quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef mister_dog het volgende:
weet iemand wat reviseren ongeveer kost, gewoon hele scooter?
zo iets dacht ik ook...vandaag niet zo blijgeworden toen ik de km teller zag, ik wist dat er met de kmstand gekloot was maar er staan krasjes op de teller beginnend bij de 2 van de en de 3 dus dat zou betekenen dat ie rond de 23500 duzen km heeft gelopen en toen is terug gedraaid en nu al weer ± 1000km der op heeft zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
hoe hard gaat je scooter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijden![]()
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:15 schreef XoReP het volgende:
[..]
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.
Op www.xornet.nl/forum kun je trouwens ook terecht voor vragen
ik zie geen 14.gif in de op staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Scooters![]()
Zie de op
Ik ga 95 ofzo op de teller
als ze je pakken ben je niet zo dood maar als je op je bek gaat ben je tot op het bot open geschaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?![]()
Ja ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik zie geen 14.gif in de op staan
Inleveren, dikke boete bepalald door justitie, en of je um terug krijgt.. ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
leertouwer soest, www.leertouwer.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
En waar kan je die dax en pbr brommers kopen?
love it!! tzrquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef 14.gif het volgende:
Hmmm, ze hebben die oude lijst weer gepakt... ik was modwire![]()
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vondquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak in dit topic...![]()
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
nee dat was een discussie over wat handiger is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoor![]()
Nee, dat doe ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef C2C het volgende:
[..]
nee dat was een discussie over wat handiger is.
je moet zelf ook wel toegeven dat een scooter makkelijker rijd dan een schakel.
alleen schakel is veel cooler
Meldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |