Donequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef Didaja het volgende:
[TK] Ipod Mini 4GB & Nokia 8310
Deze kan dicht![]()
Done.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef SaS21 het volgende:
Deze kan dicht!
[TK] Otazu telefoonsieraad
Slijmbalquote:
link verwijderd.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
*klikspaan!
[TK] Mexx herenschoen zomer maat 46 <- link marktplaats
en de reactie van Tobbes ookquote:

quote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[TK]Een aantal DVD's en een hoop CD's!
Mag op slot, vanwege nieuwe toevoegingen + prijsverlagingen een nieuw topic geopend
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.quote:
Jongen, tyf nou op. In de focking winkel kost ie 12 euro.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.![]()
Ik heb een bod gehad op marktplaats. Dat wil dus niet zeggen dat hij hier dicht kan.![]()
Weer open dus graag.![]()
Dank je wel.
Gast, serieus niemand wil dat ding voor die onredelijke prijs. PUNT.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.![]()
Ik heb een bod gehad op marktplaats. Dat wil dus niet zeggen dat hij hier dicht kan.![]()
Weer open dus graag.![]()
Dank je wel.
denk eens iets aan je taalgebruik. Ik vind het storend.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Jongen, tyf nou op. In de focking winkel kost ie 12 euro.
En dan wil jij dat iemand die kutdvd van je gaat kopen voor 21 euro, terwijl die ook nog 2ehands is?
Mafkees.
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, serieus niemand wil dat ding voor die onredelijke prijs. PUNT.
Ik vind jouw geouwehoer uitermate storend.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
denk eens iets aan je taalgebruik. Ik vind het storend.![]()
Leg me eens uit, waarom zou ik bij jou 9 euro extra betalen voor een 2ehands dvd, terwijl ik 'm in de winkel goedkoper en nieuw kan krijgen?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.![]()
Dan moet je wegblijven uit mijn topic. Fok is groot genoeg.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind jouw geouwehoer uitermate storend.
Ik persoonlijk heb een aardige dvd collectie (ongeveer 300+ dvd's) waarvan er enkele zeer exculsief zijn, ook heb ik geen enkele illigale dvd, ik denk dat ik zo iets wel op z'n waarde kan schatten. Jij verkoopt poep, mijnheer, reinste poep.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |