17 dacht ik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud is die Geqxon eigenlijk?
Zo slim is ie niet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
Of hij fopt ons door te reageren ondanks dat hij BHFH niet is [afbeelding]
Ja, wat een succes was datquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
BHFH is zelfs al eens bij FOK! Radio geweest.
edit: je hebt gelijk en dan zou die gozer dus al op zijn 13e begonnen moeten zijn met zo serieus de zwakker begaafde uithangen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef Repeat het volgende:
Geqxon is dan een kloon van BHFH trouwens, kijk maar naar de registratiedata...
Dan ben je er best vroeg bij!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
edit: je hebt gelijk en dan zou die gozer dus al op zijn 13e begonnen moeten zijn met zo serieus de zwakker begaafde uithangen.
In PUB zijn ze er wel van 13, maar die zijn gewoon 'echt' 13, je begrijpt wat ik bedoelquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
In PUB zijn ze er wel van 13, maar die zijn gewoon 'echt' 13, je begrijpt wat ik bedoel
Áls BHFH een kloon is, dan is het van een user met wat meer levenservaring, ik geloof niet dat Gexqon al 4 jaar zo'n sterk/uniek personage neer kan zetten.
Zeker als je ziet hoe hij reageert op die fotorel, dan geloof ik niet dat hij in staat is zo'n dijk van een kloon te maken.
nee psies..quote:
helaaaaaaasquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef iDex het volgende:
beide zijn wel eens appart op fok radio geweest, dus hellaas: geen kloon.
Van Geqxon is alleen een uil.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben alletwee bijna dezelfde konijntjes-sig
Helaas kan je ook iemand anders onder jouw naar op Fok! Radio laten komenquote:
Inderdaad kan een modje dat even opzoekenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook zo lekker controleerbaar
Wat zijn de IP's?
I thinks so, but why would you want to install windows on a Linux server?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Van Geqxon is alleen een uil.maar hij noemt het daar een konijn.. hummm....
Are you pondering what i'm pondering Pinky?
Dan is gexqon bij BHFH thuis achter de PC gekropen dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:13 schreef Klonk het volgende:
niet nodig, BHFH en Kwekson zijn geen kloontjes, zowel BHFH als Kwekson zijn allebei al eens op fokradio geweest, en ze klonken niet echt het zelfde
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef Klonk het volgende:
zolang er niets bewezen is met IP's geloof ik er geen ruk van en sowieso volgens mij zijn kwekson en BHFH allebei al eens op meets geweest.
Geqxon ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
BHFH is zelfs al eens bij FOK! Radio geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |