Wat is er nou weer geil aan het zien van je eigen zaad in haar mond dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:05 schreef Triple het volgende:
SO! Jij post in ieder geval duidelijk! Iedereen zal wel een andere voorkeur hebben, maar ik zou zeggen (als man dan he) eerst in je mond, ff laten zien en dan slikken.....
Over het gezicht zou ik ook wel eens willen proberen, lijkt me ook erg spannend, alleen werkt mijn vrouwtje niet erg mee!
Nou ja, veel plezier maar he!
Niet iedereen kan diep pijpen hoor, beter gezegd de meeste niet, alhoewel het tegenwoordig normaler gevonden wordt omdat het aan te leren is voor een groot deel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Triple het volgende:
Helaas kan ik d'r niks over zeggen, alleen dromen..... Na een jaar of 8 is normaal pijpen niet zo eng meer en daar is het tot nu bij gebleven. Voor mijn huidige relatie 2 dames gehad die ook alleen normaal pijpen. Maar ja, dat was in de leeftijd van een jaar of 15/16 dus de variaties moesten nog ontdekt worden! We hadden nog geen !Fok helaas hehehe
Soms lijkt een ster alleen maar kleinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef erodome het volgende:
Zelf ben ik er geen grote ster in, soms lukt het gewoon, meestal gaat het een stukje zeg maar maar niet echt diep, maar fuck it, het voelt goed volgens de heren...(misschien dat ze daarom zeggen).
Ja, dat vind ik ook wel geil, mar niet iedereem heeft daar zin in en dat is ook wel weer te begrijpenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Triple het volgende:
Tis niet dat ik denk dat ik iets tekort kom hoor, als m'n meissie een bui heeft en ik wordt verwend dan is het echt wel lekker! Deepthroaten zal er bij haar noooit in zitten, ze gaat al over d'r nek als ze de pil weg moet werken zegmaarHet zelfde gevoel komt naar boven bij een hele dooier of iets anders dat een beetje drillerig is.... zoals sperma. Maar dit gaat al weer erg off-topic.
Ik ben benieuwd of Whoopsydaisy al een poging heeft gedaan!
Trouwens erodome, deepthroaten proberen tijdens echt pijpen met het risico op kokhalsen of erger.... lijkt me ook spannend! Wet wordt wat grover dan, maar traanogen en doorgelopen makeup lijkt mij wel geil
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Soms lijkt een ster alleen maar klein![]()
Maar deepthroaten is idd te leren, mijn vriendin kon het absoluut niet en ging bij de gedachte al kokhalsen. Maar haar nieuwsgeirigheid en mijn 'wens'hebben haar de kunst de van het deepthroaten meester gemaakt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nope, voorlopig ben ik net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar wel zo ziek dat mijn libido even wat minder geworden is. Met een verstopte neus deepthroaten is niet te doen maar ik beloof plechtig jullie op de hoogte te houden.
dit heb ik nooit ervaren, maar lijkt me heel erg lekker!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef pvv1967 het volgende:
Hmmm, wat die van mij heel erg lekker vind...en ikzelf trouwens ook...is als ik niet alleen pijp maar dat hij me in mijn mond neukt.. Ontzettend geil gevoel vind ik het als hij met zijn handen in mijn haar mijn hoofd zo stevig vast houdt en diep stoot..(makkelijker trouwens ook dan diep te pijpen)..
Oh, en klaarkomen in mijn mond..liever dan in mijn gezicht..(vinden we alletwee).
Ohw dat is zo machtigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef pvv1967 het volgende:
Hmmm, wat die van mij heel erg lekker vind...en ikzelf trouwens ook...is als ik niet alleen pijp maar dat hij me in mijn mond neukt.. Ontzettend geil gevoel vind ik het als hij met zijn handen in mijn haar mijn hoofd zo stevig vast houdt en diep stoot..(makkelijker trouwens ook dan diep te pijpen)..
Oh, en klaarkomen in mijn mond..liever dan in mijn gezicht..(vinden we alletwee).
veel vrouwen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
likken heb ik nog nooit gedaan maar dat doe ik wel binnenkort zodra ik niet meer verkouden ben. Belofte maakt schuld en het lijkt me best lekker.
Over het gezicht is geiler om te zien! Maar in haar mond komen is ook erg geilquote:Maar laat je hem dan in je mond of meer over je hele gezicht komen en wat vinden die kerels lekkerder?
help liever mezelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
misschien steek ik er wat van op en help je indirect mijn vriend. Ben benieuwd of de dames nog leuke tactieken hebben.
je trekt liever dan dat je gepijpt wordt???quote:
Dit heb ik ook weleens gedaan, en mn vriendin vond het erg lekker, en ikzelf ook!Zeker een aanrader!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef loko-pa-sa het volgende:
Het is misschien een beetje vreemd, maar (blijkbaar) erg lekker, want het is regelmatig een verzoeknummer. Ik geef mijn vriend "wisselbaden" door afwisselend een ijsblokje en een slok (niet té) hete thee in mijn mond te nemen, en hem erbij.
ik heb een puntje kritiek...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Thanks maar ik post het niet om complimenten te vangen. Kritiek wil ik horen!!
Nou, daar zijn de meningen dus over verdeelt. Die laat ik dan aan mijn vriend over....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Over je gezicht!?! En dan zeggen dat je geen Jenna Jameson bent en er niet op wil spugen?
Ik vind afwisseling van handen en mond zeer ok, en bij mij mag me vriendin zeker wel "aan me ballen" zitten.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef loko-pa-sa het volgende:
Het is misschien een beetje vreemd, maar (blijkbaar) erg lekker, want het is regelmatig een verzoeknummer. Ik geef mijn vriend "wisselbaden" door afwisselend een ijsblokje en een slok (niet té) hete thee in mijn mond te nemen, en hem erbij.
Leuk juist dat er vrouwen zijn die zo mee experimenteren om te kijken wat voor gevoelquote:Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een pijpbeurt.
Kouwe lul, warme lul... whoopdiedoo.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Leuk juist dat er vrouwen zijn die zo mee experimenteren om te kijken wat voor gevoel
t geeft...
Hey t is niet mijn idee... Ik vind t gewoon leuk dat een vrouw moeite doet om de manquote:Kouwe lul, warme lul... whoopdiedoo.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hey t is niet mijn idee... Ik vind t gewoon leuk dat een vrouw moeite doet om de man
te plezieren, en niet terugdeinst voor een btje expirementeren... Waarmee dan ook...
harharhar...quote:Misschien wil ze gewoon de vieze smaak wegwassen met wat thee.![]()
Oh nee johquote:Ik ben er sinds kort achter dat de ballen voor sommige heren een no no is
Met de hand of likken geen probleem, maar als ze het met heel hun mond aan doen heb ikquote:Oh nee johIk kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dit niet kunnen waarderen.
Hard zuigen lijkt me bij deep throat ook niet zo makkelijk en inderdaad pijnlijk voor de ontvanger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Met de hand of likken geen probleem, maar als ze het met heel hun mond aan doen heb ik
daar minder goede ervaringen mee... Bij mij is t is al snel gevoelig en pijnlijk als ze er aan
zuigen, en vind ik t ook niet opwindend als ze m'n ballen in hun mond nemen...
Sorry maar had het in mijn laatste post ook niet over deepthroat...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Hard zuigen lijkt me bij deep throat ook niet zo makkelijk en inderdaad pijnlijk voor de ontvanger.
Wat ik vaak doe is zo diep gaan dat hij tegen m'n huig aan zit en dan slikbewegingen maken en likken.![]()
Het is wel belangrijk om je ademhalig goed onder controle te hebben zodat je niet de hele tijd het gevoel hebt dat je stikt of moet kokhalsen.![]()
Helaas is me dat dat een keer echt gebeurd, had net gegeten denk ikHoewel ik ook wel mannen ben tegen gekomen die dat erg geil vinden, het kokhalsen dan, niet het echte overgeven
![]()
Hoofd vast houden en dan doorneuken
![]()
Ik ben geen vent, wel een lief meisje dat van hard houdtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef B-FliP het volgende:
Overigens is die "hoofd vasthouden en doorneuken" opmerking meer praat
die je van een vent zou verwachten...
Vind ik als vrouw zijnde toch ook serieus lekker hoor als hij me vasthoudt en in mijn mond neukt, ook als dat allemaal wat moeite gaat kosten, ogen tranen enzo, misschien een keer kokhalsen(moet geen serieus tegen kotsen aan worden, maar verder is het meer dan prima).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef B-FliP het volgende:
Overigens is die "hoofd vasthouden en doorneuken" opmerking meer praat
die je van een vent zou verwachten...
Maar wat vind jij dan heerlijk aan een paal die stotend achter in je keel geduwt wordtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef erodome het volgende:
Ik ken veel vrouwen die van stevig houden hoor, vind het ook een beetje gek dat er altijd gezegd wordt dat vrouwen daar echt niet van zouden houden, dat vrouwen perse tederheid en lievelijkheid willen, tja is ook leuk hoor, maar niet alleen dat, gaarne ook met grote regelmaat gewoon heerlijke harde, rouwe seks...
Ik krijg mijn kick van het geheel, vind het gewoon lekker, presies dezelfde kick als gewoon pijpen geeft, ach kan wel een stuk schrijven over hoe de mond en tong ook gevoelig zijn dus ook wel wat genot brengen, maar dit zit hem vooral tussen de oren, het is gewoon geil op zo'n moment en daarom superlekker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan heerlijk aan een paal die stotend achter in je keel geduwt wordt
terwijl een gast je hoofd vasthoud om nog meer kracht te kunnen zetten om m er dieper
in te krijgen... Krijg je daarin dezelfde bevrediging die je krijgt als je gewoon hard geneukt wordt?
Nooit per ongeluk je huig beschadigt, of pijn achter in je keel?
Deepthroat vind ik wel geil hoor, maar eerder als ze t zelf doet...
kan erg ok zijn jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ja, en het liefst een beetje ruw.
Vanillasexquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef erodome het volgende:
Ik ken veel vrouwen die van stevig houden hoor, vind het ook een beetje gek dat er altijd gezegd wordt dat vrouwen daar echt niet van zouden houden, dat vrouwen perse tederheid en lievelijkheid willen, tja is ook leuk hoor, maar niet alleen dat, gaarne ook met grote regelmaat gewoon heerlijke harde, rouwe seks...
500.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus man, hoeveel deepthroat topics gaan er nog geopend worden???
nog genoegquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus man, hoeveel deepthroat topics gaan er nog geopend worden???
Ik kan hem wel begrijpen, ik ben ook als de dood dat ik me vriendin iets aan doequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even een update: gisteren helemaal klaar voor het moment, sexy lingerie aan, kwartiertje druk bezig, alles ging lekker en meneer lag lekker te genieten... Wil hij toch liever neuken, was ook erg lekker maar ik heb achteraf wel even gevraagd of hij soms een soort drempelvrees heeft. Dat was het geval dus i'll just keep on tryin'.![]()
Ah zit wel wat in.... maar goed dat je het geprobeerd hebt.... gewoon aantal keren doorgaan wenti ook vanzelf wel...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even een update: gisteren helemaal klaar voor het moment, sexy lingerie aan, kwartiertje druk bezig, alles ging lekker en meneer lag lekker te genieten... Wil hij toch liever neuken, was ook erg lekker maar ik heb achteraf wel even gevraagd of hij soms een soort drempelvrees heeft. Dat was het geval dus i'll just keep on tryin'.![]()
Kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan hem wel begrijpen, ik ben ook als de dood dat ik me vriendin iets aan doe![]()
Hmm, wat je de volgende keer ook kan doen is beginnen met gewoon lekker pijpen..steeds wat dieper..en dan juist als je merkt dat ie er bloedgeil van wordt en meer wilt een beetje inhouden (of heel hardzuigend het onmogelijk maken voor hem om terug te trekken)...de kans dat hij je bij hoofd pakt om het heft in handen te nemen is erg groot danquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan krijg je dit:quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hahaha, zou wat zijn. Straks doet ie aangifte van verkrachting.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
jezus, wat voor vriend heb jij?
Eentje die blijkbaar erg veel om haar gevoel geeft en haar niets naars aan wil doen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
jezus, wat voor vriend heb jij?
Oh, dat klinkt heel bekend...daarom ben ik geen liefhebber van 69..ik vergeet ook gewoon om te pijpen ...doe het liever om en om..bovendien kan hij minder diep in dat standje...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We gaan vrij hard met elkaar om maar goed, ik blijf het lekker proberen van tijd tot tijd. Heeft ook geen zin om het elke avond te proberen denk ik. 69 is lekker trouwens, vergeet alleen te pijpen als ik aan het genieten ben, hahaha!
Heb je geen last van als je onder ligt en hij neukt in je mondquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We gaan vrij hard met elkaar om maar goed, ik blijf het lekker proberen van tijd tot tijd. Heeft ook geen zin om het elke avond te proberen denk ik. 69 is lekker trouwens, vergeet alleen te pijpen als ik aan het genieten ben, hahaha!
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef pvv1967 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel bekend...daarom ben ik geen liefhebber van 69..ik vergeet ook gewoon om te pijpen ...doe het liever om en om..bovendien kan hij minder diep in dat standje...
Dan kan hij wel dieper ja, maar ik denk dat bij mij voornamelijk meespeelt dat ik bij het pijpen liever "boven" ben en alleen bezig ben..ook omdat hij dan m'n hoofd lekker kan vastpakken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnen
Is dat niet onprettig voor je vent? Je moet immers de hele tijd opletten (zeker als het bij de vrouw niet zo erg diep erin kan)... voor je het weet verslap je de aandacht en plop schiet je tot aan haar huig erin... Eerlijk gezegd had ik aan dit standje nog nooit gedacht...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef erodome het volgende:
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnen
Valt heel erg mee hoor, je kan als vrouw zijnde de diepte heel goed bepalen door je handen om zijn pik heen te leggen bv, dan kan hij gewoon zijn ding doen zonder dat hij zo op moet letten(terwijl hij het niet ziet) en kan het nooit te diep komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:17 schreef Keksi het volgende:
[..]
Is dat niet onprettig voor je vent? Je moet immers de hele tijd opletten (zeker als het bij de vrouw niet zo erg diep erin kan)... voor je het weet verslap je de aandacht en plop schiet je tot aan haar huig erin... Eerlijk gezegd had ik aan dit standje nog nooit gedacht...![]()
Wat is er ieuwwwww aan diep pijpen???quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef R_ON het volgende:
Je moet er maar zin in hebben. Ieeeeeeeeeew.
Zoals jij het beschrijft: helemaal niks!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er ieuwwwww aan diep pijpen???
Ik ben echt heel blij voor je.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, hierbij de beloofde update. Zaterdagavond toch een gaatje gevonden in de overvolle agenda's en toen heb ik m'n vriend eens lekker onder handen genomen. Met het gewenste resultaat, na ongeveer 10 minuten tot een kwartier kwam hij heel heftig klaar en heb ik alles doorgeslikt.![]()
Hij vond 't erg lekker, het komen zelf was volgens hem ook al erg lekker en ik vond het zelf ook ontzettend geil, al heb ik er weinig van geproeft.
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dank je.
En wat is de URL?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?
En hoe gebruikt voelde je je daarna?quote:
Jij sletquote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, hierbij de beloofde update. Zaterdagavond toch een gaatje gevonden in de overvolle agenda's en toen heb ik m'n vriend eens lekker onder handen genomen. Met het gewenste resultaat, na ongeveer 10 minuten tot een kwartier kwam hij heel heftig klaar en heb ik alles doorgeslikt.![]()
Hij vond 't erg lekker, het komen zelf was volgens hem ook al erg lekker en ik vond het zelf ook ontzettend geil, al heb ik er weinig van geproeft.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?
omdat ze volgens mij het deep throat geprobeert heeft? Dan zit het niet op je tong en proef je er weinig vanquote:Op maandag 27 maart 2006 13:22 schreef Mister_Maikel het volgende:
Hoe komt het dat je er weining van geproefd hebt? Slikte je het zo snel door?
Jij snapt ut.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:32 schreef SdancerS het volgende:
[..]
omdat ze volgens mij het deep throat geprobeert heeft? Dan zit het niet op je tong en proef je er weinig van![]()
Was het niet een zwerver die vies was van schone mensen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef bouwedb het volgende:
Mijn ex deed het anders ook erg goed.
Wat ik super lekker vond was dat ze je zo wat geil aan kijkt terwijl ze bezig is. En ze wist t dat ik dat helemaal geweldig vond ;p.
Ook slikte ze altijd, geen gezeur over gehad eigg.
Maar ehm, warme sperma is dus echt te goor vertelde ze me nadat ze me had klaargepijpt onder de douche. Dat vond ze echt te ranzig naar het schijnt. Dus dat raad ik je niet aan .. gewoon kan wel, maar als je eerst gedoucht hebt schijnt het te goor te zijn, dus ehmm...probeer eerst maar ff gewoon.
Gr.
Eh?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was het niet een zwerver die vies was van schone mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |