent. Jij kan echt geen zin normaal spellen. Vergeet grote delen van woorden, en neemt het altijd op voor de marokkanen. Het gaat er mij niet om wie er gelijk heeft, maar jij bent net zo erg als die mensen die tegen marokkanen zijn. Neem een LOI cursus nederlands en kom dan eens terug. Zwakzinnig type.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan moeilijk gaan als je van elke kant wordt uitgekost
Ik ben een Josti omdat ik het opneem voor Marokkanenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik reageer bijna zelden, maar moet toch even kwijt dat jij echt een ENORME BOSJOSTI bent. Jij kan echt geen zin normaal spellen. Vergeet grote delen van woorden, en neemt het altijd op voor de marokkanen. Het gaat er mij niet om wie er gelijk heeft, maar jij bent net zo erg als die mensen die tegen marokkanen zijn. Neem een LOI cursus nederlands en kom dat eens terug. Zwakzinnig type.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keer hen je rug toe, de andere kant op staat wel iemand die blij met je is.
Meki, ik laat het niet altijd merken, maar ik hou ècht van Marokkanen en jullie cultuur.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Meki, ik laat het niet altijd merken, maar ik hou ècht van Marokkanen en jullie cultuur.
Ik zou het liefst alle Marokkanen knuffelen, maar niet iedereen is zo gesteld op fysiek contact.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dank je wel
Ik hou ook van de Nederlandse cultuur![]()
ook mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zou het liefst alle Marokkanen knuffelen, maar niet iedereen is zo gesteld op fysiek contact.
Ja, jullie zijn best over één kam te scheren soms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |