Dara hou ik dan weer niet van. Kans van ongeveer 75% dat de vorige vraagsteller de vervolgvraag pakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Jij stelt meestal een vervolgvraag. M2 trouwens.
Niet mee eens. Vaak referentie aan een woord, maar heel ander genre.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dara hou ik dan weer niet van. Kans van ongeveer 75% dat de vorige vraagsteller de vervolgvraag pakt.
[afbeelding]
dat zit dan in die 25%quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet mee eens. Vaak referentie aan een woord, maar heel ander genre.
ja ze komt me ook steeds bekender voor .. alsof ik er al 2 keer eerder heb gezien zeg maarquote:De foto's worden wel fraaier
Als ik geen of weinig tijd heb doe ik vaak een opsomming. Maar ja, soms vinden anderen dat ik te weinig tijd had om een plaatje op google te vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet hoor..ben ik ben dan weer zo'n halfzachte die als 'ie voelt aankomen dat een nieuwe vraag er niet inzit, 'ie ook geen goed antwoord geeft...![]()
Ik ken je niet zo goed maar grote kans dat je haar veel vaker dan 2x gezien hebtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef jerver73 het volgende:
ja ze komt me ook steeds bekender voor .. alsof ik er al 2 keer eerder heb gezien zeg maar
maar waarvan? je hoeft alleen maar een bandnaam te noemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik herken de gezochte dame wel degelijk...
3x?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken je niet zo goed maar grote kans dat je haar veel vaker dan 2x gezien hebt
Ook jij hebt haar waarschijnlijk wel vaker dan 3x gezienquote:
dat was ik al aan het doen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan niet meer tegen de spanning..
even een paar biertjes drinken
Dat weet ik dus niet. Heb ik er een cd van denk je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
maar waarvan? je hoeft alleen maar een bandnaam te noemen
camping 3..... verder sluit ik mij graag bij de vorige spreker aanquote:Ik kan niet meer tegen de spanning..
even een paar biertjes drinken
Goed zo! Hoeveel pagina's zou deze vraag nog in beslag nemen in het nieuwe topic?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
En zo keuvelen we lekker naar deel 648. Het staat reeds klaar
Het zal geen nieuw record wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:43 schreef peaceman het volgende:
Goed zo! Hoeveel pagina's zou deze vraag nog in beslag nemen in het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |