Ze is al bezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
En, Yildiz?
http://www.mediavandaag.nl/irisvrede/portfolio.htm
Over opdringerige reportages gesproken, hoe heette die kerel die met taart bij de hells angels op bezoek ging en een mep op z'n gezicht kreeg? (en iemand het filmpje?)quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef pberends het volgende:
Klacht tegen BNN na 'hinderlijke achtervolging'
Grappig detail: in het hele programma komt geen allochtoon voor. Ze zijn duidelijk bang voor een stel agressieve Marokkanen ofzo.
Jan Lenferink tochquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
Over opdringerige reportages gesproken, hoe heette die kerel die met taart bij de hells angels op bezoek ging en een mep op z'n gezicht kreeg? (en iemand het filmpje?)
BBC Nova had een leuke aflevering daarover. Heb ik nog ergens op DVD staan. Was geloof ik iets van 12 afleveringen.quote:
Weet ik veelquote:
Torrentquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BBC Nova had een leuke aflevering daarover. Heb ik nog ergens op DVD staan. Was geloof ik iets van 12 afleveringen.
www.citaten.netquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef Monidique het volgende:
Vrouwen zijn als wekkers: als je erop slaat, zeurt het vijf minuten later gewoon even hard.
Vrouwen zijn als elektronica: een trap ertegen, en ze werken weer.
Vrouwen zijn als auto's: auto's in vrouwen, zouden ook een rotzooi worden.
Nog meer niet zo geslaagde, anti-vrouwen-opmerkingen iemand?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Matige torrent. Maar 1 ander heeft hem.
Misschien had je geluk?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik had hem in een paar minuten...
Opdat de afname mag toenemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Clairy Polak: "De Nederlandse bevolking gaat krimpen; dat wil zeggen: afnemen."
Kan wel, maar ik merk dat als ik op andermans netwerk ben, dat het dan altijd langzamer gaat. Terwijl ik maar een gewone ADSL-verbinding heb...quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
Als Polen goedkoper kunnen werken, zijn de produktiekosten lager en zijn de produkten ook in de winkel minder duur.
Oh, dat wel. Op slot werkt ook niet helemaal. Maar dan moet het wel goed zuiver geregeld worden. En niet blind kijken.quote:Hierbij profiteren dus zowel Polen, als producenten, als tussenhandelaren, als consumenten. Alleen de getroffen arbeider merkt er voor een relatief korte tijd de nadelige gevolgen van. Ik ben het wat dat betreft oneens met de PvdA en eens met de VVD: open die grenzen.
Proefballonetjestopicwaardig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag iemand die zijn moerstaal niet beheerst, wel de politiek in?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag iemand die zijn moerstaal niet beheerst, wel de politiek in? Want die Bos blinkt wel uit in het formeren van absolute kletsika en kromspraak.
''Bashen'' behoort tot het wezenloze jargon van ''managers'', meneer Bos. Maar goed, wat is een politicus anders dan een blaaskaak die gelul als sociaal smeermiddel gebruikt?quote:Maar kennelijk onverminderd van plan met PvdA-bashen door te gaan.
En als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat overbodige ''dus''.quote:Goed nieuws dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |