moet je nu eens mee aankomen bij zo'n schuitquote:Het schip was verzekerd voor 25 miljoen.
geen idee. ben niet zo'n spinnen-freak. maar de naam kamelen spin komt me wel ergens bekend voor als zijnde gevaarlijkquote:
Geloof dat de QMII 550Mljn pond heeft gekostquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
moet je nu eens mee aankomen bij zo'n schuit
vroegâh
Alsof iemand mij nog iets kan leren over dit soort dingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar weer niemand die de hele OP heeft gelezen
Staat wat interessante inforamtie over ijsbergen in anders heurquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof iemand mij nog iets kan leren over dit soort dingen![]()
Koud waterquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat wat interessante inforamtie over ijsbergen in anders heur
Blazen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Hugster het volgende:
hoe krijgen ze die letters in de lucht bij die queen mary picca?
vliegtuigjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Hugster het volgende:
hoe krijgen ze die letters in de lucht bij die queen mary picca?
Inhaleren, mond open, tong in het midden en in stootjes je rook uitblazenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe dan? Want ik heb het ook al zo vaak geprobeerd![]()
Ja zover was ik ook nog gekomenquote:
ey, begin niet eens over rondjes blazen bij mijquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inhaleren, mond open, tong in het midden en in stootjes je rook uitblazen
Oja, jij blowt natuurlijk al vanaf de leeftijd dat rondjes blazen cool isquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ey, begin niet eens over rondjes blazen bij mij![]()
Vandaar dat vliegtuigquote:Maar die komen niet ver genoeg
Ik weet niet of dit met meerdere vliegtuigen is gedaan, maar anders is het gewoon een smoke-generator die zo geprogrammeerd is dat hij om de zoveel sec. een klein beetje rook geeft. 't werkt een beetje het zelfde als een ledbalk waar tekst over loopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook nog gekomen
Maar het zijn allemaal pufjes, en als je er langs vliegt om een 2e pufje achter te laten dan neem ik aan dat de 1e weer wegvaagdDus hoe?
Skytyping heet het dus.quote:Skywriting is the art of using an airplane to create messages in the sky with chemically produced smoke. There are two basic kinds of skywriting: standard and skytyping.
In standard skywriting one airplane produces a continuous stream of smoke and it maneuvers in the sky to create a message that can be seen for fifteen to twenty miles (24 to 32 km) in all directions. The pilot, who has a diagram of the message in the cockpit, must plan the mission carefully because the writing is done upside down and backwards in relation to the pilot's position. He or she flies up to at least ten thousand feet (3,050 m) to avoid most of the convection currents that could quickly destroy the message. The pilot maintains a speed of 150-175 miles per hour (240-280 kph), flying into the wind to keep all the letters in the same spatial relationship. Some letters are more difficult to skywrite than others because they require precise timing and maneuvering: N, M, W, and S are especially demanding.
Skytyping uses a formation of airplanes that release short, individual puffs of smoke to create letters. It resembles dot-matrix printing in this regard. On the ground a punched piece of paper tape is prepared with the message. The tape, on a reel, goes into a machine in the lead plane. This machine reads the tape and translates it into radio signals and sends them to receivers in the other planes (usually four) to govern the formation of letters that can be five hundred feet (152 m) tall and a finished message that can stretch five miles (8 km) in length. One flight can cover a whole state with several skytyped messages.
In 1986, a new skytyping method was introduced that only requires one plane: the plane tows a three hundred-foot (91 m) cable with seven cylinders attached. These cylinders, which containing a fogging substance, are turned on and off by a computer in the cockpit. All types of skywriting usually utilize the same kind of smoke. Specially formulated petroleum oils containing paraffin additives are sprayed onto the aircraft's hot exhaust pipe. Up to sixty gallons (227 l) of oil can be used in one day of skywriting. An innovation in skywriting is colored smoke, created with the addition of light foam plastic or oil-soluble dye.
Ja, je zou inderdaad denken dat herman m gestart hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:05 schreef vlad het volgende:
de titanic en kaalgeschoren ijsbergen, deze OP kan ook maar van een persoon komen he?![]()
ik had al zo'n vermoeden dat herman jou account soms jatquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, je zou inderdaad denken dat herman m gestart had
Idd, rondjes door de rondjes heen zelfs mafkeesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, jij blowt natuurlijk al vanaf de leeftijd dat rondjes blazen cool is
[..]
Vandaar dat vliegtuig
Okay duidelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit met meerdere vliegtuigen is gedaan, maar anders is het gewoon een smoke-generator die zo geprogrammeerd is dat hij om de zoveel sec. een klein beetje rook geeft. 't werkt een beetje het zelfde als een ledbalk waar tekst over loopt.
't mag alleen niet te hard waaien, anders zie je d'r niets van.
edit, nog wat info:
[..]
Skytyping heet het dus.
werkt zo'n ding ook als je hem aan de auto hangt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit met meerdere vliegtuigen is gedaan, maar anders is het gewoon een smoke-generator die zo geprogrammeerd is dat hij om de zoveel sec. een klein beetje rook geeft. 't werkt een beetje het zelfde als een ledbalk waar tekst over loopt.
't mag alleen niet te hard waaien, anders zie je d'r niets van.
edit, nog wat info:
[..]
Skytyping heet het dus.
Ik ben immer edoch altijd vredelievendquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, je zou inderdaad denken dat herman m gestart had
graag gedaan Hermanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bedankt voor het linkje Alex
man met vrouwentrekjes zijn hip de laatste tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik verwijfd op de bank een film kijken
nee, jij bent gewoon een vrouw in een mannenlichaam inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man met vrouwentrekjes zijn hip de laatste tijd![]()
niet dat ik er ervaring mee heb natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon een vrouw in een mannenlichaam inderdaad.
en nu TK peu 205quote:
quote:
koppeling is als warme boterquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
[..]!
Zo blij al een kind weer die jongen![]()
![]()
Hij rijd weer helemaal toppie joppie?Harde koppeling, snel starten, geen huil onder de kap?
quote:
nee al die moslims krijg ik er nooit in manquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:10 schreef lipje het volgende:
[..]eerst een zeker iemand erin proppen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee al die moslims krijg ik er nooit in man![]()
quote:
Mooi mooi mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
koppeling is als warme boter![]()
![]()
en geen gejank meer idd onder de kap, ook geen gerammel meer van de homokineten.
Ben echt super blij
kijken hoelang het heel blijftquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi mooi mooiKan je weer lekker planken
Truste Bo
trustequote:Op donderdag 16 maart 2006 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, heb een leuk filmpje gekeken met Jeremy Clarkson... en over een paar uur gaat de wekker weer, dus ik ga nu op bed![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor de goedemorgen-posters een koffieplaatje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop een kerk een kar met paard
Een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp, ik weet nog hoe het was
De boerenkind'ren in de klas
Een kar die ratelt op de keien
Het raadhuis met een pomp ervoor
Een zandweg tussen koren door
Het vee, de boerderijen
refr.:
En langs het tuinpad van m'n vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat 't nooit voorbij zou gaan
Wat leefden ze eenvoudig toen
In simp'le huizen tussen groen
Met boerenbloemen en een heg
Maar blijkbaar leefden ze verkeerd
Het dorp is gemoderniseerd
En nou zijn ze op de goeie weg
Want ziet, hoe rijk het leven is
Ze zien de televisiequiz
En wonen in betonnen dozen
Met flink veel glas, dan kun je zien
Hoe of het bankstel staat bij Mien
En d'r dressoir met plastic rozen
refr.
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
In minirok en beatle-haar
En joelt wat mee met beat-muziek
Ik weet wel het is hun goeie recht
De nieuwe tijd, net wat u zegt
Maar het maakt me wat melancholiek
Ik heb hun vaders nog gekend
Ze kochten zoethout voor een cent
Ik zag hun moeders touwtjespringen
Dat dorp van toen, het is voorbij
Dit is al wat er bleef voor mij
Een ansicht en herinneringen
En langs het tuinpad van m'n vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind, hoe kon ik weten
Dat dat voorgoed voorbij zou gaan
en vorig jaar nadat die kampioen was ook gewoon beweren dat hij de beste was en sneller dan raikkonen.quote:Kampioen versus kampioen
Rossi daagt Alonso uit voor duel
15-3 - MotoGP-kampioen Valentino Rossi heeft Fernando Alonso uitgedaagd voor een duel. De Italiaan wil weten wie van de twee de snelste rijder is. Alonso heeft er wel oren naar.
De 24-jarige wereldkampioen uit Spanje zei eind vorige maand niet erg onder de indruk te zijn geweest van Rossi’s optreden tijdens wintertestsessies met Ferrari in Spanje. Volgens Alonso valt het voor Rossi niet mee om de overstap te maken van twee naar vier wielen. ,,Hij zou misschien een keertje vijfde kunnen worden of het podium halen. Ik zou hetzelfde kunnen op de motor als ik meer zou kunnen testen’’, aldus de Renault-coureur.
Dat was dus tegen het zere been van Rossi. ,,Ik denk dat we allebei maar eens een Formule 1-wagen, een rally-auto en een MotoGP-motor moeten berijden. En dan zullen we zien wie de snelste van ons tweeën is.’’ Alonso zegt nu in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport dat hij klaar is voor het duel der giganten. ,,Ik vind erg leuk.’’ Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Nou Alonso in het voordeel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:30 schreef vlad het volgende:
wat is Alonso toch een arrogant kutventje![]()
[..]
en vorig jaar nadat die kampioen was ook gewoon beweren dat hij de beste was en sneller dan raikkonen.
Nu heb ik vorig jaar de races niet zo goed kunnen volgen, maar volgens mij was raikkonen vaak net zo snel/ sneller, maar werd hij meer getroffen door pech.
kortom: Alonso![]()
lijkt me btw wel leuk als ze dit gaan doendenk wel dat alonso in het voordeel is, maar toch wordt het een leuk duel
![]()
Ik was om 7:00 wakkerquote:
f1 = alonsoquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou Alonso in het voordeel?
Heb je Rossi niet bezig gezien tijdens de Race of champions op Gran Canaria enzo? Rossi kan ook een potje rallly rijden hoorAlonso ook wel trouwens..
Op de Moto GP fiets gaat Alonso Rossi toch echt never nooit voorbij, wat een tovenaar
En de F1 battle wint Alonso wel denk ik
Ik had er om 07:05 uit gemoeten. Ik werd 08:45 wakkerquote:
Utrechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:24 schreef lipje het volgende:
Dalijk lekker een paar uurtjes door utrecht zwerven
ff een bedrijfje bezoeken op de slachtstraatquote:
neee alleen mocrowinkelsquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
is de hoerenbuurt tegenwoordig ook al in de slachtstraat
Mensenhandelquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:38 schreef Klonk het volgende:
vage handel dus
zegt me echt geen flikker, ik ken utrecht alleen van het voorbij rijdenquote:
Is wel lekker in de centrumquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:29 schreef lipje het volgende:
[..]
ff een bedrijfje bezoeken op de slachtstraat![]()
je bent anders ook op een steenworp afstand van de Hardebollenstraat, check dat maar eens uit daarquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:13 schreef t0n het volgende:
k'heb 't weer voor elkaar hoor.
weer 'n slowchat dood.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef t0n het volgende:
dude, hij's ook zo'n martial nerd..
Ik moet volgende week woensdag naar Utrecht. Heel vroegquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:24 schreef lipje het volgende:
Dalijk lekker een paar uurtjes door utrecht zwerven
jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
Chuck Norris is trouwens rete-cool, wisten jullie dat?
Dat doet hij zelf niet ... hij wordt ge-idoliseerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:18 schreef t0n het volgende:
wtf is dat voor 'n vage move van hem dan ?
quote:Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Chuck Norris's girlfriend once asked him how much wood a woodchuck could chuck if a woodchuck could chuck wood. He then shouted, "HOW DARE YOU RHYME IN THE PRESENCE OF CHUCK NORRIS!" and ripped out her throat. Holding his girlfriend's bloody throat in his hand he bellowed, "Don't fuck with Chuck!" Two years and five months later he realized the irony of this statement and laughed so hard that anyone within a hundred mile radius of the blast went deaf.
Chuck Norris took my virginity, and he will sure as hell take yours. If you're thinking to yourself, "That's impossible, I already lost my virginity.", then you are dead wrong.
Chuck Norris does not sleep. He waits.
Chuck Norris can make a woman climax by simply pointing at her and saying "booya".
Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFK assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his beard, deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement.
Utreg mej stadjiej het moois van aallemoal!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik moet volgende week woensdag naar Utrecht. Heel vroeg![]()
Ik heb nu al een hekel aan Utrecht![]()
En hallo
remolie niveau te laag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:32 schreef Faithy het volgende:
aangezien dit een PTA slowchat is, en ik geen zin heb om een topic te openen voor mijn mini-probleempje:
de laatste tijd brandt mijn handremlampje spontaan als ik aan het rijden ben(Nee, de handrem is goed naar beneden!)
Hij flikkert wat, vooral als ik vaart minder en met 120 over de snelweghobbels raas..
iemand enig idee wat het is en of ik ervoor naar de garage moet, of dat ik het zelf op kan lossen?
De auto betreft een Citroën AX uit 1988
Net als mensen die nu nog met AYBABTU komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:43 schreef Hugster het volgende:
Maar jullie zijn wel een beetje erg laat met het ontdekken van de Chuck Norris gekteHet is net als de O RLY uilen echt al maanden en hit op internet
Als ik in m'n msn / chuck intyp krijg in een random fact uit de Chuck Norris random fact database![]()
![]()
quote:
3.3 valt nog meequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0075783/
Slechtste film die ik gezien heb
Dat komt omdat Chuck voor een beetje niveau zorgtquote:
Als chuck voor niveau moet zorgen dan zegt dat al een hele hoop over de filmquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat komt omdat Chuck voor een beetje niveau zorgt
Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Als chuck voor niveau moet zorgen dan zegt dat al een hele hoop over de film![]()
wanneer ga je je bolide ophalen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:29 schreef Klonk het volgende:
ik moet over een kwartier aan het werk, onmenselijke tijden...
http://imdb.com/title/tt0400172/quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om op IMDb de film met de laagste score te vinden
mooi zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:32 schreef Klonk het volgende:
m'n bolide staat al weer thuis te glimmen, hij doet het weer prima
nvm ... ze hebben ook een bottom100quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om op IMDb de film met de laagste score te vinden
dat is dan meteen zo'n must see film voor mij als ie op imdb als laagste staatquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nvm ... ze hebben ook een bottom100
http://www.imdb.com/title/tt0400172/ < scoort een 1.6
ik dacht dat http://www.imdb.com/title/tt0118589/ erg was
Kwaliteitsfilmquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nvm ... ze hebben ook een bottom100
http://www.imdb.com/title/tt0400172/ < scoort een 1.6
ik dacht dat http://www.imdb.com/title/tt0118589/ erg was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar mariah carry is dan wel weer lekker
Ik ben ook wel benieuwd nuquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:35 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat is dan meteen zo'n must see film voor mij als ie op imdb als laagste staat![]()
eigenlijk nietquote:
Geef me de emmer even doorquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar mariah carry is dan wel weer lekker
mja vroegâh kon ik me der nog wel iets bij indenkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
ze is zo gek als een deur, dat klopt dan wel weer
Zo slecht dat het weer goed wordtquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd nu
Check hoeveel mensen 'm nog een 10 geven
Qtek?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Klonk het volgende:
godver, PDA te lang niet gebruikt, geheugen leeg, kan ik navigon weer opnieuw installeren
Ik heb het van jou gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
Klonk :
Sjoewe: Opgezwolle rulez
Gooi er dan gelijk TomTom opquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Klonk het volgende:
godver, PDA te lang niet gebruikt, geheugen leeg, kan ik navigon weer opnieuw installeren
Ik hoorde gisteren iets van herm met hoedenplanken en woofers proevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
CP: Opgezwolle 14.gif
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb een leuke site gevonden waarbij je een Nano kan krijgen voor 15 euro
http://www.doemaardiemp3speler.nl/quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb een leuke site gevonden waarbij je een Nano kan krijgen voor 15 euro
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.doemaardiemp3speler.nl/
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
doen [afbeelding]
Ik heb mailtje gekregen waarin staat dat ik voor 40 euro m'n tampeloeres kan laten vergroten, ook best goedkoop.
Maar ik heb het niet nodig![]()
Ik heb het geld niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:38 schreef Hugster het volgende:
Kansloze marketing spelletjes. Met eindeloze refers en aanbreng lidmaatschappen
Koop gewoon zo'n kutding.
Een nanotje is wel bij elkaar te sparen toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet.
15 euro kan nog net
Maar ik wil hem nu, nu,nuquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een nanotje is wel bij elkaar te sparen toch?![]()
Ja dat weet ik ook niet, maar het valt me gewoon opquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waarom niet?
Over 4 uurtjes heb ik weekend
Als je hem NU wilt moet je vooral met zo'n semi scam gaan meedoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ik wil hem nu, nu,nuEn bijna voor niks.
Dat had ik gisteren. In de avond zakte het weer een beetje en toen kwam ik pas eventjes onlinequote:Op donderdag 16 maart 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, maar het valt me gewoon op
Ik ben toch wel gewend aan vrouwen die op sommige dagen eens even lekker kankeren en zeuren over alles
Ik moet toch wel 9 mensen in 1 dag bij mekaar krijgen. Kom nouquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je hem NU wilt moet je vooral met zo'n semi scam gaan meedoen
en toen werd je wakker ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik moet toch wel 9 mensen in 1 dag bij mekaar krijgen. Kom nou
Dus dan krijg ik hem binnen een weekje ofzo, dat valt ook nog wel onder 'nu'.
Veel met de handquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
http://www.amt.nl/movies/(...)/index.html#antwoord
zelfs dan kan het nogquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft hier zijn broek nog aan.
pff en daar laat je je door tegenhoudenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft hier zijn broek nog aan.
Het was niet mijn idee. Tevens zou ik het niet willen, brrrquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
pff en daar laat je je door tegenhouden![]()
vrouwen zonder doorzettingskracht![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee. Tevens zou ik het niet willen, brrr
Ik wou al zeggen, dat moet gewoon even somsquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. In de avond zakte het weer een beetje en toen kwam ik pas eventjes online
Ja, ik had nogal slecht geslapen en ik at laat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dat moet gewoon even soms
Whehehe, als ik niet optijd eet ga ik wordt ook helemaal gaar en ga ik zelfs shakenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, ik had nogal slecht geslapen en ik at laat.
En als ik slaap en/of honger heb gaat het altijd mis
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whehehe, als ik niet optijd eet ga ik wordt ook helemaal gaar en ga ik zelfs shaken
Ja het is wel een diabetes achtig effect jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft een vriend van me ook. Maar dat komt doordat ie diabetes heeft.
Hij zegt dan altijd "volgens mij ga ik dood.." Best eng eigenlijk
Ohh okayquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het is wel een diabetes achtig effect jaM'n moeder heeft het ook.
Maar het is niet heftig hoor, meer gewoon een bibberend handje enzo als ik hem stil hou
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef ThaFreak het volgende:
BHFH aka Geqxon![]()
BHFH zoektocht naar een nieuwe auto...
Knettervaagquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
http://www.knettervaag.nl/
Wat een site![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ohh okay
Misschien had ik gisteren ook wel te weinig gegeten dan ivm een bibberend hoofd.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
http://www.knettervaag.nl/
Wat een site![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Daar heb ik dan weer geen last van![]()
vertelquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef vlad het volgende:
ben er weer![]()
veel nieuwe dingen gehoordvooral nieuwe technieken die ontwikkeld worden binnen het bedrijf
![]()
dat maakt het werken dan wel weer leuk![]()
veel van de ontwikkelingen zijn nog geheimquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
vertelin lekemanstaal, gaarne
hogedruk inspuiting van alcohol?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef vlad het volgende:
[..]
veel van de ontwikkelingen zijn nog geheimmaar iig is het wel duidelijk dat het toepassen van alternatieve brandstoffen zeker in de lift zit
![]()
alcohol moet je drinken, jij barbaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hogedruk inspuiting van alcohol?
sign me up!
wij moeten echt eens een zuip-avondje houden, vrees ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef vlad het volgende:
[..]
alcohol moet je drinken, jij barbaar![]()
maar nee, niet het gebruik van ethanol/methanol of waterstof. (tenminste niet in de afdeling waar ik mee te maken heb. Teleflex zelf is daar wel mee bezig, maar dat is allemaal ver weg)
het gaat nu meer om zaken als split-fuel, directe injectie en wat andere zaken.
dus misschien iets minder spannend, maar technisch gezien toch een mooie ontwikkeling![]()
mijn msn zegt nooit afwezigquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wij moeten echt eens een zuip-avondje houden, vrees ik
ojaquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
oja![]()
maar dat komt door mijn rommelige verbindingpas rond acht uur heb ik een redelijk stabiele verbinding soms
![]()
lastig is dat om afhankelijk te zijn van anderen![]()
Dat moet je dus tot het minimum beperkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
oja![]()
maar dat komt door mijn rommelige verbindingpas rond acht uur heb ik een redelijk stabiele verbinding soms
![]()
lastig is dat om afhankelijk te zijn van anderen![]()
ijsmeis heeft een gewonde ipod te koop, moet je die even mailenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ik wil hem nu, nu,nuEn bijna voor niks.
quote:
Lekker gaar weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef Fugie het volgende:
omg, mijn gebruikersprofiel is verrot
lekker alles opnieuw installeren en instellen enzo
Een mini zag ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsmeis heeft een gewonde ipod te koop, moet je die even mailen
hebbertquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een mini zag ik.
Maar die heb ik zelf ook alIk wil een nano
En zoals ik al zei: "ik wil altijd heel veel hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
hebbert![]()
tevreden zijn met wat je hebt zeiden m'n ouwelui altijd![]()
Ik ging over de grondquote:"Kijk kinderporno is wel okay weetje, maar het moet wel van 2 kanten komen.
Anders moet je weer vastbinden en shit"
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
projectgenoot net van me:
[..]
Ik ging over de grond
is dat toevallig, ik heb heel veel te biedenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En zoals ik al zei: "ik wil altijd heel veel hebben"
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
projectgenoot net van me:
[..]
Ik ging over de grond
Nou, kom maar op met die nanoquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:32 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat toevallig, ik heb heel veel te bieden![]()
een nanoquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die nano
Wil je er ook een voor 15 euro?
:/quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker gaar weer
*slikt tevens wat opmerkingen in
Welke heb je dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:37 schreef vlad het volgende:
[..]
een nano![]()
ko'n zo'n ding gratis krijgen in Canada als ik toendertijd m'n rekening overzette naar een andere bankniet gedaan omdat ik daar te lui voor was en al een andere mp3 speler heb die me beter bevalt
![]()
ik heb een creative muvo 200.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Welke heb je dan?
Ik heb er net trouwens eentje in mijn handen gehad. DamnIk wist niet dat ze zó klein en dun waren. Ik had ze net iets groter verwacht.
Mooi hoor
die moet je op die Sony projecterenquote:
Past ie ook ergens anders? [/PUB]quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
CD?
Maarre, mijn ipod past wel in mijn broekzakEn ik heb er een oplader bij gekocht
met de auto? succes met parkerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik moet volgende week woensdag naar Utrecht. Heel vroeg![]()
Ik heb nu al een hekel aan Utrecht![]()
En hallo
een kwartier lang blijft het stil, maar maak ik een typfout zien ze het wel meteenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
CD?
Maarre, mijn ipod past wel in mijn broekzakEn ik heb er een oplader bij gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |