abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:08:05 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36256296
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Jag, tot deze opmerking had ik geen idee dat die post van jou afkomstig was.
Lees je wel? Een dergelijke opmerking kun je niet missen als mod lijkt me.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 10:16:10 #127
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_36256477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:08 schreef static het volgende:
Lees je wel? Een dergelijke opmerking kun je niet missen als mod lijkt me.
Static, als jij wat verder terug had gelezen in deze FB reeks, dan had je kunnen zien dat ik vanwege privé-kwesties verminderd aanwezig ben op TRV. Ik lees dus niet alles in alle topics in TRV, zoals ik wel altijd deed. Helaas ben ik kennelijk niet zo'n supermod als jij altijd was.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_36257730
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:41 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Vraagstelling:
Wat kunnen we doen om deze aloude discussie niet uit de weg te gaan, maar wel te zorgen dat iedereen zich hier welkom voelt?
Iedereen zich welkom laten voelen is niet zo moeilijk. Een goed TRV heeft een mix van topics die voor verschillende users interessant zijn. Users die geinteresseerd zijn in de Spaanse costa's zijn over het algemeen niet geinteresseerd in de safari mogelijkheden in Tanzania. Om maar een dwarsstraat te noemen.
Als moderator is het de kunst om alle topics te lezen, af en toe wat vragen te stellen en topics levendig te houden en de topics leesbaar te houden.
Wat mij betreft is de deleteknop een geweldige uitvinding. Gezeik onderling, niets toevoegende posts etc. kun je gewoon gelijk rigoreus verwijderen.
quote:
Mogelijke oplossingsrichtingen:
  • Direct optreden en reacties verwijderen
  • Meer zichtbare laagdrempelige topics voor iedereen
  • In de zomer een apart subforum voor VAK (vakantie) met daarin vragen over kamperen, zomertopics en georganiseerde reizen.
  • Meer standaard informatieve topics waar vragen gesteld kunnen worden over paspoorten en visa, overstaptijden, inentingen en reisnieuws
  • ...

Kom hier met je ideeën en bediscussieer ze met elkaar
  • Een apart subforum lijkt me overbodig. Zo groot is Travel niet en de topics die mensen niet interessant vinden, moeten ze maar gewoon niet lezen. Mochten ze het nodig vinden om zonder verdere motivatie te posten dat ze een bestemming niet interessant vinden, dan heb je een hele mooie delete knop.

Verder zou mijn advies zijn, hou Travel laagdrempelig. Yvonne vertelde ooit eens dat ze geen topic durfde te openen omdat het niet over Uzbekistan ging ofzo, maar omdat het over Belgie ging. Dat zijn dingen die je moet (en kunt) voorkomen.
    Door een apart subforum te openen voor "vakanties" in plaats van "reizen" hou je de drempel juist heel erg hoog. Moet je niet willen.
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Het is een oplossingsrichting. Het is niet gepast om het hier nu al over oplossingen te hebben als er nog niemand gereageerd heeft op de probleem- en vraagstelling. Het is belangrijk om te weten of die problemen en vragen gedeeld worden voordat je gaat werken aan mogelijke oplossingen
    En DutchTrain, ik vind wel dat je wel heel erg voor een wetenschappelijke benadring gaat hier. Mag het gewoon allemaal wat eenvoudiger? Laat mensen gewoon hun mening spuien, vraag door waar noodzakelijk en ga daar wat mee doen in plaats moeilijk taalgebruik erin te gaan gooien.
    Fok! is een leuk tijdsverdrijf en mag van mij wel gewoon leuk en gezellig en niet al te ingewikkeld zijn.
    pi_36257760
    Owja, en ken je users! Weet wie er post, weet hoe mensen in elkaar steken en wat hun intenties zijn. En dat betekent lezen lezen lezen lezen. En af en toe mailen. Maar vooral lezen.
      Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 11:15:25 #130
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_36258241
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Liejannuh het volgende:
    Een apart subforum lijkt me overbodig. Zo groot is Travel niet en de topics die mensen niet interessant vinden, moeten ze maar gewoon niet lezen.
    Mee eens.
    quote:
    Mochten ze het nodig vinden om zonder verdere motivatie te posten dat ze een bestemming niet interessant vinden, dan heb je een hele mooie delete knop.
    Ik wil ze eerst nog wel even het voordeel van de twijfel geven en vragen waarom ze dat vinden.
    quote:
    Verder zou mijn advies zijn, hou Travel laagdrempelig. Yvonne vertelde ooit eens dat ze geen topic durfde te openen omdat het niet over Uzbekistan ging ofzo, maar omdat het over Belgie ging. Dat zijn dingen die je moet (en kunt) voorkomen.
    Over die schroom is ze inmiddels heen. Met mooie topics als gevolg.
    vandaar ook mijn voorverkenningen-reeks om te laten zien dat laagdrempeligheid hier kan
    quote:
    Door een apart subforum te openen voor "vakanties" in plaats van "reizen" hou je de drempel juist heel erg hoog. Moet je niet willen.
    Volledig mee eens.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_36258673
    Liejannuh, dank voor je reactie.
    pi_36272480
    verandert je reisgedrag als je ouder wordt?

Hoezo naar 40+? Hoe kom je erbij?

Je wilt meer laagdrempelige topics en vervolgens schop je ze weg?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2006 18:36:51 ]
    pi_36283313
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 18:40 schreef DutchTrain in een post van k_man het volgende:
    -edit-

klagen doe je in FB
    Dat doe ik ook, maar daar wordt dus niet op gereageerd.

Je zou beter hier reageren dan buiten je eigen forum posts te gaan wissen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2006 23:24:16 ]
    pi_36283911
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
    Dat doe ik ook, maar daar wordt dus niet op gereageerd.
    Er wordt overleg over gevoerd.
    pi_36283949
    Overleg?
      woensdag 22 maart 2006 @ 23:51:28 #136
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_36284336
    Gebeurt dat niet voordat je een topic verhuist? Nu heb ik een post staan in het 40+ forum.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 22 maart 2006 @ 23:52:21 #137
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_36284368
    Ik ook. Vind het daar niet echt horen, ik bedoel, ik ben toch nog geen 40+, maar wel 'ouder' geworden, ooit
    pi_36284613
    Ik snap sowieso niet waarom het verhuisd is. Het gaat toch over vakanties? Dat je ouder wordt betekent nog niet dat je meteen 40+ bent.

Misschien moet het topic over de Mac dan maar naar UVT, bij de andere restauranttopics. En topics over goedkope vluchten, zullen we die naar WGR doen, of toch maar PTA?

Maar goed, trek je vooral niks van mij aan DT, ik ben maar een simpele user. Dat het mijn topic is betekent natuurlijk helemaal niet dat het ook wel aardig zou zijn als mij wat gevraagd wordt bij dat overleg ofzo.
    pi_36284928
    Er staat ook niet in de OP dat het om 40+ gaat. Om TRV wat laagdrempeling te houden had het vooral niet verhuisd moeten worden denk ik zo.
      donderdag 23 maart 2006 @ 00:13:29 #140
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_36284983
    Nu denken alle 40+ers dat ze hier niet welkom zijn
    pi_36285063
    jaja, rustig maar, denk aan jullie bloeddruk

ik heb hier een uitleg gegeven: 40+ - Feedback

komt allemaal wel goed
    Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
    pi_36285159
    Ik heb dit topic een tweede jeugd kans gegeven. Hier trok het nauwelijks nog serieuze posts en nauwelijks views. De bagger heb ik grotendeels verwijderd en het topic vervolgens even uitgeleend aan 40+, in de hoop dat er daar meer serieuze reacties zullen komen en die users ook weer mee terug komen naar TRV.
    pi_36285231
    @laffer: Ah uitleg. Das duidelijk.

Ik dacht dat jij en Cynix in het grijs waren?
    pi_36289069
      Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 17:03:36 #145
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_36301876
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 09:45 schreef Jaguarized het volgende:
    Kan Rondreis Westcoast (USA) gemergd worden in Rondreis westcoast amerika ?
    Aanvraag is reeds in behandeling.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:36:57 #146
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_36326677
    Zou Disneyland Parijs gemergd kunnen worden met [Centraal] Disneyland Parijs deel 2 ? Of een slotje na bevestiging...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jaguarized op 24-03-2006 13:57:39 ]
    pi_36333649
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
    Zou Disneyland Parijs gemergd kunnen worden met [Centraal] Disneyland Parijs deel 2 ? Of een slotje na bevestiging...
    Dank. En geregeld

Merge lijkt me in dit geval niet echt op de plaats gezien de specifieke vraag. TS is nu verder verwezen naar het Centrale Topic.
      zondag 26 maart 2006 @ 13:50:14 #148
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_36376106
    pi_36378636
    Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
    (Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
      zondag 26 maart 2006 @ 15:36:05 #150
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_36379112
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef femmeChantal het volgende:
    Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
    (Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
    Dat schiet inderdaad niet op. Ik heb geen idee of je mag pleiten voor een verbod; ik laat dit lekker staan voor als de mods van TRV weer terug zijn van weggeweest

Gegroet, uw vaste invalmod op de achtergrond; ElisaB
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')