Wat een ontiegelijke bull-shit!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:45 schreef stefmans het volgende:
Liever Co als Frank, welke malloot zou nou geen kampioen worden in Spanje met de selectie die Barca heeft.![]()
Koeman ook niet. Meer de lat, de paal, Didulica en Lobont. En een toevallig handje vol spelers wat zich wist te ontpoppen tot (voorlopig) Europese subtoppers.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Groot misverstand. Dat heeft Co namelijk helemaal niet gedaan.
Dan eis je dus onvoorwardelijke inzet van de spelers, een strict dieet en zeer regelmatige onderzoeken en tests...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:27 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Het hoeft misschien niet zo uitgebreid als Milan Lab, maar ik denk dat er zeker wel nog wat winst op dat terrein valt te halen zonder gek te hoeven te doen met het budget.
Echt niet. Ik wed dat TOP Oss niet met geld en traditie kan wapperen. En trouwens, Stam is vooral door de mentaliteit van Van Geel gehaald.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar Co is natuurlijk een goede trainer, van Geel heeft me nog niet overtuigd, met geld en traditie wapperen kan iedereen..
quote:'Cruijff ziet Adriaanse heel graag komen'
Volgens de website Highlow Communications heeft er vorige week achter de schermen wel degelijk topoverleg plaatsgevonden over de toekomstige positie van Danny Blind bij Ajax.
Adviseur Johan Cruijff zou hebben ingestemd met de benoeming van Co Adriaanse per het nieuwe seizoen. Maarten Fontein, Martin van Geel, Jeroen Slop, Wim Suurbier en Piet Keizer waren aanwezig.
Afgesproken zou zijn dat Blind dit seizoen nog wel wat moet presteren om aan te blijven als coach van Ajax. Bijvoorbeeld het behalen van de Champions League of het winnen van de beker.
geloof je het zelf?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt niet. Ik wed dat TOP Oss niet met geld en traditie kan wapperen. En trouwens, Stam is vooral door de mentaliteit van Van Geel gehaald.
Ja, het is toch echt zo. Het 'onwijs' snel handen van Van Geel is een groot voordeel geweest.quote:
Is dat de mentaliteit van van Geel?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, het is toch echt zo. Het 'onwijs' snel handen van Van Geel is een groot voordeel geweest.
Ajax heeft in nog geen 10 jaar snel gehandeld. Nu met Van Geel aan het roer wel, dus het moet wel aan Van Geel hebben gelegen.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is dat de mentaliteit van van Geel?
Dat jullie voor het eerst iemand hebben die zaken snel kan afhandelen én daarbij ook nog eens de juiste aankopen doen is natuurlijk niet anders te verwoorden dan: een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax heeft in nog geen 10 jaar snel gehandeld. Nu met Van Geel aan het roer wel, dus het moet wel aan Van Geel hebben gelegen.
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel een van de belangrijke en sterke punten van Martin. Het punt dat de directie van de afgelopen jaren miste.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit komt nog wel aan het licht, maar snel handelen is gewoon vitaal, dat is geen klasse apart.
Ja, ze zijn absoluut wat dymamischer en assertiever geworden op dat vlak, ook broodnodig nu de jeugdopleiding niet jaarlijks 2 toptalenten bruikbaar aflevert.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel een van de belangrijke en sterke punten van Martin. Het punt dat de directie van de afgelopen jaren miste.
Stekelenburgquote:Op zondag 19 maart 2006 03:13 schreef Elgigante het volgende:
ook broodnodig nu de jeugdopleiding niet jaarlijks 2 toptalenten bruikbaar aflevert.
quote:René Temmink zal het competitieduel tussen FC Groningen en Ajax niet kunnen fluiten. De scheidsrechter heeft zich ziek afgemeld, zo meldt de KNVB.
De vervanger van Temmink zal Kevin Blom zijn. FC Groningen - Ajax zal vanmiddag om 14.30 aanvangen.
Is die gast nog maar 16?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Anita!
Seedorf was toch de laatste 16-jarige debutant hč?
die is ziekquote:Op zondag 19 maart 2006 13:57 schreef yurko het volgende:
Heb ik iets gemist, of waarom speelt Maduro niet????
Maduro is ziekquote:Op zondag 19 maart 2006 13:57 schreef yurko het volgende:
Heb ik iets gemist, of waarom speelt Maduro niet????
Inderdaadquote:
ik heb ook een kut gevoelquote:Op zondag 19 maart 2006 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Heb er geen goed gevoel over voor vanmiddag
Onbekende namen voor de teletekstsupporter natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Anita, Timisela, Boakye. Wat een spelers
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde iemand op LDL zeggen:
De neefjes van Danny Blind
moet ik nog verder gaan over de medische staf?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
Tjeeezus, kijk es wie we allemaal missen: Trabelsi, Grygera, Sneijder, Maduro, Heitinga, Galásek, Emanuelson. Allemaal basisspelers (misschien op Galásek na dan, de laatste tijd).
Tis niet anders, ze kunnen niemand een seizoen heel houden bij Ajax, te triest en onprofessioneel voor woorden gewoon.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef Kang-He het volgende:
Jezus, kijk die begin opstelling eens...
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Toch alleen maar fijn dat die basisspelers nu wat rust krijgen, als ze er in de play-offs maar staan.
Nu boeit het toch niks.
Daar maak ik me dus helemaal geen zorgen over.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..
AZ en Feyenoord zullen de komende wedstrijden ook wel wat B-teams opstellen, Ajax moet gewoon zorgen bij de eerste 5 te eindigen (lijkt me haast onmogelijk om daarbuiten te vallen) en ervoor zorgen dat de beste spelers fit zijn voor de play-offs.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Toch alleen maar fijn dat die basisspelers nu wat rust krijgen, als ze er in de play-offs maar staan.
Nu boeit het toch niks.
Dat lukt wel joh, we hebben een beter doelsaldo dan Grun en we staan mochten we verliezen alsnog 3 punten voor dus maak je niet druk. We krijgen niet de lastigste duels meer, al moeten er wel weer wat mensen fit gaan worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar maak ik me dus helemaal geen zorgen over.
Er zijn meer concurrenten dan Groningen, met name Utrecht en Heerenveen..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat lukt wel joh, we hebben een beter doelsaldo dan Grun en we staan mochten we verliezen alsnog 3 punten voor dus maak je niet druk. We krijgen niet de lastigste duels meer, al moeten er wel weer wat mensen fit gaan worden.
dat hangt van utrecht af.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..
Ik ben er iig niet bang voor. Na zo'n kutseizoen vol met blessures en slecht voetbal, staan we nog gewoon vierde.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef Houniet het volgende:
vermaelen is volgende week ook geschorst
Als je al van Lindenbergh afhankelijk bent zegt het genoeg over de staat van Ajax..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen volgende week ook geschorst door ze gele kaart, heerlijk dit zeg. Lindenbergh er nog bij en het word nog erger.
We houden geen verdedigers over.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef ILCILA het volgende:
want?
0-1quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
Heb je de opstelling al gezienquote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
Cruijff heeft niks tegen Adriaanse.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
Wat moet Rijkaard in Amsterdam?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je al van Lindenbergh afhankelijk bent zegt het genoeg over de staat van Ajax..
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik hoorde altijd dat Schilder zo'n groot talent was, op het middenveld en in de verdediging kon. En nu spelen Boakye en Anita.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Kang-He het volgende:
Waarom staat nu Boakye erin in plaats van Schilder? Van wat ik heb begrepen is Schilder beter? Of is Boakye defensief wat sterker?
Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
Welke dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
komt nu met onrealistische voorstellen aanzetten
RKC speelt ook al weken goed met hun 2e elftal. het is natuurlijk wel dramatisch dat we de junioren er maar in moeten zetten omdat we eigenlijk niemand meer hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Nog een blessure jezus wat een drama is dit zeg.
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.
Rijkaard halen. Zo kan ik 'n club ook wel van advies voorzien.quote:
Hij maakt Ajax geen kampioen en tilt Ajax niet naar een beter elftal.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
Tegen Inter was hij weer waardeloos. Hij kan alleen 'n balletje terug spelen of breed leggen, verder zit er niets in die speler. Onbegrijpelijk dat ze daar 1) een paar miljoen voor hebben betaald en 2) dat je niet zelf zo'n speler kunt opleiden.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |