abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36168529
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36168539
Ik zie Blind volgende week al bij de E'tjes scouten.

"Denk erom, dat veld is nu twee keer zo groot, jongen! En ik zal je buitenspel even uitleggen als je die Pokemon kaarten wegstopt."
  zondag 19 maart 2006 @ 15:03:42 #178
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36168557
Waarom staat nu Boakye erin in plaats van Schilder? Van wat ik heb begrepen is Schilder beter? Of is Boakye defensief wat sterker?
pi_36168564
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
pi_36168570
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Utrecht staat nog altijd 0 - 0 uit bij Sparta. Sparta moet nu, dus dat wordt nog best lastig. Toch wel typisch, dat de eens zo arrogantje neusjes zich druk maken over FC Utrecht.
0-1 .
  zondag 19 maart 2006 @ 15:04:29 #181
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36168574
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je de opstelling al gezien , niet zo heel gek dat we ons zorgen maken als we zelf tegen Groningen spelen..

Naja, zorgen is ook weer een groot woord. We maken ons lichtelijk ongerust over wat er eventueel zou kunnen gebeuren .
pi_36168580
OMG Pienaars er dus ook af, Sarpong erbij
  zondag 19 maart 2006 @ 15:04:55 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36168582
Pienaar geblesseerd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36168590
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Ajax is stom als ze nog een keer Cruijf in wind slaan.. Vorige keer toen Adriaanse er kwam, had hij al de contacten met Ajax verbroken omdat hij zei dat het niet ging werken en het dan nog een keer doen?? Stom heel stom, ik zie liever Rijkaard dan of mss Johan Neeskens?
Cruijff heeft niks tegen Adriaanse.
pi_36168604
Nog een blessure jezus wat een drama is dit zeg.
pi_36168608
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef Vleeuwen het volgende:
Wat moet Rijkaard in Amsterdam?

Die kan daar alleen sportief en financieel falen, die komt de eerste 10 jaar nog niet.

Bovendien is het niet verstandig blind achter 1 man aan te lopen als club, al heet ie Johan Cruijff. Ajax is meer dan Cruijff en dat zal hij moeten accepteren.
Yeah baby Yeah!
pi_36168622
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je al van Lindenbergh afhankelijk bent zegt het genoeg over de staat van Ajax..
Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
pi_36168636
Cruyff heeft makkelijk praten. Zo kan iedereen wel advies geven natuurlijk. "Haal even Ronaldinho, Messi en Nesta".

Cruyff moet zelf maar eens wat verantwoordelijkheid nemen. Hij heeft erg makkelijk praten, komt nu met onrealistische voorstellen aanzetten en heeft zelf niet de ballen om wel verantwoordelijkheid te nemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 19 maart 2006 @ 15:06:39 #189
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_36168638
Het is gewoon een schoolreisje!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 19 maart 2006 @ 15:07:15 #190
82589 S-Two
barba macacu
pi_36168655
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Kang-He het volgende:
Waarom staat nu Boakye erin in plaats van Schilder? Van wat ik heb begrepen is Schilder beter? Of is Boakye defensief wat sterker?
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik hoorde altijd dat Schilder zo'n groot talent was, op het middenveld en in de verdediging kon. En nu spelen Boakye en Anita.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 19 maart 2006 @ 15:07:30 #191
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36168658
mijn spelers wat doen jullie
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36168662
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lindenbergh is gewoon goed hoor, die kan het spel perfect verdelen en pakt op de juiste momenten de rust.
Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.
  zondag 19 maart 2006 @ 15:07:46 #193
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_36168670
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
komt nu met onrealistische voorstellen aanzetten
Welke dan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36168675
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Nog een blessure jezus wat een drama is dit zeg.
RKC speelt ook al weken goed met hun 2e elftal. het is natuurlijk wel dramatisch dat we de junioren er maar in moeten zetten omdat we eigenlijk niemand meer hebben.
pi_36168708
Boakye is een mandekker, Schilder is meer een middenvelder. Bovendien is Schilder links, en Vermaelen ook, dus da's niet ideaal samen in 't centrum.
pi_36168710
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kom nou toch, die Lindenbergh kan er echt niets van. Niet voor niets ging hij de vorige winterstop bijna naar De Graafschap. Dat is meer zijn niveau overigens. Het is gewoon een kloon van Galasek, maar dan zijn er wat opties uitgesloopt en is hij een stuk trager.
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.
pi_36168714
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Welke dan?
Rijkaard halen. Zo kan ik 'n club ook wel van advies voorzien.
pi_36168719
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij maakt Ajax geen kampioen en tilt Ajax niet naar een beter elftal.
Kneusje dat goed meekan in de eredivisie, maar daar houdt het dan ook bij op. Hij komt technisch, fysiek en tactisch tekort.
Yeah baby Yeah!
pi_36168721
Anita is goed bezig volgens LDL commentator.
pi_36168733
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.
Tegen Inter was hij weer waardeloos. Hij kan alleen 'n balletje terug spelen of breed leggen, verder zit er niets in die speler. Onbegrijpelijk dat ze daar 1) een paar miljoen voor hebben betaald en 2) dat je niet zelf zo'n speler kunt opleiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')