Dit heb ik ook weleens gedaan, en mn vriendin vond het erg lekker, en ikzelf ook!Zeker een aanrader!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef loko-pa-sa het volgende:
Het is misschien een beetje vreemd, maar (blijkbaar) erg lekker, want het is regelmatig een verzoeknummer. Ik geef mijn vriend "wisselbaden" door afwisselend een ijsblokje en een slok (niet té) hete thee in mijn mond te nemen, en hem erbij.
ik heb een puntje kritiek...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Thanks maar ik post het niet om complimenten te vangen. Kritiek wil ik horen!!
Nou, daar zijn de meningen dus over verdeelt. Die laat ik dan aan mijn vriend over....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Over je gezicht!?! En dan zeggen dat je geen Jenna Jameson bent en er niet op wil spugen?
Ik vind afwisseling van handen en mond zeer ok, en bij mij mag me vriendin zeker wel "aan me ballen" zitten.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef loko-pa-sa het volgende:
Het is misschien een beetje vreemd, maar (blijkbaar) erg lekker, want het is regelmatig een verzoeknummer. Ik geef mijn vriend "wisselbaden" door afwisselend een ijsblokje en een slok (niet té) hete thee in mijn mond te nemen, en hem erbij.
Leuk juist dat er vrouwen zijn die zo mee experimenteren om te kijken wat voor gevoelquote:Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een pijpbeurt.
Kouwe lul, warme lul... whoopdiedoo.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Leuk juist dat er vrouwen zijn die zo mee experimenteren om te kijken wat voor gevoel
t geeft...
Hey t is niet mijn idee... Ik vind t gewoon leuk dat een vrouw moeite doet om de manquote:Kouwe lul, warme lul... whoopdiedoo.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hey t is niet mijn idee... Ik vind t gewoon leuk dat een vrouw moeite doet om de man
te plezieren, en niet terugdeinst voor een btje expirementeren... Waarmee dan ook...
harharhar...quote:Misschien wil ze gewoon de vieze smaak wegwassen met wat thee.![]()
Oh nee johquote:Ik ben er sinds kort achter dat de ballen voor sommige heren een no no is
Met de hand of likken geen probleem, maar als ze het met heel hun mond aan doen heb ikquote:Oh nee johIk kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dit niet kunnen waarderen.
Hard zuigen lijkt me bij deep throat ook niet zo makkelijk en inderdaad pijnlijk voor de ontvanger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Met de hand of likken geen probleem, maar als ze het met heel hun mond aan doen heb ik
daar minder goede ervaringen mee... Bij mij is t is al snel gevoelig en pijnlijk als ze er aan
zuigen, en vind ik t ook niet opwindend als ze m'n ballen in hun mond nemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |