Dat mag niet in V&Aquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef Tobbes het volgende:
doe maar teab
Ik editte helemaal niks. ElisaB is gek aan het wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
RP = RichtPrijs
Toch?
Of loop ik nou in mijn verziekte geest allemaal onzin te verzinnen
Tobbes noemde wél een richtprijs en jij zei van niet.
Kan ook komen omdat hij zijn post heeft geëdit.
Yepsquote:
En dat ookquote:Of loop ik nou in mijn verziekte geest allemaal onzin te verzinnen
En dat vooralquote:Kan ook komen omdat hij zijn post heeft geëdit.
vandaag nog steeds niet ontvangen...quote:
Hmm.. Zullen mn vrienden bij ptt me toch niet weer een geintje geflikt hebben. Als je vrijdag nog niks hebt stuur ik die andere wel op okay?quote:
ik heb nog steeds geen reactie van je Dennisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hmm, vreemd, loopt mijn email weer te kloten.![]()
vandaag ook nog niks....quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hmm.. Zullen mn vrienden bij ptt me toch niet weer een geintje geflikt hebben. Als je vrijdag nog niks hebt stuur ik die andere wel op okay?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] MicroSD / TransFlash geheugenkaartje -minimaal 256 mb- <-- Mag dicht, heb het op Ebay gekocht.
Hmm, nou ik had hem dubbel, vandaar dat ik wilde ruilen. Weet je wat, ik doe nr2 wel in een envelop en dan heb je hem zaterdag.quote:
Geslotenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef turbootje1 het volgende:
[TK] Mio 268 navigatie
mag dicht. is verkocht....
Sorry Stofje; ik zat te slapen; dacht dat het inmiddels voorbij wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef Stofje het volgende:
Waarom is [TK]Eén kaartje Danko Jones @ Tivoli 24-03-06 gesloten? Concert is vanavond pas. Niet dat ik er nog heel veel vertrouwen in heb, maar toch...
Van een willekeurig topic, of heb je een speciale OP in gedachtenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef TeleluvR het volgende:
Kan een modje even de OP aanpassen zodat er instaat: bieden vanaf 70 euro, ipv richtprijs 120 euro.
BVD
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een willekeurig topic, of heb je een speciale OP in gedachten
Ik zou toch zweren dat ik de URL erbij gezet had... maar goed, vroeg dement dan maar!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een willekeurig topic, of heb je een speciale OP in gedachten
Ik had nog niet gekeken, maar je hebt inderdaad gelijk. Ik heb afgeleerd om maar aan te nemen dat ik wel weet hoe het zit, want daarmee kan het ook wel eens hopeloos fout gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
volgens mij het enige topic hier van teleluvr
En ik nog heel goed zoeken of je misschien een linkje in je post verstopt hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik de URL erbij gezet had... maar goed, vroeg dement dan maar!
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
Cool ben ik hèquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je bent lekker vriendelijk bezig ElisaB ([TK] iPod mini 4GB, blauw), ik geef een verkapte tip zodat ijsmeis gratis oordopjes kan bestellen, iemand anders vraagt hoe dat in zijn werk gaat, ik geef zo behulpzaam als ik ben een uitgebreide uitleg, en dan edit jij mijn reactie weg met de botte omschrijving: optieften.![]()
ElisaB![]()
Okay...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool ben ik hè
Je hebt het wellicht gemist, maar we wijzen er al maanden op dat deze manier van 'gratis' gewoon fraude is. De procedure is zo niet bedoeld door Apple en FOK! werkt er dan ook niet aan mee om dit geweldig handige trucje (voel het sarcasme; ik walg echt van mensen die dit soort trucen uithalen en daarmee a) simpelweg jatten en b) het in de toekomst voor anderen verzieken) verder de wereld in te schoppen.
Dus ja, gewoon echt helemaal wegwezen met dit soort shit.
Diegene wellicht wel. Maar dat is hjeel iets anders dan 'jammer dat je je serienummer hebt weggehaald... enz'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat degene die versleten oordopjes had er recht op heeft.
Briljant planquote:Maarja, ik hou mn mond voortaan wel.![]()
Done dear!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef BlueEyed het volgende:
Zou een van de mod's aub de TT van [TR] 256 MB DDR Ram tegen 256 MB SDRAM (133) even willen aanpassen, i.p.v 100/133 enkel 133!
Thnx
Goed geregeldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:58 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] Compleet P IV 1.7Ghz systeem <= gisteren verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |