0-1quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
Heb je de opstelling al gezienquote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
Cruijff heeft niks tegen Adriaanse.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
Wat moet Rijkaard in Amsterdam?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je al van Lindenbergh afhankelijk bent zegt het genoeg over de staat van Ajax..
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik hoorde altijd dat Schilder zo'n groot talent was, op het middenveld en in de verdediging kon. En nu spelen Boakye en Anita.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Kang-He het volgende:
Waarom staat nu Boakye erin in plaats van Schilder? Van wat ik heb begrepen is Schilder beter? Of is Boakye defensief wat sterker?
Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
Welke dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
komt nu met onrealistische voorstellen aanzetten
RKC speelt ook al weken goed met hun 2e elftal. het is natuurlijk wel dramatisch dat we de junioren er maar in moeten zetten omdat we eigenlijk niemand meer hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Nog een blessure jezus wat een drama is dit zeg.
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.
Rijkaard halen. Zo kan ik 'n club ook wel van advies voorzien.quote:
Hij maakt Ajax geen kampioen en tilt Ajax niet naar een beter elftal.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
Tegen Inter was hij weer waardeloos. Hij kan alleen 'n balletje terug spelen of breed leggen, verder zit er niets in die speler. Onbegrijpelijk dat ze daar 1) een paar miljoen voor hebben betaald en 2) dat je niet zelf zo'n speler kunt opleiden.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |