Zo zijn er idd ook vaak metaltopics en de vragen van ranja hebben vaak ook in de top 40/ hebben in zijn topic gestaan, maar ik vind niet dat het een topic-check quiz moet zijn..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen als Grobbel, DD en Z kennen die zeker weten! In elk geval Mountain Goats. Ik ken die band zelf door het indie-topic.....Dus zo onbekend zijn die nu ook weer niet.
Eens... daarom kan het geven van hints ook cruciaal zijn voor de voortgang... het mag toch bekend zijn dat ik daar over het algemeen gul mee ben... dit in tegenstelling tot Ranja trouwensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo zijn er idd ook vaak metaltopics en de vragen van ranja hebben vaak ook in de top 40/ hebben in zijn topic gestaan, maar ik vind niet dat het een topic-check quiz moet zijn..
een tijd geleden had je een hele periode dat je vragen kreeg waar na een hele rits foute antwoorden de vraagsteller antwoordde "het wachten ids op Daisy" (bij voorbeeld dus) en dat vind ik wat te ver gaan..het werd rtoen een beetje een 1-2-tje quiz..
zie OP bij Let op!quote:
er staat al een 2e fotoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
inmiddels is het aantal posts sinds de 1e foto anders aardig opgelopen Ranja
ook na die 2e foto al een aantal posts...quote:
nope, maar je hebt natuurlijk een reputatie... en aangezien ik overdag helemaal niet meer kan fokken.... moet ik dus nu mijn puntjes halen anders duikel ik zo de top 10 uit...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef ranja het volgende:
nog geen 15 minutenmoet het perse zo snel?
hehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
inmiddels is het aantal posts sinds de 1e foto anders aardig opgelopen Ranja
nee, maar toen ik nog op mijn werk kon fokken, kon het soms niet anders.... zo zal dat bij anderen met name overdag ook wel zo zijn en sommigen hebben natuurlijk kids/partner die ook wat dat betreft het tempo kunnen bedervenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
hehe
ik ben meestal in korte periodes op het forum, dus heb daarom graag wel wat info over de vraag in die tijd..
wat ik trouwens veeel irritanter vind, zijn mensen die een vraag goed beantwoorden en daarna minstens een half uur offline zijn voordat er een nieuwe vraag komt..of sta ik daar alleen in?
verstandig!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef jerver73 het volgende:
nee daar staat je niet alleen in... maar ik kom net kijken dus ik hou me rusitg ..
Ik ook niet hoor..ben ik ben dan weer zo'n halfzachte die als 'ie voelt aankomen dat een nieuwe vraag er niet inzit, 'ie ook geen goed antwoord geeft...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef ranja het volgende:
Niet iedereen heeft een voorraad vragen klaarliggen
het zou idd een stuk soepeler loper zonder de Googlersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef ranja het volgende:
Ja, of er moeten plaatjes gezocht en eventueel bewerkt worden. Soms een fragmentje opgenomen worden. Of er komt gewoon ineens iemand aan je bureau staan en die blijft dan ook maar staan...
M2M?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Jij stelt meestal een vervolgvraag. M2 trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |