Thnxquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:59 schreef Tha_Butcha het volgende:
walking disaster, 156 is wel erg kort voor iemand van jou lengte. board moet min. tot je schouders komen.
TS, misschien handig om het soort bindingen te melden, hoe oud ie is en of er nog "pop" in zit (of ie stijf is)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ohja hoe is het gesteld met de randen? Geen grote krassen etc?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:15 schreef alki het volgende:
Zal vanavond een aantal fotos van het bord plaatsen.
Zitten wat gebruikssporen op de bovenkant en onderkant maar geen diepe krassen op de glijkant
Gaat mij vooral om de randen.. die zijn namelijk het belangrijkste. Ik wil er gewoon ff een bevestiging vanquote:
Ja heb het 2 jaar geleden voor de kerst gekregen en gekocht bij intersport in duitsland en toen was de prijs stukken hoger idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Dat is echt een heel gaaf snowboard. Je bent gek dat je die voor dat geld weg doet. Weet je zeker dat het een orginele is? Ik vraag dat omdat er van Crazy Creek ook veel imitatie op de markt is..
Heb je orginele aankoopbon nog met de rode Crazy Creek stempel?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef alki het volgende:
[..]
Ja heb het 2 jaar geleden voor de kerst gekregen en gekocht bij intersport in duitsland en toen was de prijs stukken hoger idd.
Nee denk niet dat ik de bon nog ergens heb.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Heb je orginele aankoopbon nog met de rode Crazy Creek stempel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |