DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
da's nooit leuk als ik eerlijk moet zijn alsof hij er 12 per week wegstuurd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Die wijfen denken het zelfde shirt dus ook de zelfde onderbfroek. Maar ik ben zo desperate dat ik alles neem al zet ie z'n gebit in een vies glas op het nachtkastje
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !