Kijk dat scheelt aanzienlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef forzaola het volgende:
Ik wil vanaf denver vliegen naar ny en vanaf ny terug naar NL!
Als je de auto huurt in San Francisco en achterlaat in Denver, houd dan wel rekening met 'drop-off' kosten. Die kunnen oplopen tot honderden dollars.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef forzaola het volgende:
Ik wil vanaf denver vliegen naar ny en vanaf ny terug naar NL!
geen idee, ben nog bezig om allerlei zaken te regelen, tips?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef Dizzee het volgende:
Gaat idd makkelijk. Wat voor auto neem je?
Ik hoor wel eens dat wanneer je vanuit NL een bepaald type auto boekt, ter plekke alleen een grotere (duurdere) versie beschikbaar is. Maar met een beetje onderhandelen zullen ze je die gewoon zonder extra kosten meegeven.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:35 schreef forzaola het volgende:
[..]
geen idee, ben nog bezig om allerlei zaken te regelen, tips?
ZO'n auto regelen hoe kan je dat het best regelen, vanuit NL of daar in de VS?
En je hebt een adres nodig om op het 'groene formuliertje' (dat je in het vliegtuig krijgt en bij de douane inlevert) in te vullen. Dus zorg dat je een hotel/motel of i.d. hebt voor de eerste nacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:48 schreef Net_Loony het volgende:
- als je hotels niet van te voren boekt, boek dan wel het hotel voor de eerste nacht alvast, handig als je erg laat aankomt, dan hoef je niet nog een hotel te zoeken.
Dat kan ik je vrij precies vertellen, voor twee personen:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef dddour het volgende:
leuk reisverslag matthijs, veel nuttige info. wat was jouw budget als ik vragen mag ?
- Tussen SF en Lake Tahoe kan je door Napa Valley rijden, wijnboer bezoeken, bv. Sterling Vinyards, met een kabelbaantje...quote:Dit is de globale reis die ik wil gaan maken.
Iemand nog zaken van vergeet dit plekje niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |