Post die bronnen eens? Aangezien het om zelfs meerdere bronnen gaat kan dat geen probleem zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
De opmerkingen in dit topic zijn gebaseerd op andere bronnen.
Maar blijf de discussie vooral uit de weg gaan met holle kreten als dat het nergens over gaat.
Oh als je het niet meer weet haal je deze truc weer uit de kast.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Post die bronnen eens? Aangezien het om zelfs meerdere bronnen gaat kan dat geen probleem zijn.
Bronnen graag.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh als je het niet meer weet haal je deze truc weer uit de kast.
Is kritiek op je partij nou echt zo moeilijk te weerleggen.
Weisglas zei vorige week in een radio-interview dat hij het beschamend vindt dat er zich geen andere kandidaten melden.
Mnou, misschien zijn er wel geen andere VVD-ers die de fnctie ambieren. Of is dat niet mogelijk in sch-land?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh als je het niet meer weet haal je deze truc weer uit de kast.
Is kritiek op je partij nou echt zo moeilijk te weerleggen.
Weisglas zei vorige week in een radio-interview dat hij het beschamend vindt dat er zich geen andere kandidaten melden.
Dat is nogal raar bij een verkiezing, niet alleen in SCH-land hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mnou, misschien zijn er wel geen andere VVD-ers die de fnctie ambieren. Of is dat niet mogelijk in sch-land?
Een link oid? Of misschien één van je andere bronnen? Ik ben niet geneigd je op je woord te geloven.quote:
Hoezo is dat raar dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nogal raar bij een verkiezing, niet alleen in SCH-land hoor![]()
Jouw probleem. Weisglas heeft het gezegd en meerdere VVD-ers hebben gezegd dat ze vinden dat er meer kandidaten moeten komen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Een link oid? Of misschien één van je andere bronnen? Ik ben niet geneigd je op je woord te geloven.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Floripas het volgende:
Maar SCH, zo lang iedereen zich kandidaat mag stellen is er toch niks aan de hand?
Zoals de verkiezingen in Wit-Rusland
Is dat serieus bedoeled? Jullie vinden verkiezingen met 1 kandidaat serieuze verkiezingen? Is toch meestal een goede omschrijving van een bananenrepubliek maar ja...quote:
Nee, nu vast niet meer, dat heeft het hoofdbestuur wel geregeld.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef 14.gif het volgende:
De vraag is of het niet mogelijk is dat andere VVD'ers de positie niet ambieren
Het lijkt me dan ook een uiterst onbenijdenswaardige positie.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef 14.gif het volgende:
De vraag is of het niet mogelijk is dat andere VVD'ers de positie niet ambieren
Je hebt dus één bron zo te horen. Niet meerdere. En die bron waag ik ook te betwfijfelen. Kan je werkelijk helemaal geen enkele bron aantonen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw probleem. Weisglas heeft het gezegd en meerdere VVD-ers hebben gezegd dat ze vinden dat er meer kandidaten moeten komen.
Is dat nou zo gek? Meer kandidaten bij een verkiezing????
Dat is juist de enige relevante vraag als je verkiezingen mislukken omdat er niet genoeg kandidaten zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, nu vast niet meer, dat heeft het hoofdbestuur wel geregeld.
Maar de vraag is niet relevant: het gaat erom dat er verkiezingen worden gehouden en dat die mislukken als er geen kandidaten zijn.
Ga je nou nog inhoudelijk op de kwestie in of is dit je nieuwe zwaktebod?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt dus één bron zo te horen. Niet meerdere. En die bron waag ik ook te betwfijfelen. Kan je werkelijk helemaal geen enkele bron aantonen?
Ik ben er al op ingegaan, en voor de 4de keer; dit is een discussie van niets.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je nou nog inhoudelijk op de kwestie in of is dit je nieuwe zwaktebod?
Aha, andere kandidaten zijn hun leven niet zeker oid? Volgens mij kunnen gegadigden zich gewoon kandidaat stellen. Een voorkeur van het bestuur doet daar niets aan af. Of het tactisch is dat het bestuur uberhaupt een voorkeur te kennen geeft is discutabel, maar met het democratisch gehalte heeft het niets van doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Floripas het volgende:
Maar SCH, zo lang iedereen zich kandidaat mag stellen is er toch niks aan de hand?
Zoals de verkiezingen in Wit-Rusland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |