Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Je bent een spontane, leuke vrouw, maar om de een of andere reden heb je de man van je leven nog niet ontmoet? En je zou het leuk vinden om met een gezellige man kennis te maken? Dan is dit je kans! In het programma Schoondochter gezocht zoeken tien lieve, vrijgezelle mannen die nog bij hun ouders wonen een vrouw.
In de eerste uitzending heb zij zich voorgesteld. Ook heb je kennis kunnen maken met hun ouders. En nu wachten ze met spanning op de reacties die ze gaan binnenkrijgen. Dus heeft een van de mannen je interesse gewekt, en zou je wel eens nader kennis willen maken? Vul dan snel het inschrijfformulier in en stuur het op. Wie weet heb je binnenkort je eerste afspraak!
Heb je de uitzending gemist? Maandag 20 februari is er een herhaling van aflevering 1 om 16:30 op Nederland 2. Je kunt 'm ook op deze pagina bekijken. Ook kun je hier de biografieën van de mannen lezen. De eerstvolgende uitzending is op 2 maart om 20.30 uur op Nederland 2. Dan zien we hoeveel reacties de mannen hebben gehad naar aanleiding van hun oproep. De deelnemers hebben dan samen met hun ouders de brieven en mailtjes zorgvuldig doorgenomen.
Presentatrice Natasja Froger volgt in iedere aflevering één kandidaat en zijn moeder of vader die samen een lastige keuze moeten maken: wie is de favoriete schoondochter? Ze krijgen dames over de vloer, maken kennis met de potentiële schoondochters en uiteindelijk blijven er twee vrouwen over die een nachtje mogen blijven logeren in het ouderlijk huis. De ochtend erop moet dan bij het ontbijt de beslissing vallen...
Nee heb gewoon maar wat gescreendquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef super-muffin het volgende:
geen screens van zn trekker dekbek?
Met het oog op de toekomst he, goed voor de boerderij!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef flyin-hawk het volgende:
toen kwam die suffe moeder er ff tussendoor en zij raadde die domme griet aan![]()
Zonde dat hij haar niet koos, maar ik denk dat z'n moeder hem heeft bedreigd dat hij die ipie moest nemenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef snellejelle het volgende:
die vent had de grootste tieten van allen
en wat bezielde dat nog-best-normale-meisje van 17 in hemelsnaam
Hij vond het "erg buitenlands"quote:
is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef GizartFRL het volgende:
Voor de fans van Iepie, ze woont hier in ons dorp.
Je kan overdrijvenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef Stansfield het volgende:
Één van de beste programma's van 2006.
En wie moet je dan toch uitzoeken (OMFG)quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo dit deel maak ik even want ik heb screenshots
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bel haar maar even: 0512-33**** edit: GEEN TELEFOONNUMMERSquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden?
Ja, voor zover ik heb gehoord zijn ze nog samenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden? is het wat geworden?
Het is gewoon een boer zoekt vrouw rip off. Wat het niet minder leuk maakt. Ik vind dat ze het nog wel netjes in beeld brengen. Die huilende met die stierennek een shot van veraf. Ze zouden het veel erger kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:38 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vraag me echt af wat de intenties van de TROS geweest zijn met dit programma; ze hadden toch ook wel kunnen voorzien dat dit leedvermaak zou wordenen om het opzettelijk met dat doel uit te zenden zijn ze eigenlijk veel te braaf voor.
Het grote verschil met maxim en jan willem is dat maxim getrouwd was maar zijn vrouw viel toch op vrouwen en daardoor is hij weer thuis komen wonen. Die jan willen en ook die gast uit de 1e uitzending wonen al hun hele leven bij hun moeder en hebben nog nooit een vriendin gehad ofzo dat is toch een heel groot verschil ik hoe je je een avondje vermaakt met 2 vrouwen op de bank. En dan vraag je dus niet heb je nog hobby'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef eva_mara het volgende:
Wat die Emma daartussen moest? Wat bezielt vrouwen om op zo'n vent te reageren? Dat wordt een leven lang aardappels en friet eten, 's avonds stilzwijgend voor de tv en als uitje van het jaar naar een schuurfeest (zwijgend langs de kant staan) verschrikkelijk wat een nachtmerrie. Dan vond ik die Maxim en Jeroen uit de vorige afleveringen een heel stuk normaler.
Een gouden kikker?? Je moet het even uploaden bij een ander. tinypic.com bv.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef kalinho het volgende:
[[url=http://img223.imageshack.us/img223/8875/dfasdfa3vp.th.jpg]afbeelding][/URL]
die kalelnder bij Emma![]()
Die was me ook opgevallen! Paardenmeisje Emma had wel een hele stoute kalender...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef kalinho het volgende:
[[url=http://img223.imageshack.us/img223/8875/dfasdfa3vp.th.jpg]afbeelding][/URL]
die kalelnder bij Emma![]()
Die gast uit de eerste aflevering was allesbehalve normaal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef eva_mara het volgende:
Wat die Emma daartussen moest? Wat bezielt vrouwen om op zo'n vent te reageren? Dat wordt een leven lang aardappels en friet eten, 's avonds stilzwijgend voor de tv en als uitje van het jaar naar een schuurfeest (zwijgend langs de kant staan) verschrikkelijk wat een nachtmerrie. Dan vond ik die Maxim en Jeroen uit de vorige afleveringen een heel stuk normaler.
Dit was de 3e aflevering die van Maxim was de 2e en die gast uit de eerste aflevering woonde ook al 27 jaar bij zijn moeder zonder ooit een vriendinnetje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die gast uit de eerste aflevering was allesbehalve normaal!
Het antwoord was ook schokkend! Kaarten maken....Dat doet mijn oma ook!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef Stansfield het volgende:
En dan vraag je dus niet heb je nog hobby's![]()
en borduren, dat deed ze ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:34 schreef Serendips het volgende:
[..]
Het antwoord was ook schokkend! Kaarten maken....Dat doet mijn oma ook!
Nou, vergeleken met Willem-Jan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die gast uit de eerste aflevering was allesbehalve normaal!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef Stansfield het volgende:
Of de hobby's van die linda dan. 1 keer in de 2 weken wandelen op zaterdag met de wandelclub.
Die Francisca gister ook. Toen die gast vroeg of ze weleens uitging antwoordde ze geloof ik dat ze wekelijks naar de volleybalvereniging ging om de wedstrijden te volgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef Stansfield het volgende:
Of de hobby's van die linda dan. 1 keer in de 2 weken wandelen op zaterdag met de wandelclub.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Een gouden kikker?? Je moet het even uploaden bij een ander. tinypic.com bv.
Ja, maar die Willem Jan mag wel gewoon met die Ipie naar bed!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:47 schreef OllieA het volgende:
Als ik morgen onder tram kom en ik wordt bloedend afgevoerd met benen die net boven mijn knieën eindigen , dan zal ik juichend roepen:
"Zo erg is dit niet. Ik had ook Willem Jan in Maurik kunnen zijn. Dan zou ik me moeten volstoppen met gefrituurde schnitzels en patat, en daarna moeten handkarren onder mijn trekkerdekbed.
En mijn moeder zou tegen me zeggen: 'Ipie, dat is een goede vrouw voor jouw toekomst, Willem Jan! Vergeet die wilde Emma. Ze heeft een vlotte babbel, maar er zit wat te veel leven in'.
Dus zo erg is het niet, dat ik net onder de tram ben gekomen."
't Is een hele mond vol, maar ik zou het roepen.
www.tros.nl/schoondochtergezochtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef Danzig het volgende:
Ik heb de laatste aflevering met Willem Jan gezien, werkelijk briljant. Weet iemand of je ook ergens de eerdere afleveringen kan bekijken?
quote:Je bent een spontane, leuke vrouw, maar om de een of andere reden heb je de man van je leven nog niet ontmoet? En je zou het leuk vinden om met een gezellige man kennis te maken? Dan is dit je kans! In het programma Schoondochter gezocht zoeken tien lieve, vrijgezelle mannen die nog bij hun ouders wonen een vrouw
Brenda is de minst erge. Colinda is echt ranzigquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Brenda wel een leuk wijffie voor hem. Colinda![]()
Beetje simpel figuur, maar stukken minder grappig als die bolle vorige week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Rene valt me nog mee, dat is nog wel een normale kerel
Wel een toffe peer volegns mij
Anders zou het een sneu figuur zijn zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef Silenus het volgende:
Nou, Brenda gaat het zeker wel worden! Kan niet mis!
Ze rijdt ook Volkswagen, dus het kan makkelijk!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Suzanne moet het nog eens in Duitsland proberen.
Mij aan een gehandicapte depri duitse slagerzangeres.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Hexagon het volgende:
Suzanne doet me denken aan die wanhopige huishuidster uit Mijn dochter & ik
De uitzending is een montage, het duurt niet echt een uurtje hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef jmac het volgende:
Die mensen worden echt kansloos snel verliefd...
Nee, maar wel een paar dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De uitzending is een montage, het duurt niet echt een uurtje hoor.
Da's waar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, maar wel een paar dagenVind ik ook vrij snel, want in elke epi vertellen ze zowat allemaal dat ze 'de persoon' wel leuk vinden...
kan 'ie beter naar ned3 zembla gaan. Jeugd en zedenpolitiequote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
WTF, hij heeft affiniteit met kleine kinderen?!
Liever nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef Silenus het volgende:
Er gaat flink geketst worden vanavond!! Als de camera's daar maar bij zijn!
Lachen juist. Hoe kansloos ben je als je je moeder inschakeld ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Jeetje wat komt die moeder nou weer doen nu ze in bed liggen!!? Ik snap dat het programma Schoondochter Gzocht heet maar die bemoeienis van de schoonmoeder is absoluut niet goed vind ik.
In het Duits?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef Uiruru het volgende:
die Susan werkt bij de gemeente weert... Kreeg ik meteen een aanvaring mee toen ik er werkte.
Haha prachtig, Ipie was voor de eerste keer in de grote stadquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef gimme.shelter het volgende:
Het enge is..die mensen hebben wel allemaal stemrecht!!
En er staat gewoon Koekenbier op zijn rug...
Nou ja, erger dan vorige week met Willem Jan en Ipie kan het niet meer worden!
Prachtprogramma!
ik zag het van de week voor het eerstquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Het viel vandaag, jammer genoeg, nog wel een beetje mee..... Volgende week graag weer heel erg!!
Volgens mij Gerholtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Stansfield het volgende:
Wie weet ook alweer wie er donderdag komt? Ik had wel het voorstukje gezien vorige week maar ben de naam kwijt. Het is mark, kees of gerholt dat weet ik wel maar niet meer precies welke van die 3 die best op elkaar lijken.
beetje voorbarige conclusie, misschien zijn het wel orale top artiesten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef Silenus het volgende:
Het zijn er maar drie, maar wel alledrie kansloos.
Er waren er wel 2 op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gutteguttegut, uitwisselen van verjaardagsdata... Pfff...
en dan ook nog voor Feyenoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Silenus het volgende:
Stephanie verneukt het redelijk hard voor zichzelf.
Dat vind ik ook één van de meest ongemakkelijke dingen van dit programma, ze zitten bijna te onderhandelen over de voorwaarden voor een relatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef jmac het volgende:
"Ga daar maar zitten..." , Net alsof ze een sollicitante is.
en nummer 3 begint over kinderen en een langere relatiequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hij gaat voor nummer drie denk ik.
De eerste heeft teveel negatieve punten, de tweede woont met name te ver en wil niet verhuizen.
Hij woont nog thuis.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ben je 30 ofzo ga je nog serieus bij je moeder om advies vragen over welk meisje je het leukst vind
Daar komt het in de praktijk ook wel op neer.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Grimm het volgende:
"Hij mishandelde mij en mijn huisdier"
haha wat in godsnaam...
nu ben ik nieuwsgierig naar het huisdier.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Grimm het volgende:
"Hij mishandelde mij en mijn huisdier"
haha wat in godsnaam...
Arme goudvisquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig naar het huisdier.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig naar het huisdier.
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
Komt er iemand binnen geen hallo gen welkoms kusje nee gewoon niet op kijken en vragen hoe een magnetron werkt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
Komt er iemand binnen geen hallo gen welkoms kusje nee gewoon niet op kijken en vragen hoe een magnetron werkt
Zelfde hobby als Richard Gere.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:02 schreef MissX het volgende:
wat was er met de 3e
Nu je het zegtquote:
Die hond verdwijnt straks in de kookpot.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die met die rode trui is echt zo'n stalker-in-spé..
eensch, dit gaat te verquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen dit soort mensen niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen...![]()
"Hij heeft me geestelijk mishandeld!"quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die hond verdwijnt straks in de kookpot.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Grimm het volgende:
Dat ene meisje gaat volgens mij achten 'm aan zitten als hij niet voor haar kiest haha
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die met die rode trui is echt zo'n stalker-in-spé..
Ik vind in dit geval het woord "goeie" niet echt van toepassing...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Grimm het volgende:
Gellukig kiest hij wel de goeie
Totaal niet, mishandeld, huisdier mishandeld, getrouwd geweest, nu al kinderen willen, pas 24, helemaal uit Zeeland, en dan vergeet ik er nog flink wat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
[..]
eensch, dit gaat te ver
trouwens verrassende keuze toch wel
Man die doet alles voor een wip.quote:
whehe, tussen alle kansloosheid mis ik ook nog wel eens watquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Totaal niet, mishandeld, huisdier mishandeld, getrouwd geweest, nu al kinderen willen, pas 24, helemaal uit Zeeland, en dan vergeet ik er nog flink wat.
Yup, die gaat schreeuwen als een gekquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
ze is volgens mij een beest in bed
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Ik zie Mark wel als de vader van mijn kinderen"
Dan kun je je ook laten insemineren meid.
als een biggetje en dat komt goed uit want hij is net een varkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Yup, die gaat schreeuwen als een gek
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als een biggetje en dat komt goed uit want hij is net een varken
ja dat wil ik wel etenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef rubbereend het volgende:
lekkere hotels, ik ga me eens inschrijven, al was het maar voor die overnachting in een goed hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |