abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:05:59 #51
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36227440
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef lemonlime het volgende:

[..]

Hard zuigen lijkt me bij deep throat ook niet zo makkelijk en inderdaad pijnlijk voor de ontvanger.

Wat ik vaak doe is zo diep gaan dat hij tegen m'n huig aan zit en dan slikbewegingen maken en likken.
Het is wel belangrijk om je ademhalig goed onder controle te hebben zodat je niet de hele tijd het gevoel hebt dat je stikt of moet kokhalsen.
Helaas is me dat dat een keer echt gebeurd, had net gegeten denk ik Hoewel ik ook wel mannen ben tegen gekomen die dat erg geil vinden, het kokhalsen dan, niet het echte overgeven

Hoofd vast houden en dan doorneuken
Sorry maar had het in mijn laatste post ook niet over deepthroat...

Overigens is die "hoofd vasthouden en doorneuken" opmerking meer praat
die je van een vent zou verwachten...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36227725
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef B-FliP het volgende:

Ik ben geen vent, wel een lief meisje dat van hard houdt
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_36228162
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef B-FliP het volgende:

Vind ik als vrouw zijnde toch ook serieus lekker hoor als hij me vasthoudt en in mijn mond neukt, ook als dat allemaal wat moeite gaat kosten, ogen tranen enzo, misschien een keer kokhalsen(moet geen serieus tegen kotsen aan worden, maar verder is het meer dan prima).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36230305
Ja, ik hou ook van hard. Dus zo gek is dat volgens mij niet voor de dames.
pi_36230776
Ik ken veel vrouwen die van stevig houden hoor, vind het ook een beetje gek dat er altijd gezegd wordt dat vrouwen daar echt niet van zouden houden, dat vrouwen perse tederheid en lievelijkheid willen, tja is ook leuk hoor, maar niet alleen dat, gaarne ook met grote regelmaat gewoon heerlijke harde, rouwe seks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36232035
Als me ex dat niet erg vond had ik dat zeker gedaan..
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:01:21 #57
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36234810
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef erodome het volgende:
Ik ken veel vrouwen die van stevig houden hoor, vind het ook een beetje gek dat er altijd gezegd wordt dat vrouwen daar echt niet van zouden houden, dat vrouwen perse tederheid en lievelijkheid willen, tja is ook leuk hoor, maar niet alleen dat, gaarne ook met grote regelmaat gewoon heerlijke harde, rouwe seks...
Maar wat vind jij dan heerlijk aan een paal die stotend achter in je keel geduwt wordt
terwijl een gast je hoofd vasthoud om nog meer kracht te kunnen zetten om m er dieper
in te krijgen... Krijg je daarin dezelfde bevrediging die je krijgt als je gewoon hard geneukt wordt?

Nooit per ongeluk je huig beschadigt, of pijn achter in je keel?

Deepthroat vind ik wel geil hoor, maar eerder als ze t zelf doet...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36236073
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Maar wat vind jij dan heerlijk aan een paal die stotend achter in je keel geduwt wordt
terwijl een gast je hoofd vasthoud om nog meer kracht te kunnen zetten om m er dieper
in te krijgen... Krijg je daarin dezelfde bevrediging die je krijgt als je gewoon hard geneukt wordt?

Nooit per ongeluk je huig beschadigt, of pijn achter in je keel?

Deepthroat vind ik wel geil hoor, maar eerder als ze t zelf doet...
Ik krijg mijn kick van het geheel, vind het gewoon lekker, presies dezelfde kick als gewoon pijpen geeft, ach kan wel een stuk schrijven over hoe de mond en tong ook gevoelig zijn dus ook wel wat genot brengen, maar dit zit hem vooral tussen de oren, het is gewoon geil op zo'n moment en daarom superlekker.
Stukje overgave zal er misschien wel bijzitten, alhoewel ik daar maar al te vaak niet bewust mee bezig ben op dat moment.

En nee nooit een beschadeging gehad of pijn gehad, hij heeft geen stekels op zijn penis gelukkig

Moet zeggen dat ik diep zetten makkelijker vind als de man in kwestie wat aanduwt zelfs, maar vind zijn handen om mijn hoofd die me "dwingen" erg geil, vind het erg geil dat ik dus niet bepaal wanneer die pik er weer uitgaat(denk aan ademhaling die de ander dus onder controle heeft) en vind zijn reactie erop meer dan geil...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:00:07 #59
27757 Triple
Suicide is selfexpression
pi_36246618
Allemachtig, die foksters zijn niet voor de poes zeg!! Het is voor het eerst dat ik in een van dit soort topics zit..... er gaat een wereld voor me open
Your looking at an absolute zero
I'm not the Devil, but I won't be your hero!
pi_36247134
Ja, en het liefst een beetje ruw.
pi_36247180
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ja, en het liefst een beetje ruw.
kan erg ok zijn ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36251687
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef erodome het volgende:
Vanillasex

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen toch wel van hard houden. Je moet natuurlijk niet meteen gaan raggen, maar uiteindelijk toch wel hard. Haren vasthouden/ trekken (niet te hard of course), petsen, dirty talk etc etc
pi_36251878
jezus man, hoeveel deepthroat topics gaan er nog geopend worden???
pi_36252243
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
500.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:38:27 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36252447
Ballen kan wel, maar dan wel voorzichtig. Voorzichtig knijpen kan al niet, beetje likken wel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36254566
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
nog genoeg
pi_36255537
Hihi... joepie Ook het nieuwe vriendinnetje is niet voor de poes en wil graag hard genomen worden... damn live is good!
Danmark: more usefull every day!
pi_36256286
Even een update: gisteren helemaal klaar voor het moment, sexy lingerie aan, kwartiertje druk bezig, alles ging lekker en meneer lag lekker te genieten... Wil hij toch liever neuken, was ook erg lekker maar ik heb achteraf wel even gevraagd of hij soms een soort drempelvrees heeft. Dat was het geval dus i'll just keep on tryin'.
pi_36256312
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even een update: gisteren helemaal klaar voor het moment, sexy lingerie aan, kwartiertje druk bezig, alles ging lekker en meneer lag lekker te genieten... Wil hij toch liever neuken, was ook erg lekker maar ik heb achteraf wel even gevraagd of hij soms een soort drempelvrees heeft. Dat was het geval dus i'll just keep on tryin'.
Ik kan hem wel begrijpen, ik ben ook als de dood dat ik me vriendin iets aan doe
pi_36256423
quote:
Ah zit wel wat in.... maar goed dat je het geprobeerd hebt.... gewoon aantal keren doorgaan wenti ook vanzelf wel...
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:22:19 #71
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36256620
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kan hem wel begrijpen, ik ben ook als de dood dat ik me vriendin iets aan doe
Kan wel tegen een stootje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36257057
quote:
Hmm, wat je de volgende keer ook kan doen is beginnen met gewoon lekker pijpen..steeds wat dieper..en dan juist als je merkt dat ie er bloedgeil van wordt en meer wilt een beetje inhouden (of heel hardzuigend het onmogelijk maken voor hem om terug te trekken)...de kans dat hij je bij hoofd pakt om het heft in handen te nemen is erg groot dan
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
pi_36257381
Hahaha, zou wat zijn. Straks doet ie aangifte van verkrachting.
pi_36257840
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hahaha, zou wat zijn. Straks doet ie aangifte van verkrachting.
Dan krijg je dit: effect bij jou......haha
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
pi_36259356

Hahaha, zie het nou helemaal voor me.. Maar ik ken die fantastische kerel van me wel een beetje, doordouwen zal niet zoveel zin hebben. Zal de drempel alleen maar hoger door worden denk ik. Misschien moet ik de volgende keer met kaarsjes en rozenblaadjes gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')