Donequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef Didaja het volgende:
[TK] Ipod Mini 4GB & Nokia 8310
Deze kan dicht![]()
Done.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef SaS21 het volgende:
Deze kan dicht!
[TK] Otazu telefoonsieraad
Slijmbalquote:
link verwijderd.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
*klikspaan!
[TK] Mexx herenschoen zomer maat 46 <- link marktplaats
en de reactie van Tobbes ookquote:

quote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[TK]Een aantal DVD's en een hoop CD's!
Mag op slot, vanwege nieuwe toevoegingen + prijsverlagingen een nieuw topic geopend
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.quote:
Jongen, tyf nou op. In de focking winkel kost ie 12 euro.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.![]()
Ik heb een bod gehad op marktplaats. Dat wil dus niet zeggen dat hij hier dicht kan.![]()
Weer open dus graag.![]()
Dank je wel.
Gast, serieus niemand wil dat ding voor die onredelijke prijs. PUNT.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit werk al doet op fok, maar misschien ben je nieuw.![]()
Ik heb een bod gehad op marktplaats. Dat wil dus niet zeggen dat hij hier dicht kan.![]()
Weer open dus graag.![]()
Dank je wel.
denk eens iets aan je taalgebruik. Ik vind het storend.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Jongen, tyf nou op. In de focking winkel kost ie 12 euro.
En dan wil jij dat iemand die kutdvd van je gaat kopen voor 21 euro, terwijl die ook nog 2ehands is?
Mafkees.
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, serieus niemand wil dat ding voor die onredelijke prijs. PUNT.
Ik vind jouw geouwehoer uitermate storend.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
denk eens iets aan je taalgebruik. Ik vind het storend.![]()
Leg me eens uit, waarom zou ik bij jou 9 euro extra betalen voor een 2ehands dvd, terwijl ik 'm in de winkel goedkoper en nieuw kan krijgen?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.![]()
Dan moet je wegblijven uit mijn topic. Fok is groot genoeg.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind jouw geouwehoer uitermate storend.
Ik persoonlijk heb een aardige dvd collectie (ongeveer 300+ dvd's) waarvan er enkele zeer exculsief zijn, ook heb ik geen enkele illigale dvd, ik denk dat ik zo iets wel op z'n waarde kan schatten. Jij verkoopt poep, mijnheer, reinste poep.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dan zijn er denk ik nog geen mensen gekomen die dingen op waarde weten te schatten.![]()
Dat probeerde ik in mijn verkooptopic ook al te zeggen. Winkels als de frs hanteren vaak ekstra regels en daarmee is de prijs in de winkel vaak weer hoger helaas.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Leg me eens uit, waarom zou ik bij jou 9 euro extra betalen voor een 2ehands dvd, terwijl ik 'm in de winkel goedkoper en nieuw kan krijgen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Zo, klaar hoor
Ga anders even mailen met elkaar
Zo klaar is het niet helaas. Het topic is nog dicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Zo, klaar hoor
Ga anders even mailen met elkaar
En terecht. If I may say so...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef Bunghole het volgende:
Zo klaar is het niet helaas. Het topic is nog dicht.![]()
Dus jij beweert nu dat de frs doorslaggevend is met betrekking tot de prijzen? Terwijl iemand net beweerde dat het ergens anders nog goedkoper was?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En terecht. If I may say so...
We zijn hier gewend de linkjes van FRS gewoon serieus te nemen. Als jij dat niet kunt - wegens vermeende spyware - dan moet je je maar beter niet in ons wespennest begeven. Ter bescherming van jezelf zeg maar
Nee, dat beweer ik nergens. Wel scherp blijven hequote:Op maandag 27 maart 2006 12:21 schreef Bunghole het volgende:
Dus jij beweert nu dat de frs doorslaggevend is met betrekking tot de prijzen?
Jullie zijn gewend de frs serieus te nemen. Ik dus niet door eerdere ervaringen. wat is daar raar aan?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik nergens. Wel scherp blijven he
Ik zal het dan maar gewoon ff duidelijk zeggen: als jij het dubbele (van de nieuwprijs) vraagt voor een tweedehands DVD, en daarin volhardt met als argument dat FRS spyware op de site heeft, dan kan ik je topic niet schoon houden. En dat ga ik dan dus ook niet proberen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Bunghole het volgende:
Jullie zijn gewend de frs serieus te nemen. Ik dus niet door eerdere ervaringen. wat is daar raar aan?![]()
Dat mag maar ik heb deze dvd dus wel voor 40 euro gekocht een tijd geleden. Dus vind ik mijn vraagprijs niet slecht hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar gewoon ff duidelijk zeggen: als jij het dubbele (van de nieuwprijs) vraagt voor een tweedehands DVD, en daarin volhardt met als argument dat FRS spyware op de site heeft, dan kan ik je topic niet schoon houden. En dat ga ik dan dus ook niet proberen.
Ban-aanvraag over en weer?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling: ik weet niet of het al opgevallen was, maar ik verwijder de discussie over wat nou de prijs is van deze DVD, ruzie over geestelijke vermogens en ban-aanvragen over en weer.
Einde dienstmededeling
En de nieuwprijs is dus inmiddels - helaas voor jou - gedaald. Zoals van heel veel DVD's.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:29 schreef Bunghole het volgende:
Dat mag maar ik heb deze dvd dus wel voor 40 euro gekocht een tijd geleden. Dus vind ik mijn vraagprijs niet slecht hoor.![]()
Noem me geen 'Liesje' zeg; ik heb niet met je geknikkerdquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef Bunghole het volgende:
Maar het zal hier wel zo werken dat als je goed met 'Liesje" kunt er niets aan de hand is en je voorgetrokken word.![]()
User SKV noemde jouw Liesje.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Noem me geen 'Liesje' zeg; ik heb niet met je geknikkerd
En verder ken je me duidelijk niet. Vind degene die 'goed kan' met mij en zelf het gevoel heeft dat hij / zij ooit door mij voorgetrokken isZal je niet lukken...
Ja, en jij bent SKV niet...quote:
Ik vindt dat ik best netjes ben gebleven in mijn topic. Ik heb zelfs de mensen die reageerden gevraagd netjes taalgebruik te doen bezigen. Jij bent ook netjes geweest maar als er geen interesse was had niemand hoeven bieden. Zo makkelijk werkt dat allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Bunghole, ik heb mijn uiterste best gedaan om je topic serieus te nemen. Ik heb het schoongemaakt, netjes tags gezet enz. Maar als je vervolgens zelf met topicverneukende reply's komt gaat het voor mij over. Ow, en marktplaats nog even bekeken, maar kan geen Robocop vinden met een bod van 17,50.
Woei, jij hebt duidelijk nog nooit de wind van voren gekregen van Liesjequote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef Bunghole het volgende:
Kijk en dat bedoel ik dus. Ik quote hem alleen maar en krijg de wind van voren.![]()
Ja lijkt me beter van welquote:Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei, jij hebt duidelijk nog nooit de wind van voren gekregen van Liesje
Maar wat denk je, kunnen we er een eind aan breien?
Hij is fijnquote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Bunghole het volgende:
Ja lijkt me beter van wel![]()
In ieder geval bedankt voor jullie uitleg.![]()
Tsja... ik weet niet of ik er wel iets aan wíl doen. Het staat de verkoper vrij om niet op een bod in te gaan en te wachten op een ander bod. Hoe jammer dat ook voor jullie is.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef minze het volgende:
Ik kan me dood ergeren aan topics als deze:
[TK] 2x Compaq Proliant P3 servers
Hier wordt gewoon omhoog geschopt om een hogere prijs te krijgen terwijl het topic al 3(!) weken loopt. Kan daar niet wat tegen gedaan worden? Het bod van mij en johanmulder is serieus, maar we worden niet serieus genomen.... Die opschopflauwekulpraktijken wordt je zoooo flauw van...
Opgeschoondquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef TeleluvR het volgende:
Van mij mag dit topic leeg, afgezien van de OP. Er wordt alleen maar onzin geblaat, het lijkt wel een slowchat... voegt niks bij voor mijn verkoop...
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Epox 8RDA+ Socket A Moederbord Slotje vergeten
Ik zie dat degene die vooral over de prijs bezig is, ook serieus intresse heeft. Gaat imo niet echt fout in dat topic.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
[TK] Canon IXUS40 digitale camera!
Kan hier het gezeur over de prijs en zo weg aub? Mensen die de policy niet kennen en niks anders beters te doen hebben midden in de nacht kunnen best irritant zijn. Helemaal als ze geen serieuze tegenbod kunnen geven. Post van paarse_paashaas kan wel blijven. Die lijkt echt geinteresseerd te zijn.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zie dat degene die vooral over de prijs bezig is, ook serieus intresse heeft. Gaat imo niet echt fout in dat topic.
Of te wel, deze post heeft betrekking op de regel hierboven. Alleen in deze post, vind ik hem niet bepaald vriendelijk overkomen dat ik zijn bod ook serieus mag nemen. Als jij iets wilt kopen van iemand ga je niet met zo een post openen. Daarna is ie wel inderdaad als een geïnteresseerde wezen postenquote:Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
mijn lieve vriendin ShaoliN took care of itquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:40 schreef Skv het volgende:
Goedkope studieboeken Bedrijfskunde en Economie
Weer zin in een beetje rellen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef Tobbes het volgende:
[TK] dvd film
Lieve ElisaB,
Zou bovenstaand topic open mogen?
Astublieft
Ander keertje; ik heb het nu zo druk johquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef Tobbes het volgende:
[TK] dvd film
Lieve ElisaB,
Zou bovenstaand topic open mogen?
Astublieft
Keihard; zo ben ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[V&A] feedback: Binnen 24 uur antwoord van ElisaB
Wordt dit nou gewoon keihard genegeerd?
Nou goed, compromis. Ik heb de eerste post die je aanhaalt weggehaald omdat user niet te kennen geeft dat ie daadwerkelijk wil kopen. Ik heb ook de post van paarsepaasaars weggehaald, gewoon omdat dat een paardesnikkel is. Maar afwasborstel laat ik netjes staan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[V&A] feedback: Binnen 24 uur antwoord van ElisaB
Wordt dit nou gewoon keihard genegeerd?
Wat ben je toch weer goed voor deze FOK-Wereldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou goed, compromis. Ik heb de eerste post die je aanhaalt weggehaald omdat user niet te kennen geeft dat ie daadwerkelijk wil kopen. Ik heb ook de post van paarsepaasaars weggehaald, gewoon omdat dat een paardesnikkel is. Maar afwasborstel laat ik netjes staan.
Zeg geef eens antwoord op mijn post in het SC topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |