quote:Discordant, elusive and utterly hypnotic,conjured a dark, trance-like spell that contrasted sharply with the prevailing British pop music trends of their time. Equal parts the Stooges, Can and Hawkwind, in tandem with fellow travellers Spacemen 3 they resurrected the concept of space-rock for a new era, creating droning soundscapes of bleak beauty and harsh dissonance.
ik was tquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien wel meer dan je denkt...
Nope.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ozric Tentacles?
quote:was formed in London in 1986 by vocalist/guitarist Robert Hampson, who at the time of the group's inception claimed to know only four chords; with wife Bex on drums and Glen Ray on bass, they debuted with the single "16 Dreams," its raw, feedback-powered sound offering clear evidence of a serious garage fixation.
methodmich +1 voor Loopquote:
tsja, waarom nog hints geven als je er al zo dicht bij bentquote:
Ha, dat is Blanche!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Hee, dat is pas punten pakken.
Nou ja, deze nog dan:
Welke band bestaat nu weer uit Feeny, Lisa "jaybird" Jannon, Dan John Miller, Tracee Mae Miller en Patch Boyle?
even opgezocht en kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens vriendlief is de beloning een persoonlijk optreden.
Nee, maar wel de goede provincie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef peaceman het volgende:
poppodium Hardenberg?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Burgerweeshuis Deventer?
Cafca is zonder k....quote:
gewoon door meer punten te halen dan anderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef ranja het volgende:
wow hoe kom ik op 3, ik dacht dat ik het juist niet zo goed deede de laatste tijd met al die vage vragen...
Welke band?quote:Another New Jack swing ensemble to file alongside Bell Biv DeVoe and Guy,self-titled debut in 1992 got them off to a good start among urban contemporary audiences. Their only other album, Easy Come, Easy Go, followed two years later.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
Hedon?
Ook bekend met de rest van oevre van deze 'Jan Lul' uit de popanalen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:16 schreef knars het volgende:
Joe Public!
Denk ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Covenant en Kovenant?
TSE +1quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Covenant en Kovenant?
Maar natuurlijk, de meest voor-de-hand-liggende-vervolgvraag die er maar mogelijk was!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Catatonia en Katatonia?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze verneuken beiden de lay-out?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens vriendlief is de beloning een persoonlijk optreden.
Aha, ik zat al mijn monitor-instellingen te draaienquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:58 schreef ranja het volgende:
(plaatje is enigzins mishandeld)
heb je ook een titel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:02 schreef bukgeit het volgende:
De nieuwe Zoppo.
Don't Trust Scarred Survivorsquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:02 schreef bukgeit het volgende:
De nieuwe Zoppo.
Ja maar ik moest nog heel veel beluisteren en dit kwam er maar niet van. Wat jij misschien wel mooi vindt is Belong - October Language. Wordt voortdurend vergeleken met My Bloody Valentine, maar het is veel spacier. Wel heel mooi.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
Zei ik in December toch al dat je dat goed zou vinden
Overigens heeft Transformed Dreams ook een (compilatie) album van Melys uitgebracht, ook niet verkeerd
hm. pvdt...quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Geen zang en spacier dan Mono.
[afbeelding]
Welk debuut is dit?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Heb de hoes wel eens gezien, schiet me niks te bunnen alleen ...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De totale update van de openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
quote:
3 vrouwen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je mist een dikke gast. Dit zijn 3 vrouwen + een kerel.
Van GbV uiteraard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef bukgeit het volgende:
Bee Thousand
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Guus Meeuwis
Wie isquote:Which once again proves my old theory: Germans love.
The Hoff inderdaad!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef Berkery het volgende:
David Hasselhoff
Wie isquote:is the blue-collar hero's 473rd song about how bad blue-collar life is, featuring yet another unemployed dope from New Jersey hitched to an unhappy girl named Mary (every girl in
's songs is called Mary).
makes one wish
would write a song about getting plastered on Cristal and driving a Bentley into a swimming pool.
quote:As teenagers, the couple went "..." where they swam, frolicked, had sex, got pregnant and ruined their lives
bukgeit + 1quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef bukgeit het volgende:
The River?
You winquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Neleos het volgende:
dac
thc
dhc
ccc
fleetwood mac
milk inc
abc
10 cc
technotronic
tocotronic
Maar Neleos wist er op 17.15 waarschijnlijk nog evenveel als op 17.14quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef Z het volgende:
Neleos heeft er wel meer, maar ik post precies op kwart over 5Dat geldt nu voor ranja
het is een nep-tilburgerquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Loco En El Coco
quote:01 S
02 LILY
03 WYG (ON)
04 TIFH
05 CMAR
06 RYB
07 NE
08 LN
09 SOMB
10 TMN (ASS)
11 RFM
12 LTAR
13 NA
Ja? Geniaal!!!! Posten in het topic ook!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef bukgeit het volgende:
De gestolen bandspullen van The Roosters en Hank The Knife & The Jets zijn terug en de helers in de kraag gevat. Welke beloning werd de tipgevers in het vooruitzicht gesteld?
Een kenner! Een connaisseur! En dan net doen alsof jequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Justin Timberlake, weet niet zeker hoe het album heet, maar ik geloof iets van Justified.....
Cry me a river huillie, je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Een kenner! Een connaisseur! En dan net doen alsof jebent he!
Sure..quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Justin Timberlake, weet niet zeker hoe het album heet, maar ik geloof iets van Justified.....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
The Scorpions?
Ook niequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef ranja het volgende:
Boomtown rats?
Nou, ik had met liefde dat punt gepakt, ik kom er voor uit, Justin is de bom!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cry me a river huillie, je bent gewoon jaloers![]()
Neequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
hank the knife and the jets?
quote:When Little River Band formed in 1975, Australia immediately took notice. The key band members were already well-known to Australians. Lead singer Glenn Shorrock had made his name in mid-'60s group the Twilights.
Cry me a little river bandquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien dat je die vergeten weg te halen bent...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef ranja het volgende:
Life of agony - River runs red
quote:
80s, 90s en 00s. Dit album is uit 1990 en bevat liveopnames van 2 albums hiervoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef peaceman het volgende:
80's Ranja?
Die ja. Doet denken aan een andere hoes van deze band.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef Z het volgende:
Die Guided By Voices hoes?
Ik snap de hint niet (als het al een hint was...)quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef ranja het volgende:
Je hebt vast wel een andere van de band. Bijvoorbeeld eentje die niet in initialen te schrijven is.
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaaktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef ranja het volgende:
Maar Sack en TSE horen deze in hun kast te hebben staan.
Echt nul komma nul belletjes. Hoewel ik er wel QOTSA-ideeen bij krijg, maar die zijn het volgens mij nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
Sack je hebt een ander album van deze band in je top 100 staan zag ik net
Bekijk anders de tracklist nog eens (ok veel 1 woord titels ik weet het)
In case you didn't feel like showing upquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is dat dan die van Ministry. In Case You blablablabal Live
Dat vind ik dan ook wel weer knap hoe je dat opzoekt....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:Omdat het brandde van nieuwsgierigheid heb ik de vraag opgezocht, en ik heb inderdaad cd's van deze band.
Ik ga even niet up show-en want ik ga slapen. Dus geen nieuwe vraag.....sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef ranja het volgende:
[..]
In case you didn't feel like showing up
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer knap hoe je dat opzoekt....
Dan houd je nog genoeg te gokken over hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Niet een zo doldwaas, want elektronisch.
Dankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Slaap lekker, in de wetenschap dat het niet Leftfield is.
Da's een tijd geleden.quote:
Okkervill riverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik nog vijf associaties met rivieren in band- of artiestennamen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef belsen het volgende:Christie - Yellow river Boudewijn de Groot - 't Spaarne Kinderen Voor Kinderen - De Lek Willy & Willeke Alberti - Een reisje langs de Rijn Dolf Brouwers - Al die rotzooi in de Rijn.
Het enige Ministry album dat ik niet heb.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef ranja het volgende:
[..]
In case you didn't feel like showing up
Sack +1
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Het enige Ministry album dat ik niet heb.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |