nee het spijt me, dat kan niet en dan zul je die film echt gezien hebben op marktplaats.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef Skv het volgende:
Ik blijf er bij dat dat krot als SE maar 12 euro kost.
BOLquote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef Bunghole het volgende:
[..]
nee het spijt me, dat kan niet en dan zul je die film echt gezien hebben op marktplaats.
de link die je geeft bevat spyware dus daar ga ik niet op klikken. dat is met al die instituten als de frs enzo zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Skv het volgende:
klik.
En nou optyfen.
Anders open ik zelf ook wel een topic waar ik één dvd voor de dubbele nieuwprijs aan ga bieden.
wat jij vind daar veeg ik mijn reet mee af. dat jij niet weet wat de normale prijzen zijn en marktplaats illegale prijsjes bent gewend kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
BOL
De trilogie heb je voor 2 euro meer. Dus ook mijn eerste ingeving is dat je vraagprijs nergens op slaat. Maargoed, mensen zijn altijd vrij om een serieus tegenbod te doen.
Ik zal je een keer grondig in je bek scheitenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Bunghole het volgende:
[..]
de link die je geeft bevat spyware dus daar ga ik niet op klikken. dat is met al die instituten als de frs enzo zo.
Grappigquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Skv het volgende:
Sorry, ik neem terug dat je de goedkoopste SE hebt bij de FRS.
Bij Van Leest kost 'ie 9,99..
Nee ik moet al mijn stelligen verdedigen tegen dommerds die ergens geen verstand van hebben. dat is alles wat ik doe.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Ik begin me hoelanger hoe meer af te vragen hoe serieus ik dit topic moet nemen.Maargoed, schijnbaar heb jezelf weinig behoefte aan het schoonhouden van je topic, dus ik zal iig geen posts meer verwijderen.
Wat is er zo bijzonder aan deze dvd?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Nee ik moet al mijn stelligen verdedigen tegen dommerds die ergens geen verstand van hebben. dat is alles wat ik doe.
Doe ons dan een lol en leg uit wat er anders is aan de jouwe (ten opzichte van die van ¤ 12,00 bij FRS). Ik ben de soepelste van ons allemaal, maar zelfs ik begin me af te vragen wie je voor de gek probeert te houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Bunghole het volgende:
Nee ik moet al mijn stelligen verdedigen tegen dommerds die ergens geen verstand van hebben. dat is alles wat ik doe.
Een site als de frs kun je niet serieus nemen. Er zit spyware op de site en ze hebben allemaal ekstra regels als je in de winkel komt. Maar mensen zijn allemaal illegale prijzen gewend. Daardoor komt het hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ons dan een lol en leg uit wat er anders is aan de jouwe (ten opzichte van die van ¤ 12,00 bij FRS). Ik ben de soepelste van ons allemaal, maar zelfs ik begin me af te vragen wie je voor de gek probeert te houden.
Licht het ff toe, dan hebben we dat weer gehad
Ga dr maar voor.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef Bunghole het volgende:
Op marktplaats inmiddels een bod gehad van 17,50 inclusief de verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |