Mocro´s natuurlijk dat is toch logisch? die uit amsterdam weetjewel die heeeeele engequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
8* opengebroken, complete sloten eruit getrokken
2* overlopen (dikke deuken i.d. motorkap en dak)
1* gepoogd geheel te jatten, (contactslot a/d stuurkolom afgebroken)
2* banden lek geprikt
1* gereedschap uit de auto gejat
3 * bekrast van voor tot achter
Op een bepaald moment heb ik er geen nieuwe sloten meer ingezet, werd er doodmoe van.
Dat resulteerde erin dat ik in Italie plots verdacht werd van autodiefstal en 3 uur ben staandegehouden om erachter te komen dat dit toch echt mijn auto was.
![]()
P.s. er wonen 0 marokkanen in mijn buurt?? wie o wie??![]()
Raad eens hoe dat komtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!
Wat is volgens jouw visie, de Nederlandse cultuur (synoniem: Aardappel Cultuur)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed algemeen punt, alleen 1 ding, er is in mijn ogen niet zoiets als de nederlandse cultuur!
kakkerlakken verdelgen gaat makkelijker...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over het over een kam scheren gesproken. Niemand dwingt je hier te wonen hoor...
Mekiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders doen dit niet
Marokkanen wel dus Marokkanen ook al bestaan er geen Marokkanen . toch zijn het DE Marokkanen
ze hoeven toch ook niet uit de buurt te komen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn auto is:
8* opengebroken, complete sloten eruit getrokken
2* overlopen (dikke deuken i.d. motorkap en dak)
1* gepoogd geheel te jatten, (contactslot a/d stuurkolom afgebroken)
2* banden lek geprikt
1* gereedschap uit de auto gejat
3 * bekrast van voor tot achter
Op een bepaald moment heb ik er geen nieuwe sloten meer ingezet, werd er doodmoe van.
Dat resulteerde erin dat ik in Italie plots verdacht werd van autodiefstal en 3 uur ben staandegehouden om erachter te komen dat dit toch echt mijn auto was.
![]()
P.s. er wonen 0 marokkanen in mijn buurt?? wie o wie??![]()
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef NX het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw visie, die Nederlandse cultuur (synoniem: Aardappel Cultuur)
Moet ik respect hebben voor een land dat mij uitkotst om mijn haarkleur?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Raad eens hoe dat komt![]()
*mompelt iets over geen respect en geen oor voor het land![]()
Nee, juist niet. Zeggen dat nederlanders dit, of marokkanen dat, ... daar hou ik niet zo van...quote:
das niet zo heel aardig Pizzaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.
In dit topic, heb je tot nu toe niets nuttigs gezegd wat van waarde is. Helaas is het voor mij niet mogelijk om je een keer goed op de donder te geven om je te laten realiseren dat je alleen maar poep praat...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Mrln het volgende:
[..]
kakkerlakken verdelgen gaat makkelijker...![]()
![]()
Oow jij kent zeker elke afkomst van de man zeker ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ze hoeven toch ook niet uit de buurt te komen....vaak reizen ze wel een stukje hoor ...hebben we hier ook last van gehad... .groepjes Marokkanen die vanuit een andere stad hier door de buurt kwamen struinen om auto-radio's te jatten etc..
totdat we een soort buurtwacht hadden opgezet![]()
![]()
Nee maar dat is ook maar mijn andere helftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
das niet zo heel aardig Pizza![]()
Italianen zijn ook niet altijd lief geweest.![]()
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Moet ik respect hebben voor een land dat mij uitkotst om mijn haarkleur?
Dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook maar mijn andere helft![]()
Italianen zijn een stelletje moederskindjes![]()
Daar heb je gelijk in en ik geef je ook gelijk maar vergeet niet, er bestaat degelijk een Nederlandse cultuur... Het is ook niet 1,2,3 uit te leggen... maar ach jah...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een cultuur die het moet hebben van de rooftochten van vroeger, het slachten van inheemse culturen in bijv. Amerika, het verhandelen van slaven, en natuurlijk de knollen eters.
Ja, ik zie duidelijk hun handtekening!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lijkt inderdaad op het werk van Marokkanen
Nee ik weet het hoor, maar dat dagje volendam andere keer dan maar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar niet gaan ouwehoeren over Nederlandse Cultuur. Die is er wel degelijk en is meer als de punten die jij noemt. Ga eens een dagje in volendam of urk kijken
alhoewel ik me afvraag hoe trots ik als nederlander daarop moet zijn
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef NX het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en ik geef je ook gelijk maar vergeet niet, er bestaat degelijk een Nederlandse cultuur... Het is ook hier niet eigenlijk uit te leggen wat het is, maar ach jah...
Helaas is de Nederlandse cultuur niet meer puur... It Is The New America!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik al geen respect heb voor mijn land, geen enkele vaderlandsliefde mij bekend is, dan zou ik niet weten waarom iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse dat wel zou moeten hebben...
ok prima.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik weet het hoor, maar dat dagje volendam andere keer dan maar?
Voeg daar egocentrisme er nog maar bij...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuur![]()
Psssst, 106 Rallye kopen >?quote:
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan moeilijk gaan als je van elke kant wordt uitgekost
Ach, wat is er nou toch over van onze cultuur? We stonden zo bekend om onze tolerantie. Dat is er dan laatste jaren wel erg snel afgegaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat die, in zekere zin, maar het is gewoon niet meer dan een veredelde knollen eet cultuur![]()
Helaas waar inderdaad, 1 voor allen, allen voorzichzelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef NX het volgende:
[..]
Voeg daar egocentrisme er nog maar bij...
Is meki ook mocroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even deze discussie een andere richting op schoppen:
Wat was er eerst, Teveel werk, of de arme arbeider uit marokko/turkije?
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.quote:
En wat gebeurde er vervolgens? kregen de arbeiders normaal betaald? normale plek om te wonen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef BYM het volgende:
[..]
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.
Ach, zo is de nederlandse cultuur dan weer wel. Zolang het ons uitkomt zijn we tolerant. Komen er problemen door, dan ligt dat niet aan ons, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even deze discussie een andere richting op schoppen:
Wat was er eerst, Teveel werk, of de arme arbeider uit marokko/turkije?
Jij blijft mijn enige fok vriendjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.
En bij voorkeur laag/niet opgeleid want die klagen wat minder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef BYM het volgende:
[..]
Te weinig arbeiders, waardoor de eerste generatie Turkse en Marrokaanse arbeiders naar Nederland kwamen om de klusjes te doen die wij Nederlanders te min vonden om te doen.
Daarom lieten ze ook geen briefje achter denk ik...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Arendt het volgende:
Ja, dat kapotte raam, dat schreeuwt gewoon "Marokkanen", jongen.
![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor twee...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar doe eerst ff vooronderzoek voordat je vriendjes met hem wordt.
Uiteraard niet. Immers, ze kregen minder in hun eigen land, en de bedoeling was wel dat ze na het gedane werk weer zouden teruggaan. Dus stopten we ze in de meest goedkope kutwijken. Zodat we nu kunnen klagen over alles wat links is, want die hebben het gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wat gebeurde er vervolgens? kregen de arbeiders normaal betaald? normale plek om te wonen?
is allang weer ingedut, je bent te laat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:31 schreef Syytön het volgende:
RELTOPIC.
dat weet ik - maar ik spreek over het gehele groep Marokkanen en allochtonenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we kotsen jou niet uit omdat je marokkaan bent hoor Meki. Gewoon omdat je nogal huhh jah huhh, apart bent.
Ben je echt mocro? waar kom je vandaan dan? tangier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik - maar ik spreek over het gehele groep Marokkanen en allochtonen
Wat zeg je daarover dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
En de gehele groep autochtonen. En dat is precies waar u de mist in gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn vandaag 3 autochtonen aangehouden wegens diefstalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
En de gehele groep autochtonen. En dat is precies waar u de mist in gaat.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben je echt mocro? waar kom je vandaan dan? tangier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |