quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef saladito het volgende:
Iedereen is weer anders,zo is het nu eenmaal.
Mijn ervaringen,ben zelf nu 69 jaar,mijn vrouw een jaartje jonger.
Veertig jaar terug,ja die zeldzame vakanties hooguit van een week,huisje huren op de Veluwe.
Later,kinderen groter,eerst een tent,daarna een vouwcaravan en ook voor het eerst naar het buitenland.
Een tweede vouwcaravan gekocht,meer moderner,veel plezier aan gehad,naar Frankrijk,Denemarken en Scandinavie.
Kinderen werden ouder,gingen niet meer mee en ja een caravan is toch wat luxer.
Goed een caravan gekocht,ook weer naar Zweden,Frankrijk en zelfs Griekenland,ja hoor echt luxe,ergens aangekomen,je borreltje stond koud.
Alleen een TV antenne ontbrak,wilde ik perse niet,vond ik niet staan,blijf dan thuis.
Dat een jaar of tien volgehouden met die sleurhut achter mijn auto en toen waren we het zat!
Een kleinere auto gekocht,veel zuiniger,weer een tent mert toebehoren,die zelfopblaasbare slaapmatjes er bij,geweldig.
Zo heb je van alles meegemaakt en je grijpt weer terug naar de tent,in ons geval dan.
Wel leuk,je komt ergens op een camping,je wordt bekeken door zij die er al enige weken staan.
Goh,twee 65 plussers en dat in een tentje.Wat zielig!
In vijf minuten staat de tent en hetzelfde aantal minuten om weer op te breken.
Leve de vrijheid!
ik ga graag kamperen en heb een goede job, maar dat is idd persoonlijk. het liefst zet ik hem op in een bos met een riviertje en ga dan overleven. vroeger bijna altijd hotels gehad.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat ik na mn 30e wel een goede job heb en niet meer hoef te vertoeven in een tentje, nu is het wel lekker spannend allemaal , maar dan verwacht ik toch wel meer luxe.
Qua schrijfstijl lijk je decennia jonger! Vet!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef saladito het volgende:
Veertig jaar terug,ja die zeldzame vakanties hooguit van een week,huisje huren op de Veluwe.
Later,kinderen groter,eerst een tent,daarna een vouwcaravan en ook voor het eerst naar het buitenland.
Een tweede vouwcaravan gekocht,meer moderner,veel plezier aan gehad,naar Frankrijk,Denemarken en Scandinavie.
Kinderen werden ouder,gingen niet meer mee en ja een caravan is toch wat luxer.
Goed een caravan gekocht,ook weer naar Zweden,Frankrijk en zelfs Griekenland,ja hoor echt luxe,ergens aangekomen,je borreltje stond koud.
Alleen een TV antenne ontbrak,wilde ik perse niet,vond ik niet staan,blijf dan thuis.
Dat een jaar of tien volgehouden met die sleurhut achter mijn auto en toen waren we het zat!
Een kleinere auto gekocht,veel zuiniger,weer een tent mert toebehoren,die zelfopblaasbare slaapmatjes er bij,geweldig.
Zo heb je van alles meegemaakt en je grijpt weer terug naar de tent,in ons geval dan.
Wel leuk,je komt ergens op een camping,je wordt bekeken door zij die er al enige weken staan.
Goh,twee 65 plussers en dat in een tentje.Wat zielig!
In vijf minuten staat de tent en hetzelfde aantal minuten om weer op te breken.
Leve de vrijheid!
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Qua schrijfstijl lijk je decennia jonger! Vet!
Ik zie ook het verband niet tussen wel of geen geld hebben en in een tentje slapen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga graag kamperen en heb een goede job, maar dat is idd persoonlijk. het liefst zet ik hem op in een bos met een riviertje en ga dan overleven. vroeger bijna altijd hotels gehad.
de insecten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie ook het verband niet tussen wel of geen geld hebben en in een tentje slapen.
In landen met een redelijk klimaat slaap ik juist bij voorkeur in een tentje omdat je dan buiten ligt.
De frisse lucht, de vogeltjes en krekeltjes die je hoort, de geur van buitenlucht, de regendruppels op het tentdoek... heerlijk![]()
Ontzettend stoer dat je fokt!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef saladito het volgende:
Ik heb vroeger (als kind met ouders) vaak gekampeert en heb gewoon een hekel aan insecten. Doe mij maar een lekker echt bed. Ik hoef ook niet te horen wat de buren allemaal in bed doen en bespreken. Aangezien een tent praktisch geen geluid tegenhoud....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja ín de natuurleven insecten, en soms eentje in je tent. oehoe!
ik kampeer dan ook wild. en dan heeft niemand last van geluiden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:33 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik heb vroeger (als kind met ouders) vaak gekampeert en heb gewoon een hekel aan insecten. Doe mij maar een lekker echt bed. Ik hoef ook niet te horen wat de buren allemaal in bed doen en bespreken. Aangezien een tent praktisch geen geluid tegenhoud....
quote:
ja ok... maar dat vuurtje vinden ze weer niet oke op campings... Ik hou het tegenwoordig gewoon lekker bij hotels... en daarbij zie ik mezelf nog niet zo snel kamperen in Afrika, Azie, etc... Amerika dan misschien weer wel, maar om nou in of bij New York te kamperen....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
vuurtje voor je tent en je hebt nergens last van. je kan ook sommige planten gebruiken die insecten afweren.
in steden ga ik uiteraard naar hotels...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef Kresj het volgende:
[..]
ja ok... maar dat vuurtje vinden ze weer niet oke op campings... Ik hou het tegenwoordig gewoon lekker bij hotels... en daarbij zie ik mezelf nog niet zo snel kamperen in Afrika, Azie, etc... Amerika dan misschien weer wel, maar om nou in of bij New York te kamperen....
Laat ik zou vooral naar steden gaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in steden ga ik uiteraard naar hotels...
Ja zo was dat bij mij ook. Toen ik een jong pikje was deed ik alles met de auto. Als 30+er dacht ik opeens hmmm zo'n stukje fietsen is eigenlijk best lekkerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef Asics het volgende:
tegenwoordig ga ik weer op de fiets naar me werk, net zoals ik vroegah op de fiets naar school ging.
Dit klinkt geweldigquote:Op zondag 26 maart 2006 01:05 schreef saladito het volgende:
Solitarias,bedankt voor je compliment en dit jaar 10 september,hoop ik mijn zeventigste verjaardag te vieren in ons tentje ergens onder of boven de Pyreneen.
Met een schapen kaas,fles rode wijn,olijven er bij en ik ben Koning Saladito
Speciaal voor een stukje kaas, Olijven en een flesje wijn een trans-atlantische vlucht?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:05 schreef saladito het volgende:
Solitarias,bedankt voor je compliment en dit jaar 10 september,hoop ik mijn zeventigste verjaardag te vieren in ons tentje ergens onder of boven de Pyreneen.
Met een schapen kaas,fles rode wijn,olijven er bij en ik ben Koning Saladito
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |