quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomasumo het volgende:
Zo. Ik ga de babykamer vast schilderen
"hendig sjieke slip, gek!"quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Maikuuul!!!!!!!!!!!
Je partner zegt tegen jou als hij/zij bijna komt "Mam?!quote:
Die is wel heel erg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
AI CARAMBA!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Komt ie dan hè! Komt ie.. komt ie dan hè!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je partner zegt tegen jou als hij/zij bijna komt "Mam?!"
rofl hahahaha je werkt zeker bij de NSquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:26 schreef MoChe het volgende:
"Ik kom!... ohnee.. 5min vetraging"
... IrisVredequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:27 schreef IrisVrede het volgende:
ik denk dat mijn partner niet de naam moet gaan roepen van een of andere griet
dan ga ik echt spontaan agressief worden.
Ik zat er op te wachten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EIJKING!!
was ist looos???quote:
offuh "Goh ben je nou NOG niet klaar, ben allang boodschappenlijstjes aan het maken voor over twee weken "quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
oeps. Maar we zitten nu wel al op de 4seconden!
"Ik heb aids..."quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Stel je voor..je ligt lekker bezig te zijn..en je partner schijnt te komen. Hoe kan hij/zij dat als slechtste aankondingen?
Doe mij er zo eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
offuh "Goh ben je nou NOG niet klaar, ben allang boodschappenlijstjes aan het maken voor over twee weken "
nee je zit in het verkeerde gat (moehahahaha)quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:46 schreef Forcefuzz het volgende:
"Ik heb een raar gevoel tussen mijn benen, is dat normaal?"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
oh shit, Maikuuul wat doe jij hier?
das best wel een dooddoener jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:54 schreef MatiCe het volgende:
HOER
aaaaaaaaa getver je hebt je witte sportsokken nog aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:58 schreef Mikiej15 het volgende:
Waar zijn mijn sokken
Nou! Stel je voor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
aaaaaaaaa getver je hebt je witte sportsokken nog aan![]()
dat je ze draagt maakt niet uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nou! Stel je voor!
* Forcefuzz kijkt naar voeten: witte sokken.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:06 schreef Sickert het volgende:
''zeg die vriendin van je kan die niet eens een keer meedoen?''
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Sickert het volgende:
''''pak me in mn kontje schat'' en dat dan horen als vrouw zijnde
ow yeah aahhh hmmmoooowwwww owwwwwwwwwwAaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAHH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOTVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Stel je voor..je ligt lekker bezig te zijn..en je partner schijnt te komen. Hoe kan hij/zij dat als slechtste aankondingen?
Enkele voorbeelden;
'Ik kom als een overbakken runderbiefje'
'Ik spuit lekker in het middelste van je baarmoeder'
moehahahaha dat is niet slecht dat zal er voor zorgen dat ik niet meer bij kom van het lachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Sickert het volgende:
''''pak me in mn kontje schat'' en dat dan horen als vrouw zijnde
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
Je bent net zo nat als die Spaanse
Ja, als je elkaar van Fok of zo kent dat je elkaar dan bij de username gaat noemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef k-Rin het volgende:
'Ow tonks!! Oeeee jaahhh!!1 ahhhh!!!' Bah wat ben jij lelijk met het licht aan
dat komt helemaal niet meer joh!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:57 schreef Forcefuzz het volgende:
"Vanavond komt sexcourt ofniet?"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja, als je elkaar van Fok of zo kent dat je elkaar dan bij de username gaat noemen.![]()
![]()
Of na afloop:quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Pruttelkroam het volgende:
of ehm.. ehm.. heel hard schreeeuwen: "aaaaah ik verga van de pijn..." en zij helemaal in paniek enzo.. en dan moeje zeggen van: "whehe, nofi! Gefopt!"
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of na afloop:
"Zoeen gaare neuksex, totally n00b"![]()
hoeft niet per definitie fout te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef MoChe het volgende:
"andere gaatje lieverd!"
Haal een emmer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Enkele voorbeelden;
'Ik kom als een overbakken runderbiefje'
'Ik spuit lekker in het middelste van je baarmoeder'
wel als je net bezig bent in haar mond en uitschiet richting haar oogquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
hoeft niet per definitie fout te zijn natuurlijk
Een beetje "Bello"is nie zo heel groot, imoquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
''schat pak een pot pindakaas en roep bello even''
OMG, je wil een kuttenlikkertjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een beetje "Bello"is nie zo heel groot, imo![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef Xebber het volgende:
"Zo, dat was dat, en nu weer Fok!ken!"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef Creature het volgende:
[..]
"Tis net of ik een banaan door een lege gang gooi."
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:56 schreef Thomas__Acda het volgende:
Is het al een TTT?
Nichtrijderquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef Overlast het volgende:
"Weet je, ik heb echt zo'n zin in zo'n oldies jaren '80 nummer. Moooooi. Wat ik dat gemist zeg."
Wie zegt er nou "praat zoet tegen me" ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Biogarde het volgende:
Komen ze![]()
- Zal ik de binnenkant van je navel ff kriebelen.
- Als ze zegt: "praat vies tegen me", dan roep jij "poep"!!
- Als ze zegt: "praat zoet tegen me", dan roep jij "krijg suiker"!!
- Ride me like a pony, and call me Sally ()!!
En meer van zulks![]()
Een verlepte oma met een rimpelkutquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie zegt er nou "praat zoet tegen me" ?
Of: "Frikandel met slagroom" (Waargebeurd verhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Biogarde het volgende:
Komen ze![]()
- Als ze zegt: "praat vies tegen me", dan roep jij "poep"!!
broodje aapquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of: "Frikandel met slagroom" (Waargebeurd verhaal)
Ja, zo ken ik em ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
broodje aap
Ik ken 'm trouwens als "frikandel met pindakaas"
Ojaquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
broodje aap
Ik ken 'm trouwens als "frikandel met pindakaas"
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:27 schreef CecilBDemented het volgende:
je zusje neukt lekkerder
VERTEL!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Scorpie het volgende:
"Je moeder staat te kijken"....waar gebeurd verhaal![]()
Neej!quote:
vertel mij watquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neej!
Of als de vrouw in kwestie zegt terwijl je keihard klaar komt "er komt iemand aan volgens mij!"... waar gebeurd![]()
whehequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:51 schreef Herald het volgende:
ik ben niet meer zo lekker klaargekomen sinds de basisschool
Armageddon of iets dergelijks? ik kan me voorstellen dat zo'n zin in nogal veel films gebruikt wordt namelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Gronnaephos het volgende:
"Hij komt, hij komt, die lieve goede sint, mijn beste vriend, mijn beste vriend, de vriend van ieder kind."
"Melk me!"
"Spuit elf"
"Ik hou het niet meer!"
"Het is wit en het plakt. Rara wat is het?"
"Ik moet gaan" / "Terugtrekken!" "Fall back, team!" (en dan terugtrekken)
"Let's get the hell outta here, this place is gonna blow" (dito; weet iemand overigens uit welke film deze quote komt, ik gebruik hem nogal vaak als we ergens weggaan ofzo, van school bijvoorbeeld)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef Creature het volgende:
[..]
"Tis net of ik een banaan door een lege gang gooi."
Oh nee, dat gebruik je nauwelijksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Gronnaephos het volgende:
-knip-
"Let's get the hell outta here, this place is gonna blow" (dito; weet iemand overigens uit welke film deze quote komt, ik gebruik hem nogal vaak als we ergens weggaan ofzo, van school bijvoorbeeld)
Ik moest hardop lachenquote:
Moet jij eens opletten als ik van de fietsenstallingen weg fietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh nee, dat gebruik je nauwelijks![]()
![]()
dan moet je dr wel aanraken natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:05 schreef JoPiDo het volgende:
ik ken een chick, die was een keer in slaap gevallen terwijl ze geneukt werd![]()
![]()
Andijvie!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef cerror het volgende:
"Zuurkool!"
Die is dus niet fout buup!quote:
Oh nee.quote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh nee.Dat vinden de vrouwen alleen maar leuk.
Ik ken dat..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Scorpie het volgende:
haha, ja ik ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:27 schreef IrisVrede het volgende:
ik denk dat mijn partner niet de naam moet gaan roepen van een of andere griet
dan ga ik echt spontaan agressief worden.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:22 schreef Baasvaak. het volgende:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSS?
IMMA CHARGIN MAH LAZER!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Of eh.
IT,S OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!
wat een kutkick na 2,5 jaarquote:Op maandag 6 oktober 2008 05:24 schreef Tichelaar het volgende:
"Oeps"
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"
mooie kickquote:Op maandag 6 oktober 2008 05:24 schreef Tichelaar het volgende:
"Oeps"
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |