Ik snap de hint niet (als het al een hint was...)quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef ranja het volgende:
Je hebt vast wel een andere van de band. Bijvoorbeeld eentje die niet in initialen te schrijven is.
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaaktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef ranja het volgende:
Maar Sack en TSE horen deze in hun kast te hebben staan.
Echt nul komma nul belletjes. Hoewel ik er wel QOTSA-ideeen bij krijg, maar die zijn het volgens mij nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
Sack je hebt een ander album van deze band in je top 100 staan zag ik net
Bekijk anders de tracklist nog eens (ok veel 1 woord titels ik weet het)
In case you didn't feel like showing upquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is dat dan die van Ministry. In Case You blablablabal Live
Dat vind ik dan ook wel weer knap hoe je dat opzoekt....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:Omdat het brandde van nieuwsgierigheid heb ik de vraag opgezocht, en ik heb inderdaad cd's van deze band.
Ik ga even niet up show-en want ik ga slapen. Dus geen nieuwe vraag.....sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef ranja het volgende:
[..]
In case you didn't feel like showing up
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer knap hoe je dat opzoekt....
Dan houd je nog genoeg te gokken over hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Niet een zo doldwaas, want elektronisch.
Dankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Slaap lekker, in de wetenschap dat het niet Leftfield is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |