Ze rijdt ook Volkswagen, dus het kan makkelijk!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Suzanne moet het nog eens in Duitsland proberen.
Mij aan een gehandicapte depri duitse slagerzangeres.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Hexagon het volgende:
Suzanne doet me denken aan die wanhopige huishuidster uit Mijn dochter & ik
De uitzending is een montage, het duurt niet echt een uurtje hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef jmac het volgende:
Die mensen worden echt kansloos snel verliefd...
Nee, maar wel een paar dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De uitzending is een montage, het duurt niet echt een uurtje hoor.
Da's waar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, maar wel een paar dagenVind ik ook vrij snel, want in elke epi vertellen ze zowat allemaal dat ze 'de persoon' wel leuk vinden...
kan 'ie beter naar ned3 zembla gaan. Jeugd en zedenpolitiequote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
WTF, hij heeft affiniteit met kleine kinderen?!
Liever nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef Silenus het volgende:
Er gaat flink geketst worden vanavond!! Als de camera's daar maar bij zijn!
Lachen juist. Hoe kansloos ben je als je je moeder inschakeld ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Jeetje wat komt die moeder nou weer doen nu ze in bed liggen!!? Ik snap dat het programma Schoondochter Gzocht heet maar die bemoeienis van de schoonmoeder is absoluut niet goed vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |