"Het volk krijgt de supermarkt die het verdient."quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef SvenM het volgende:
Wat een kut winkel
Eindeloos kapitalisme, da's eng!quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:17 schreef Camplo het volgende:
Jij bent eng...
Albert Heinquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
ligt het niet aan de cassiere?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
Liever de AH dan de c1000, in 1 van de rijen ligt al maanden iets wat verrot![]()
Meurlucht wat er vanaf komt en opruimen ho maar![]()
Die rij is ook altijd opvallend rustig
Niet zeiken, als het zo is gegaan als de TS zegt, dan heeft de TS gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
en ook geen kanis & gunnink meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
quote:
Wuppies zijn leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:12 schreef WithMe het volgende:
Albert Heijn
![]()
Die Wuppies zijn dan wel weer jammer.
Jij weet niet hoe zo'n kassa werktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef Devolution het volgende:
Ik snap beide kanten wel, eigenlijk. Al geef ik jou wel meer gelijk
De klant is alleen koning, als hij zich als koning gedraagt. Je hoeft de medewerkers ook niet als stront te behandelen... jij bent hun baas niet. Aso...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Oh? Bepaal jij dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
kutkick.. slotje
Als AH zo slecht met z'n klanten omgaat, dan mag daar wel degelijk iets over gezegd worden, imho! Anders zijn het ook niet meer dan een stelletje ordinaire dieven, niet dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef PekingDuck het volgende:
Die info-mevrouw had dat geld dan terug moeten geven, maar om nu een winkelketen met een paar duizend winkels af te zeiken als je dat geld niet krijgt![]()
daar vergis je je toch echt in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |