quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Een gouden kikker?? Je moet het even uploaden bij een ander. tinypic.com bv.
Ja, maar die Willem Jan mag wel gewoon met die Ipie naar bed!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:47 schreef OllieA het volgende:
Als ik morgen onder tram kom en ik wordt bloedend afgevoerd met benen die net boven mijn knieën eindigen , dan zal ik juichend roepen:
"Zo erg is dit niet. Ik had ook Willem Jan in Maurik kunnen zijn. Dan zou ik me moeten volstoppen met gefrituurde schnitzels en patat, en daarna moeten handkarren onder mijn trekkerdekbed.
En mijn moeder zou tegen me zeggen: 'Ipie, dat is een goede vrouw voor jouw toekomst, Willem Jan! Vergeet die wilde Emma. Ze heeft een vlotte babbel, maar er zit wat te veel leven in'.
Dus zo erg is het niet, dat ik net onder de tram ben gekomen."
't Is een hele mond vol, maar ik zou het roepen.
www.tros.nl/schoondochtergezochtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef Danzig het volgende:
Ik heb de laatste aflevering met Willem Jan gezien, werkelijk briljant. Weet iemand of je ook ergens de eerdere afleveringen kan bekijken?
quote:Je bent een spontane, leuke vrouw, maar om de een of andere reden heb je de man van je leven nog niet ontmoet? En je zou het leuk vinden om met een gezellige man kennis te maken? Dan is dit je kans! In het programma Schoondochter gezocht zoeken tien lieve, vrijgezelle mannen die nog bij hun ouders wonen een vrouw
Brenda is de minst erge. Colinda is echt ranzigquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Brenda wel een leuk wijffie voor hem. Colinda![]()
Beetje simpel figuur, maar stukken minder grappig als die bolle vorige week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Rene valt me nog mee, dat is nog wel een normale kerel
Wel een toffe peer volegns mij
Anders zou het een sneu figuur zijn zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef Silenus het volgende:
Nou, Brenda gaat het zeker wel worden! Kan niet mis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |