quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
jezus, wat voor vriend heb jij?
Eentje die blijkbaar erg veel om haar gevoel geeft en haar niets naars aan wil doen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
jezus, wat voor vriend heb jij?
Oh, dat klinkt heel bekend...daarom ben ik geen liefhebber van 69..ik vergeet ook gewoon om te pijpen ...doe het liever om en om..bovendien kan hij minder diep in dat standje...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We gaan vrij hard met elkaar om maar goed, ik blijf het lekker proberen van tijd tot tijd. Heeft ook geen zin om het elke avond te proberen denk ik. 69 is lekker trouwens, vergeet alleen te pijpen als ik aan het genieten ben, hahaha!
Heb je geen last van als je onder ligt en hij neukt in je mondquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We gaan vrij hard met elkaar om maar goed, ik blijf het lekker proberen van tijd tot tijd. Heeft ook geen zin om het elke avond te proberen denk ik. 69 is lekker trouwens, vergeet alleen te pijpen als ik aan het genieten ben, hahaha!
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef pvv1967 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel bekend...daarom ben ik geen liefhebber van 69..ik vergeet ook gewoon om te pijpen ...doe het liever om en om..bovendien kan hij minder diep in dat standje...
Dan kan hij wel dieper ja, maar ik denk dat bij mij voornamelijk meespeelt dat ik bij het pijpen liever "boven" ben en alleen bezig ben..ook omdat hij dan m'n hoofd lekker kan vastpakken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnen
Is dat niet onprettig voor je vent? Je moet immers de hele tijd opletten (zeker als het bij de vrouw niet zo erg diep erin kan)... voor je het weet verslap je de aandacht en plop schiet je tot aan haar huig erin... Eerlijk gezegd had ik aan dit standje nog nooit gedacht...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef erodome het volgende:
Vrouw onder en hij kan totaan zijn ballen binnen
Valt heel erg mee hoor, je kan als vrouw zijnde de diepte heel goed bepalen door je handen om zijn pik heen te leggen bv, dan kan hij gewoon zijn ding doen zonder dat hij zo op moet letten(terwijl hij het niet ziet) en kan het nooit te diep komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:17 schreef Keksi het volgende:
[..]
Is dat niet onprettig voor je vent? Je moet immers de hele tijd opletten (zeker als het bij de vrouw niet zo erg diep erin kan)... voor je het weet verslap je de aandacht en plop schiet je tot aan haar huig erin... Eerlijk gezegd had ik aan dit standje nog nooit gedacht...![]()
Wat is er ieuwwwww aan diep pijpen???quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef R_ON het volgende:
Je moet er maar zin in hebben. Ieeeeeeeeeew.
Zoals jij het beschrijft: helemaal niks!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er ieuwwwww aan diep pijpen???
Ik ben echt heel blij voor je.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, hierbij de beloofde update. Zaterdagavond toch een gaatje gevonden in de overvolle agenda's en toen heb ik m'n vriend eens lekker onder handen genomen. Met het gewenste resultaat, na ongeveer 10 minuten tot een kwartier kwam hij heel heftig klaar en heb ik alles doorgeslikt.![]()
Hij vond 't erg lekker, het komen zelf was volgens hem ook al erg lekker en ik vond het zelf ook ontzettend geil, al heb ik er weinig van geproeft.
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dank je.
En wat is de URL?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?
En hoe gebruikt voelde je je daarna?quote:
Jij sletquote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, hierbij de beloofde update. Zaterdagavond toch een gaatje gevonden in de overvolle agenda's en toen heb ik m'n vriend eens lekker onder handen genomen. Met het gewenste resultaat, na ongeveer 10 minuten tot een kwartier kwam hij heel heftig klaar en heb ik alles doorgeslikt.![]()
Hij vond 't erg lekker, het komen zelf was volgens hem ook al erg lekker en ik vond het zelf ook ontzettend geil, al heb ik er weinig van geproeft.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie ook nog met schoensmeer 'CUNT' op je voorhoofd geschreven en het gefilmd met een camcorder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |