abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36175857
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat jij vindt is niet zo belangrijk. Het gaat er om dat de VVD zo zegt te hechten aan democratische verkeizingen maar dat het ze dus niet lukt de procedure open en eerlijk te laten verlopen. De landelijke verkiezingen hebben hier helemaal niks mee te maken.

Dit topic gaat niet over het feit dat die lijsttrekkersverkiezingen er wel of niet moeten komen: het is een feit dat de VVD ze zo graag wilde.
Jij vergelijkt het met Wit-Rusland
pi_36175907
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dat vind ik ook hoor.

Ik vindt het een tikkeltje schijnheilig van de VVD, maar een vergelijkinhg met Wit-Rusland heeft weinig raakvlakken(understeatment).
Oke, dan denk ik dat we het wel eens zijn
pi_36176152
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Jij vergelijkt het met Wit-Rusland
Ja hallo, dat was natuurlijk ook heel serieus bedoeld Gaan we daar nou ineens heel gewichtig over doen? Het is een gechargeerd voorbeeld maar in zoverre gaat het op dat er ook in Wit-Rusland wordt gedaan dat de andere kandidaten nog een kans hebben, al zijn er daar tenminste nog andere kandidaten Wit-Rusland is in die zin nog net iets democratischer dan de VVD, zo goed?
pi_36176199
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat begrijp je er niet aan dat er bij verkiezingen met 1 kandidaat niks te kiezen valt?
Wat begrijp je niet aan "iedereen kan zich aanmelden als kandidaat" ?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36176221
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hallo, dat was natuurlijk ook heel serieus bedoeld Gaan we daar nou ineens heel gewichtig over doen? Het is een gechargeerd voorbeeld maar in zoverre gaat het op dat er ook in Wit-Rusland wordt gedaan dat de andere kandidaten nog een kans hebben, al zijn er daar tenminste nog andere kandidaten Wit-Rusland is in die zin nog net iets democratischer dan de VVD, zo goed?
Als ik lid was van de VVD had ik mij zelf verkiesbaar gesteld om jou te pesten
pi_36176259
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "iedereen kan zich aanmelden als kandidaat" ?
Dat wordt nu ontmoedigd door het hoofdbestuur en is dus een wassen neus. Je kan wel door blijven emmeren met dezelfde kreten maar het komt wat autistisch over zo. Verdiep je er anders even in.
pi_36176290
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als ik lid was van de VVD had ik mij zelf verkiesbaar gesteld om jou te pesten
Ik zou het alleen maar toejuichen hoor. Ik vind dit niet zo'n goede zaak al lig ik verder niet zo wakker van hoe de VVD de zaken regelt, van geen enkele partij trouwens, ik constateer het slechts.
pi_36176293
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat wordt nu ontmoedigd door het hoofdbestuur en is dus een wassen neus. Je kan wel door blijven emmeren met dezelfde kreten maar het komt wat autistisch over zo. Verdiep je er anders even in.
Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat iedereen zich kan aanmelden? Wat begrijp je daar precies niet aan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36176348
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat iedereen zich kan aanmelden? Wat begrijp je daar precies niet aan?
Ik ga niet meer in op deze trolls. Discussieer gewoon mee of kap er mee.
pi_36176397
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga niet meer in op deze trolls. Discussieer gewoon mee of kap er mee.
Je begrijpt het nog steeds niet. Je wenst dus niet in te gaan op inhoudelijke argumenten, maar je gaat offtopic wat lopen kloten. Zo kennen we je weer, Jaap.
pi_36176490
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je begrijpt het nog steeds niet.
Ik begrijp het al goed, al vanaf het begin. Mensen kunnen zich kandidaat stellen maar het hoofdbestuur zegt: voor ons is de juiste kandidaat er al. Dus worden kandidaten ontmoedigd om zich kandidaat te stellen, er kan wel toe opgeroepen worden maar het is niet meer dan een formaliteit geworden dan Rutte het wordt. Het hoofdbestuur zit hier dus helemaal fout, het is absurd en ongebruikelijk om op die manier zogenaamde open verkiezingen te beinvloeden, notabene nog voordat de inschrijvingsdatum is verlopen. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet te begrijpen maar voor sommigen blijkbaar wel.
pi_36176520
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou het alleen maar toejuichen hoor. Ik vind dit niet zo'n goede zaak al lig ik verder niet zo wakker van hoe de VVD de zaken regelt, van geen enkele partij trouwens, ik constateer het slechts.
Tuurlijk. Je opent slechts een topic erover en post 50 berichten

En maar blijven volhouden dat het een groot probleem is
pi_36176527
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begrijp het al goed, al vanaf het begin. Mensen kunnen zich kandidaat stellen maar het hoofdbestuur zegt: voor ons is de juiste kandidaat er al. Dus worden kandidaten ontmoedigd om zich kandidaat te stellen, er kan wel toe opgeroepen worden maar het is niet meer dan een formaliteit geworden dan Rutte het wordt. Het hoofdbestuur zit hier dus helemaal fout, het is absurd en ongebruikelijk om op die manier zogenaamde open verkiezingen te beinvloeden, notabene nog voordat de inschrijvingsdatum is verlopen. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet te begrijpen maar voor sommigen blijkbaar wel.
Jij begrijpt het niet. Het begrijpen van hele eenvoudige Nederlandse woorden is teveel gevraagd voor je. Je begrijpt immers niet dat iedereen zich kandidaat kan stellen en dat iedereen mag stemmen op een van de mensen die zich kandidaat heeft gesteld. Is het echt zo moeilijk, Jaap?
pi_36176559
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij begrijpt het niet. Het begrijpen van hele eenvoudige Nederlandse woorden is teveel gevraagd voor je. Je begrijpt immers niet dat iedereen zich kandidaat kan stellen en dat iedereen mag stemmen op een van de mensen die zich kandidaat heeft gesteld. Is het echt zo moeilijk, Jaap?
Laat maar dan - als je de boel gewoon bewust loopt te verzieken en niet ingaat op de argumenten die genoemd worden. Jammer maar wel een patroon in jouw posts.
pi_36176595
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar dan - als je de boel gewoon bewust loopt te verzieken en niet ingaat op de argumenten die genoemd worden. Jammer maar wel een patroon in jouw posts.
Jij bent degene die niet ingaat op argumenten. Deze post van je is wederom totaal offtopic.
pi_36176596
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:41 schreef nikk het volgende:

[..]

Tuurlijk. Je opent slechts een topic erover en post 50 berichten

En maar blijven volhouden dat het een groot probleem is
Het is opvallend dus open ik er een topic over en ik reageer op mensen die op mij reageren, dat is heel fatsoenlijk van me

Ik vind het gek dat jij dit zo krampachtig blijft verdedigen. Als je nou zegt: het is inderdaad nogal amateuristisch van het hoofdbestuur dan zijn we klaar.
pi_36176704
Ik begrijp wel wat SCH bedoeld, als de VVD echt (intern) democratisch wil worden, dan pakken ze het niet goed aan door zelf al een favoriet aan te wijzen. Zijn hier geen leden van de VVD die zichzelf verkiesbaar willen stellen? Als ik lid was had ik het echt gedaan
pi_36177216
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is opvallend dus open ik er een topic over en ik reageer op mensen die op mij reageren, dat is heel fatsoenlijk van me

Ik vind het gek dat jij dit zo krampachtig blijft verdedigen. Als je nou zegt: het is inderdaad nogal amateuristisch van het hoofdbestuur dan zijn we klaar.
Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het maar nog een keer, deze discussie gaat echt nergens over.
pi_36177263
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het maar nog een keer, deze discussie gaat echt nergens over.
Al zeg je het nog 100 x, als je geen argumenten aandraagt dan gaan vooral jouw posts nergens over.
pi_36177279
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef nikk het volgende:

[..]

Eens
pi_36177612
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Al zeg je het nog 100 x, als je geen argumenten aandraagt dan gaan vooral jouw posts nergens over.
Zover ben jij de enige die zich er druk over lijkt te maken. Zodra de VVD en haar leden zich beginnen te roeren heb je een punt. Tot die tijd is het een non-discussie.
pi_36177689
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Zover ben jij de enige die zich er druk over lijkt te maken. Zodra de VVD en haar leden zich beginnen te roeren heb je een punt. Tot die tijd is het een non-discussie.
Okay, mag ik dat voortaan als argument in alle topics over Bos, de PvdA en andere linksen gebruiken?

De VVD roert zich trouwens al maar dat pik jij blijkbaar niet op uit dit topic.
pi_36177841
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, mag ik dat voortaan als argument in alle topics over Bos, de PvdA en andere linksen gebruiken?
Ik zie niet in waarom niet.
quote:
De VVD roert zich trouwens al maar dat pik jij blijkbaar niet op uit dit topic.
Dit topic is dé bron om dergelijke zaken op te pikken?
  zondag 19 maart 2006 @ 20:17:52 #174
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36177886
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Is het het hoofdbestuur dat uiteindelijk kiest? Zo ja, je hebt een goed punt. Zo nee, zoek een hobby.
Say your prayers
pi_36177924
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:16 schreef nikk het volgende:
Dit topic is dé bron om dergelijke zaken op te pikken?
De opmerkingen in dit topic zijn gebaseerd op andere bronnen.

Maar blijf de discussie vooral uit de weg gaan met holle kreten als dat het nergens over gaat.
pi_36178003
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef SCH het volgende:

[..]

De opmerkingen in dit topic zijn gebaseerd op andere bronnen.

Maar blijf de discussie vooral uit de weg gaan met holle kreten als dat het nergens over gaat.
Post die bronnen eens? Aangezien het om zelfs meerdere bronnen gaat kan dat geen probleem zijn.
pi_36178054
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Post die bronnen eens? Aangezien het om zelfs meerdere bronnen gaat kan dat geen probleem zijn.
Oh als je het niet meer weet haal je deze truc weer uit de kast.

Is kritiek op je partij nou echt zo moeilijk te weerleggen.

Weisglas zei vorige week in een radio-interview dat hij het beschamend vindt dat er zich geen andere kandidaten melden.
pi_36178144
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Weisglas zei vorige week in een radio-interview dat hij het beschamend vindt dat er zich geen andere kandidaten melden.
Bronnen graag.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:24:59 #179
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36178157
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Mnou, misschien zijn er wel geen andere VVD-ers die de fnctie ambieren. Of is dat niet mogelijk in sch-land?
Say your prayers
pi_36178207
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef nikk het volgende:

[..]

Bronnen graag.
Radio 1 journaal.
pi_36178232
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef Sickie het volgende:

[..]

Mnou, misschien zijn er wel geen andere VVD-ers die de fnctie ambieren. Of is dat niet mogelijk in sch-land?
Dat is nogal raar bij een verkiezing, niet alleen in SCH-land hoor
pi_36178259
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Radio 1 journaal.
Een link oid? Of misschien één van je andere bronnen? Ik ben niet geneigd je op je woord te geloven.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:27:38 #183
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36178269
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nogal raar bij een verkiezing, niet alleen in SCH-land hoor
Hoezo is dat raar dan?
Say your prayers
pi_36178311
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Een link oid? Of misschien één van je andere bronnen? Ik ben niet geneigd je op je woord te geloven.
Jouw probleem. Weisglas heeft het gezegd en meerdere VVD-ers hebben gezegd dat ze vinden dat er meer kandidaten moeten komen.

Is dat nou zo gek? Meer kandidaten bij een verkiezing????
pi_36178319
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Sickie het volgende:

[..]

Hoezo is dat raar dan?
  zondag 19 maart 2006 @ 20:31:51 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36178458
Maar SCH, zo lang iedereen zich kandidaat mag stellen is er toch niks aan de hand?

Zoals de verkiezingen in Wit-Rusland
pi_36178475
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Sickie het volgende:

[..]

Hoezo is dat raar dan?
pi_36178486
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Floripas het volgende:
Maar SCH, zo lang iedereen zich kandidaat mag stellen is er toch niks aan de hand?

pi_36178524
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef 14.gif het volgende:

[..]
Is dat serieus bedoeled? Jullie vinden verkiezingen met 1 kandidaat serieuze verkiezingen? Is toch meestal een goede omschrijving van een bananenrepubliek maar ja...
pi_36178589
De vraag is of het niet mogelijk is dat andere VVD'ers de positie niet ambieren
pi_36178642
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef 14.gif het volgende:
Nee, nu vast niet meer, dat heeft het hoofdbestuur wel geregeld.

Maar de vraag is niet relevant: het gaat erom dat er verkiezingen worden gehouden en dat die mislukken als er geen kandidaten zijn.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:36:24 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36178676
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef 14.gif het volgende:
Het lijkt me dan ook een uiterst onbenijdenswaardige positie.
pi_36178747
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jouw probleem. Weisglas heeft het gezegd en meerdere VVD-ers hebben gezegd dat ze vinden dat er meer kandidaten moeten komen.

Is dat nou zo gek? Meer kandidaten bij een verkiezing????
Je hebt dus één bron zo te horen. Niet meerdere. En die bron waag ik ook te betwfijfelen. Kan je werkelijk helemaal geen enkele bron aantonen?
pi_36178758
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, nu vast niet meer, dat heeft het hoofdbestuur wel geregeld.

Maar de vraag is niet relevant: het gaat erom dat er verkiezingen worden gehouden en dat die mislukken als er geen kandidaten zijn.
Dat is juist de enige relevante vraag als je verkiezingen mislukken omdat er niet genoeg kandidaten zijn
pi_36178774
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef nikk het volgende:

[..]

Je hebt dus één bron zo te horen. Niet meerdere. En die bron waag ik ook te betwfijfelen. Kan je werkelijk helemaal geen enkele bron aantonen?
Ga je nou nog inhoudelijk op de kwestie in of is dit je nieuwe zwaktebod?
pi_36179558
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga je nou nog inhoudelijk op de kwestie in of is dit je nieuwe zwaktebod?
Ik ben er al op ingegaan, en voor de 4de keer; dit is een discussie van niets.

En op het moment je een andere bron hebt dan SCH praten we verder.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:00:28 #197
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36179763
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou?
Say your prayers
  zondag 19 maart 2006 @ 21:03:23 #198
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36179910
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Floripas het volgende:

Aha, andere kandidaten zijn hun leven niet zeker oid? Volgens mij kunnen gegadigden zich gewoon kandidaat stellen. Een voorkeur van het bestuur doet daar niets aan af. Of het tactisch is dat het bestuur uberhaupt een voorkeur te kennen geeft is discutabel, maar met het democratisch gehalte heeft het niets van doen.

Zo zo... lastig zeg die democratie.....
Say your prayers
pi_36180544
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Sidekick op 19-03-2006 21:59:48 ]
  zondag 19 maart 2006 @ 21:20:01 #200
130955 Floripas
Blast from the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: