moet ik nog verder gaan over de medische staf?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
Tjeeezus, kijk es wie we allemaal missen: Trabelsi, Grygera, Sneijder, Maduro, Heitinga, Galásek, Emanuelson. Allemaal basisspelers (misschien op Galásek na dan, de laatste tijd).
Tis niet anders, ze kunnen niemand een seizoen heel houden bij Ajax, te triest en onprofessioneel voor woorden gewoon.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef Kang-He het volgende:
Jezus, kijk die begin opstelling eens...
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Toch alleen maar fijn dat die basisspelers nu wat rust krijgen, als ze er in de play-offs maar staan.
Nu boeit het toch niks.
Daar maak ik me dus helemaal geen zorgen over.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..
AZ en Feyenoord zullen de komende wedstrijden ook wel wat B-teams opstellen, Ajax moet gewoon zorgen bij de eerste 5 te eindigen (lijkt me haast onmogelijk om daarbuiten te vallen) en ervoor zorgen dat de beste spelers fit zijn voor de play-offs.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Toch alleen maar fijn dat die basisspelers nu wat rust krijgen, als ze er in de play-offs maar staan.
Nu boeit het toch niks.
Dat lukt wel joh, we hebben een beter doelsaldo dan Grun en we staan mochten we verliezen alsnog 3 punten voor dus maak je niet druk. We krijgen niet de lastigste duels meer, al moeten er wel weer wat mensen fit gaan worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moeten we nog wel die play-offs halen natuurlijk..
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar maak ik me dus helemaal geen zorgen over.
Er zijn meer concurrenten dan Groningen, met name Utrecht en Heerenveen..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat lukt wel joh, we hebben een beter doelsaldo dan Grun en we staan mochten we verliezen alsnog 3 punten voor dus maak je niet druk. We krijgen niet de lastigste duels meer, al moeten er wel weer wat mensen fit gaan worden.
dat hangt van utrecht af.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..
Ik ben er iig niet bang voor. Na zo'n kutseizoen vol met blessures en slecht voetbal, staan we nog gewoon vierde.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als we vandaag verliezen, wordt het erg kiele kiele.. Zo zeker is het allemaal niet..
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef Houniet het volgende:
vermaelen is volgende week ook geschorst
Als je al van Lindenbergh afhankelijk bent zegt het genoeg over de staat van Ajax..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen volgende week ook geschorst door ze gele kaart, heerlijk dit zeg. Lindenbergh er nog bij en het word nog erger.
We houden geen verdedigers over.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef ILCILA het volgende:
want?
0-1quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |