Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:48 schreef ranja het volgende:
Of Belsen of Bukgeit of beide waren nog niet wakker
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Check even de asterisken bij de OP, stukje Let op!.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef belsen het volgende:
Volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:54 schreef Neleos het volgende:
Johnny Cash toch?
Dan wordt de vraag: WIe staat er volgens belsen in het logo van cafca?quote:
Zul je zien dat ik het altijd fout gedacht heb...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan wordt de vraag: WIe staat er volgens belsen in het logo van cafca?
Indeed!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:47 schreef Neleos het volgende:
Allo![]()
Had het punt eigenlijk niet voor Cafca moeten zijn?
Klinkt erg plausibel, toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
billy bragg?
Warm.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef Neleos het volgende:
Opgezwolle
checkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik het altijd fout gedacht heb...
Soort van vervolgvraagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Z het volgende:
Willy DeVille?
wat hij zegt..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef bartrid het volgende:
yep dat klopt......
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is jouw makke
oh, enne, dit was natuurlijk absoluut geen soort van vervolgvraag
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gluecifer
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef cafca het volgende:
Hm, ik had Matchbox 20 verwacht als vervolgvraag...
helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef schaap001 het volgende:
boysetsfire, gok ik gewoon
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef cafca het volgende:
Of ze waren gewoon een maandje te laat voor lowlands.....
Dus het zijn geen Bees, ook geen Cows, maar wel beesten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat op de foto eigenlijk de verkeerde beesten worden afgebeeld
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Dus het zijn geen Bees, ook geen Cows, maar wel beesten?
Nee, da's de Bending Goatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Z het volgende:
Maar die is in z'n eentje dacht ik ...?
Z+1quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Z het volgende:
The Mountain Goats?
Nee!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef Z het volgende:
Ik plaats eigenlijk alleen maar plaatjes, dat slaat ook nergens op, zullen we volgende week alleen maar bio's plaatsen?
quote:While a rotating cast of instrumentalists find loose assembly under the:) name, the partnership of ... and ... is at the heart of the some of the most complex, postmodern indie pop happening on the West Coast.
Opvallend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
satan is in my ass van evil superstars ?
Die heb ik even op moeten zoeken. Je zit wel ongeveer in de goede periode. Niet Alanis Morisette dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef schaap001 het volgende:
Sarah Bernhardt ofzo ?
Ik dacht aan Sandra Bernhardtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef schaap001 het volgende:
Sarah Bernhardt ofzo ?
Nee, daarvoor nog. Ze is een opera-zangeresquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
Vera Lynn?
Ik loop je maar een beetje te pesetn ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef jerver73 het volgende:
pfff ja weet ik veel... ik moet toch wat af en toe...
Nee, de gezochte zangeres stond er vooral om bekend dat ze helemaal niet kan zingen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dame Joan Sutherland?
De Zangeres zonder Stem?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, de gezochte zangeres stond er vooral om bekend dat ze helemaal niet kan zingen.![]()
Ze had wel een stem, het klonk alleen allemaal niet zo mooi.quote:
quote:From her recordings, it is apparent thathad little sense of pitch and rhythm and was barely capable of sustaining a note. Her accompanist can be heard making adjustments to compensate for her tempo variations and rhythmic mistakes. Nonetheless, she became tremendously popular in her unconventional way. Her audiences apparently loved her for the amusement she provided rather than her musical ability. Critics often described her work in a backhanded way that may have served to pique public curiosity.
Despite her patent lack of ability,was firmly convinced of her greatness. She compared herself favourably to the renowned sopranos Frieda Hempel and Luisa Tetrazzini, and dismissed the laughter which often came from the audience during her performances as coming from her rivals consumed by "professional jealousy". She was aware of her critics, however, saying "People may say I can't sing, but no one can ever say I didn't sing."
Juistquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef Neleos het volgende:
Daar staat ook een geluidsfragment.
quote:Along with the Raincoats and Liliput,are one of the most significant female punk rock bands of the late '70s. Not only did they bravely (or foolishly, you be the judge) leap into the fray with little, if any, musical ability (on their debut tour with the Clash, Mick Jones used to tune their guitars for them), but through sheer emotion and desire created some great music.
Scrutinizer +1quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
The Slits?
ik ken ze eigenlijk ook alleen maar door een nogal opvallende foto in een popencyclopediequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef bartrid het volgende:
voor wulpse woensdag post ik nog wel eens een foto van hun debuutalbum
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
iemand hier gisteren De Wereld Draait Door gekeken?![]()
Tegenwoordig zonder snorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
paul elstak ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef DaisyDuke het volgende:
DJ Gizmo?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
how you remind me van nickelback ?
Nee, song uit 1991.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef jerver73 het volgende:
deuntje van jimmie hendrix?
quote:Just because you’re paranoid
Don’t mean they’re not after you
Van dat album ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:20 schreef jerver73 het volgende:
nirvana - nevermind
Juust.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef jerver73 het volgende:
nirvana - territorial pissings
Noppe, en eerder gezien is goed mogelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mirwais ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt een tikkie op Ludovic Navarre.
Maakt het gemis weer een beetje goed he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
The Cats toch?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:00 schreef Gambolputty het volgende:
Eels?
dat dacht ik ook, maar niet dus...quote:
Aan elkaar.... maar oke... Ranja+1quote:
Dan is ze wel heeeeeeel erg goed opgeknapt...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef jerver73 het volgende:
dacht eerst dat het cher was maar dat zal wel niet he
Ach, gewoon een woordje maken en kijken wat je overhoudt. Als dat nog enigzins zinnig lijkt gewoon gokkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef bartrid het volgende:
anagrammen zie ik eigenlijk nooit...
Hangt van de wij afquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
is het een band die wij ook kennen of moeten we dan wachten tot Bukgeit of GLO zich meldt?
Even voor de duidelijkheid, maar de bands die jij vaak vraagt zijn al niet veel bekender, hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
is het een band die wij ook kennen of moeten we dan wachten tot Bukgeit of GLO zich meldt?
Ook dat hangt van de wij afquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, maar de bands die jij vaak vraagt zijn al niet veel bekender, hoor..
Mwah ik heb toch niet echt vaak dat niemand de naam kent. Toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, maar de bands die jij vaak vraagt zijn al niet veel bekender, hoor..
Eenschquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef ranja het volgende:
Afgezien van Shine down
Tja, bij degene die ik vraag kent ook vaak wel 1 iemand de naam. Of misschien wel meer dan 1 iemand. Maar kennen en herkennen zijn verschillende dingen.
En als net niemand de naam kent van degene die op dat moment online zijn kun je 2 dingen doen: naar binnen lepelen of wachten tot er iemand komt die het weet. Dat laatste verschillen wij het meest in
Bedoel je nu mij of Ranja?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je valt nog niet in de categorie "er stond een naam op pitchfork waar ik ook nog nooit iets van gehoord heb, maar laat ik 'm maar vragen", maar af en toe..
ik hou uiteraard ban een brede vraagstelling, maar dan van iedereen uit en niet dat je al van tevoren bij iemand weet dat je het antwoord niet weet, omdat ze eigenlijk altijd artiesten uit 'hun' genre vragen, omdat ze vinden dat dat te weinig gevraagd wordt.
Dat geldt natuurlijk voor veel meer mensen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik hou uiteraard van een brede vraagstelling, maar dan van iedereen uit en niet dat je al van tevoren bij iemand weet dat je het antwoord niet weet, omdat ze eigenlijk altijd artiesten uit 'hun' genre vragen, omdat ze vinden dat dat te weinig gevraagd wordt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef jerver73 het volgende:
tsja..... soms hoop ik op wat meer... "popquiz achtige "vragen ,,... maar goed die weet ik dan ook niet dus op zich ....
Hij was in 1e instantie aan jou gericht..maar hij gaat voor velen op, hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bedoel je nu mij of Ranja?
Overigens doe ik altijd vragen wat op dat moment in mij opkomt, dus dat kan retemakkelijk zijn of niet... vrij divers denk ik zo... Iets meer indie-gericht dat wel... maar daar hebben wel meer mensen last, dat ze uit hun 'eigen' genre veel vragen![]()
De popquiz op tv? De nationale popquiz waar newbie, bukgeit, belsen en ik aan mee hebben gedaan (in 2 teams overigens) bestaan voor 90% uit geluidsfragmenten, dat is hier toch wat lastiger... en die op tv, ach. Daar zit vaak geen uitdaging in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef jerver73 het volgende:
tsja..... soms hoop ik op wat meer... "popquiz achtige "vragen ,,... maar goed die weet ik dan ook niet dus op zich ....
Mwah ik vind persoonlijk niet dat ie voor mij opgaat.... van alle vragen die ik gesteld heb, is misschien 1% die categorie die jij bedoeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was in 1e instantie aan jou gericht..maar hij gaat voor velen op, hoor..
Probleem met geluidsfragmenten is dat niet iedereen ze kan afspelen. Overdag sowieso niet als je zoals ik op 't werk zit (en scholen en bibliotheken wil ook niet helpen gok ik), 's avonds en in het weekend lukt het bij de meesten wel denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef jerver73 het volgende:
ja de popquiz waar ik aan mee doe is (plaatselijk) is idd ook vooral geluidsfragmenten .... ach ik wil wel eens een ronde maken hoor...
Mensen als Grobbel, DD en Z kennen die zeker weten! In elk geval Mountain Goats. Ik ken die band zelf door het indie-topic.....Dus zo onbekend zijn die nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, ik noem nu al Shinedown en Mountain Goats..
wil iedereen die die daar een CD of zelfs maar een Mp3 van heeft nu opstaan?
Als je wat vaker in mijn damesbandjes topic kijkt komen sommige van mijn vragen je ook bekender voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
Ik ken die band zelf door het indie-topic.....Dus zo onbekend zijn die nu ook weer niet.
Zo zijn er idd ook vaak metaltopics en de vragen van ranja hebben vaak ook in de top 40/ hebben in zijn topic gestaan, maar ik vind niet dat het een topic-check quiz moet zijn..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen als Grobbel, DD en Z kennen die zeker weten! In elk geval Mountain Goats. Ik ken die band zelf door het indie-topic.....Dus zo onbekend zijn die nu ook weer niet.
Eens... daarom kan het geven van hints ook cruciaal zijn voor de voortgang... het mag toch bekend zijn dat ik daar over het algemeen gul mee ben... dit in tegenstelling tot Ranja trouwensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo zijn er idd ook vaak metaltopics en de vragen van ranja hebben vaak ook in de top 40/ hebben in zijn topic gestaan, maar ik vind niet dat het een topic-check quiz moet zijn..
een tijd geleden had je een hele periode dat je vragen kreeg waar na een hele rits foute antwoorden de vraagsteller antwoordde "het wachten ids op Daisy" (bij voorbeeld dus) en dat vind ik wat te ver gaan..het werd rtoen een beetje een 1-2-tje quiz..
zie OP bij Let op!quote:
er staat al een 2e fotoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
inmiddels is het aantal posts sinds de 1e foto anders aardig opgelopen Ranja
ook na die 2e foto al een aantal posts...quote:
nope, maar je hebt natuurlijk een reputatie... en aangezien ik overdag helemaal niet meer kan fokken.... moet ik dus nu mijn puntjes halen anders duikel ik zo de top 10 uit...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef ranja het volgende:
nog geen 15 minutenmoet het perse zo snel?
hehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
inmiddels is het aantal posts sinds de 1e foto anders aardig opgelopen Ranja
nee, maar toen ik nog op mijn werk kon fokken, kon het soms niet anders.... zo zal dat bij anderen met name overdag ook wel zo zijn en sommigen hebben natuurlijk kids/partner die ook wat dat betreft het tempo kunnen bedervenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
hehe
ik ben meestal in korte periodes op het forum, dus heb daarom graag wel wat info over de vraag in die tijd..
wat ik trouwens veeel irritanter vind, zijn mensen die een vraag goed beantwoorden en daarna minstens een half uur offline zijn voordat er een nieuwe vraag komt..of sta ik daar alleen in?
verstandig!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef jerver73 het volgende:
nee daar staat je niet alleen in... maar ik kom net kijken dus ik hou me rusitg ..
Ik ook niet hoor..ben ik ben dan weer zo'n halfzachte die als 'ie voelt aankomen dat een nieuwe vraag er niet inzit, 'ie ook geen goed antwoord geeft...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef ranja het volgende:
Niet iedereen heeft een voorraad vragen klaarliggen
het zou idd een stuk soepeler loper zonder de Googlersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef ranja het volgende:
Ja, of er moeten plaatjes gezocht en eventueel bewerkt worden. Soms een fragmentje opgenomen worden. Of er komt gewoon ineens iemand aan je bureau staan en die blijft dan ook maar staan...
M2M?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Jij stelt meestal een vervolgvraag. M2 trouwens.
Dara hou ik dan weer niet van. Kans van ongeveer 75% dat de vorige vraagsteller de vervolgvraag pakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Jij stelt meestal een vervolgvraag. M2 trouwens.
Niet mee eens. Vaak referentie aan een woord, maar heel ander genre.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dara hou ik dan weer niet van. Kans van ongeveer 75% dat de vorige vraagsteller de vervolgvraag pakt.
[afbeelding]
dat zit dan in die 25%quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet mee eens. Vaak referentie aan een woord, maar heel ander genre.
ja ze komt me ook steeds bekender voor .. alsof ik er al 2 keer eerder heb gezien zeg maarquote:De foto's worden wel fraaier
Als ik geen of weinig tijd heb doe ik vaak een opsomming. Maar ja, soms vinden anderen dat ik te weinig tijd had om een plaatje op google te vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet hoor..ben ik ben dan weer zo'n halfzachte die als 'ie voelt aankomen dat een nieuwe vraag er niet inzit, 'ie ook geen goed antwoord geeft...![]()
Ik ken je niet zo goed maar grote kans dat je haar veel vaker dan 2x gezien hebtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef jerver73 het volgende:
ja ze komt me ook steeds bekender voor .. alsof ik er al 2 keer eerder heb gezien zeg maar
maar waarvan? je hoeft alleen maar een bandnaam te noemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik herken de gezochte dame wel degelijk...
3x?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken je niet zo goed maar grote kans dat je haar veel vaker dan 2x gezien hebt
Ook jij hebt haar waarschijnlijk wel vaker dan 3x gezienquote:
dat was ik al aan het doen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet meer tegen de spanning..
even een paar biertjes drinken
Dat weet ik dus niet. Heb ik er een cd van denk je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
maar waarvan? je hoeft alleen maar een bandnaam te noemen
camping 3..... verder sluit ik mij graag bij de vorige spreker aanquote:Ik kan niet meer tegen de spanning..
even een paar biertjes drinken
Goed zo! Hoeveel pagina's zou deze vraag nog in beslag nemen in het nieuwe topic?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
En zo keuvelen we lekker naar deel 648. Het staat reeds klaar
Het zal geen nieuw record wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:43 schreef peaceman het volgende:
Goed zo! Hoeveel pagina's zou deze vraag nog in beslag nemen in het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |